Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    In 2030 heb je van die biopoorten in je rug of nek zitten en kan je de nieuwste film gewoon downloaden bij een filmterminal tegen slechts enkele credits van je rekening. Je ervaart de film als werkelijk beleeft het avontuur als eigen herrinering en ondanks dat iedereen er hardstikke schitsofeen van wordt is de jeugd helemaal verslaafd aan deze onwerkelijkheid. The real stuff is natuurlijk peperduur (the new cocaine) en daarom zijn er ook goedkopere bootlegs te koop. Echter sommige van deze bootlegs bevatten virussen en vergiftigen je biopoort (the new aids) waardoor je uiteindelijk een langzame, onwerkelijke dood sterft.

  2. #27

    Standaard

    nu even serieus: in 2030 is de dvd vervangen door een nog geavenceerder medium en zitten wij hier als bejaarde hippies vast te klampen aan vervlogen tijden

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT
    Ik had er ook nooit op gekomen als ik de dvd niet had gezien bij Play.com (het lijkt me trouwens wel een goede film met Kevin Spacey).
    Ja, lijkt me ook wel lachuh. Ik zag een trailer ervan in de bios.
    K-pax wordt de toekomst!!!!!

  4. #29

    Standaard

    Die vraag hebben ze ooit in 1971 in een Amerikaans filmtijdschrift gesteld en die toen al die onzin heeft gelezen laat het nu wel achterwege hierop een antwoord te verzinnen.


    Mijn DVD Collectie

  5. #30

    Standaard

    Wat stond daar allemaal in dan over het jaar 2000, daar ben ik dan wel benieuwd naar?

  6. #31

    Standaard films in 2030

    Ik denk persoonlijk dat er 2030 veel stomme films worden gemaakt,je weet wel van die films zonder geluid zoals bij de oude laurel and hardy films.
    Mensen in die tijd zullen de special effect die er in deze tijd veel zijn en de komende jaren echt voor veel mooie films zullen gaan zorgen een beetje zat zijn en verlangen toch meer naar pantoming voorstellingen of een goede theater voorstelling.

    Ik zelf juich het niet toe maar dat is alleen omdat ik weet dat er de eerste 10 jaar echt veel goede en voor al mooie technieken worden gebruikt om de films als lord of the rings nog mooier te maken.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Wat stond daar allemaal in dan over het jaar 2000, daar ben ik dan wel benieuwd naar?
    Voor wat ik me ervan herinner. (Zelf heb ik het tijdschrift nooit gezien, wel een uitreksel ervan gelezen op internet.)

    Het ging zich dan toch voornamelijk over non cinematografische elementen, zoals rond om rond profectie (met de overtuiging dat het plafond daarbij in gebruik werd genomen) bewegende fauteuils al dan niet met ingebouwde hifi, allerhande ketels voor op je hoofd (virtual reality avant la lettre), en geuren gingen ook een rol spelen (de meesten hadden waarschijnlijk niet in de gaten dat dit reeds gebeurd -en mislukt- was. Maar wie weet in 2030 hebben we misschien wel DVD met geuren?
    Voor wat de films betreft had men het meestal over SciFi prenten.
    Wat wel goed was, was de voorspelling van iemand die zei dat muziek een steeds belangrijke rol zou gaan spelen.

    (Ik heb nog mijn best gedaan het desbetreffende artikel terug te vinden, ben daar helaas niet in geslaagd. Sorry...)

  8. #33

    Standaard

    Zouden ze in 2030 nog acteurs gebruiken om films te maken? Eén ding is zeker ze gaan nog veel meer computertechnieken gebruiken. We hebben pas met de LOTR trilogy gezien wat ze nu allemaal al kunnen. Ik weet niet of dit een goede ontwikkeling is? We zullen het zien...
    Four-Star Trader (236)

  9. #34

    Standaard

    Computertechniek zal erg veel voorkomen, ik denk dat men nog meer vervolgen en remakes gaan maken. Men heeft steeds minder zin om een financieel risico te lopen. The Godfather wordt nog steeds gezien als 1 van de beste films ooit!

  10. #35

    Standaard

    Ik denk inderdaad ook dat de computer een hele grote rol zal spelen bij het maken van films, ik denk echter niet dat acteurs vervangen worden door de cgi. Er zullen altijd acteurs en actrice nodig zijn om een film te dragen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •