Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Kan me volledig in de post van Edgar vinden, helaas.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Kan me volledig in de post van Edgar vinden, helaas.
    :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

  3. #53

    Standaard

    Misschien omdat ik m al heb?!

  4. #54

    Standaard

    Fullscreen versies van films die dat niet horen te zijn!

    Lelijke covers zijn een meewegende factor, maar sluiten een aankoop niet uit. Blow (UK) heb ik gekocht, ondanks de lelijke cover. Mocht het een dure DVD zijn, gaat ie voorlopig wel aan m'n neus voorbij.

    De wetenschap dat er in een andere regio of ander land een betere versie is voor een redelijke prijs (Panic Room, Confessions of a Dangerous Mind), zorgen ervoor dat ik die niet in NL koop, ook niet voor een tientje.

    Geforceerde ondertiteling. Daarom heb ik Final Destination 1 weer weggedaan. Ik heb deel twee wel, dus het is een duidelijk gat in de collectie, nu. Voor niet-engelstalige films maak ik een uitzondering (Taxi 1).

    De prijs. Gewone uitgaven boven de 20 euro is een no-go.
    Voor speciale edities heb ik geen limiet. Daarvoor gebruik ik de lokatie- en gevalspecifieke benadering...

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Fullscreen

    Shawshank Redemption en Seven, vanwege slechte geluid, 2.1 (4.1)
    Van Se7en is een versie met DTS 6.1 ES geluid beschikbaar .

  7. #57

    Standaard

    geluid is voor mij belangrijk. stereo bij muziek dvd's vind ik niks. Zo heb ik bijvoorbeeld al regelmatig met de dvd's van dire straits in mijn handen gestaan, maar koop ze dan uiteindelijk toch niet om die reden.

  8. #58

    Standaard

    Ik koop nooit best buys van Warner omdat er zo'n klote sticker op zit die je er niet af kan krijgen. En ik heb een hekel aan stickers op een dvdhoes.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Een reden voor mij kan een lelijke cover of hoes zijn. Zoals ik al eens in een andere thread heb gepost. Bijvoorbeeld Ben-Hur heeft echt een lelijke cover met zn blauwe kader enzo. Deze film zou ik wel graag in mn collectie hebben. Maar omdat die in de 3 voor 33 actie zit neem ik toch vaak weer een andere dvd mee omdat ik die ook nog graag wilde. Uiteindelijk zal die dan toch in mn collectie belanden. Ook heb ik de snapper uitgaves van Warner gemeden omdat ik het helemaal niks vond. Gelukkig is Warner nu overgestapt op keepcases zodat ik al de goede films die hun uitgeven nu ook kan kopen hehe...
    euh...? mis ik iets.. ik kan me nog herinneren dat juist de snapper voorkeur had en juist de keepcase niet...??
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Een reden voor mij kan een lelijke cover of hoes zijn. Zoals ik al eens in een andere thread heb gepost. Bijvoorbeeld Ben-Hur heeft echt een lelijke cover met zn blauwe kader enzo. Deze film zou ik wel graag in mn collectie hebben. Maar omdat die in de 3 voor 33 actie zit neem ik toch vaak weer een andere dvd mee omdat ik die ook nog graag wilde. Uiteindelijk zal die dan toch in mn collectie belanden. Ook heb ik de snapper uitgaves van Warner gemeden omdat ik het helemaal niks vond. Gelukkig is Warner nu overgestapt op keepcases zodat ik al de goede films die hun uitgeven nu ook kan kopen hehe...
    euh...? mis ik iets.. ik kan me nog herinneren dat juist de snapper voorkeur had en juist de keepcase niet...??
    Volgens mij ben je in de war met Coen. Die zocht namelijk een tijdje terug nog een aantal Kubrick's in snapper als ik me niet vergis. :wink:
    Four-Star Trader (236)

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Ik koop nooit best buys van Warner omdat er zo'n klote sticker op zit die je er niet af kan krijgen. En ik heb een hekel aan stickers op een dvdhoes.
    Die stickers zijn tegenwoordig removable hoor (sinds begin dit jaar erges) , ze gebruiken prijskaartjeslijm nu

  12. #62

    Standaard

    Ik ga geen halve films kopen. Hiermee doel ik op de Kill Bill-praktijken van Miramax. Ik vind het echt een briljante film, maar ik hoop echt dat het in tweeën knippen van een (lange) film geen mode wordt. Als de films als ultimate edition (dus compleet met alle extra's) worden uitgebracht, zal ik pas tot aankoop overgaan.
    He is but one man. One man alone cannot fight the future.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Een reden voor mij kan een lelijke cover of hoes zijn. Zoals ik al eens in een andere thread heb gepost. Bijvoorbeeld Ben-Hur heeft echt een lelijke cover met zn blauwe kader enzo. Deze film zou ik wel graag in mn collectie hebben. Maar omdat die in de 3 voor 33 actie zit neem ik toch vaak weer een andere dvd mee omdat ik die ook nog graag wilde. Uiteindelijk zal die dan toch in mn collectie belanden. Ook heb ik de snapper uitgaves van Warner gemeden omdat ik het helemaal niks vond. Gelukkig is Warner nu overgestapt op keepcases zodat ik al de goede films die hun uitgeven nu ook kan kopen hehe...
    euh...? mis ik iets.. ik kan me nog herinneren dat juist de snapper voorkeur had en juist de keepcase niet...??
    Volgens mij ben je in de war met Coen. Die zocht namelijk een tijdje terug nog een aantal Kubrick's in snapper als ik me niet vergis. :wink:
    Coen en Scott... digipacks en snappers... word ook een dagje ouder hoor scott!
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Een reden voor mij kan een lelijke cover of hoes zijn. Zoals ik al eens in een andere thread heb gepost. Bijvoorbeeld Ben-Hur heeft echt een lelijke cover met zn blauwe kader enzo. Deze film zou ik wel graag in mn collectie hebben. Maar omdat die in de 3 voor 33 actie zit neem ik toch vaak weer een andere dvd mee omdat ik die ook nog graag wilde. Uiteindelijk zal die dan toch in mn collectie belanden. Ook heb ik de snapper uitgaves van Warner gemeden omdat ik het helemaal niks vond. Gelukkig is Warner nu overgestapt op keepcases zodat ik al de goede films die hun uitgeven nu ook kan kopen hehe...
    euh...? mis ik iets.. ik kan me nog herinneren dat juist de snapper voorkeur had en juist de keepcase niet...??
    Volgens mij ben je in de war met Coen. Die zocht namelijk een tijdje terug nog een aantal Kubrick's in snapper als ik me niet vergis. :wink:
    Coen en Scott... digipacks en snappers... word ook een dagje ouder hoor scott!
    Oh! Nou weet ik waar je op doelde! Warner gaf vroeger namelijk ook bepaalde SE's uit in digipack en die hebben ze nu weer vervangen door keepcases. Dus om het allemaal even op een rijtje te zetten. Alles wat vroeger in digipack was uitgegeven wil ik ook nog graag in digipack in plaats van keepcase. Alles wat vroeger in snapper was uitgegeven wil ik nou gewoon in keepcase. Je hebt dus 2 categorien! Do you understand? :wink:
    Four-Star Trader (236)

  15. #65

    Standaard

    Een film die ik absoluut wil hebben zal ik altijd kopen, ongeacht in wat voor doosje hij zit of welke cover hij heeft. Het gaan mij in de eerste plaats altijd puur om de film.

  16. #66
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    1) Als ik op mijn klompen kan aanvoelen dat iets deel 1 is in de categorie van de klant even uitzuigen met -tig versies;

    2) Als ik de film gewoon niet meer hoef te zien, zelfs niet op tv (gewoon te vaak gezien (1x kan al genoeg zijn) of niet meer zo mijn interesse).

    3) Als een film uitgebracht wordt in een totaal kloteversie maar dat de andere R2 versie onbetaalbaar is (afgeweken van dit principe met the Children of Dune, maar heb mij de klere geergerd aan dat Bridgetuig, wel een strakke miniserie).

    4) Populaire jongerenfilms in de categorie Costa, Volle maan e.d. om dat ik er gewoon niet goed van wordt.

    5) De verkoper is een lompe boer of boerin.

    6) Mijn budget biedt geen ruimte vanwege andere voorkeuren.

    7) sommige films zijn gewoon huurfilms, en andere gewoon niet leuk.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  17. #67

    Standaard

    Mijn 'rare' redenen, naast veel van de bovengenoemde:

    - DVD's afkomstig van de Free Record Shop, van Leest, e.d. Veel te veel betalen voor 2e hands DVD's daar doe ik niet aan.
    - DVD's van flutlabels (tenzij er absoluut geen enkel alternatief is) zoals Entertainment In Video, RCV, en dat soort meuk.
    - Ik verrek het om van die onzinnige 2-disc versies te kopen, terwijl alles makkelijk op 1 disc had kunnen staan (zie Kill Bill 1)
    - Ik wil ondertiteling en hoes in de taal van het land van herkomst. Ik heb dus nauwlijks NL uitgaves, maar vooral Engelse en wat Franse...


  18. #68

    Standaard

    Gecensureerd spul!

    Deze koop ik niet, of bij hoge uitzondering, ookal is het maar een aantal seconden.

    Voorbeeld: Beverly hills ninja, oude uitgave van The rock, etc.

    Kijk vooral HEEL goed uit als je UK edities koopt.
    You are free to do as we tell you!

  19. #69

    Standaard

    Ik koop geen dvd als ;

    - ik de film al eens gezien heb (of het moet een ontzettend goede film zijn zoals "The Godfather").

    - de prijs belachelijk hoog is >>> dan denk ikke "die film komt vast en zeker nog weleens op tv" :wink:

    - het een B-film is met een verhaallijn waarvan je denkt "mwoahhh dat had ik ook kunnen verzinnen".

    - een film me gewoon niet aanspreekt >>> zo zal ik nooit Harry Potter kiezen.
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •