Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 149 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    pixies the reunion
    hun eerste optreden is gebootlegd! volgens mij voor officiele release, had ik gelezen op frankblack.net

    Live at Minneapolis (13.04.04)

  2. #77

    Standaard

    hier zijn ze dan


    allemaal tegelijk: oooooooooooh wat moooooi :wink:

  3. #78
    Junior Member
    Registratie datum
    Jun 2004
    Woonplaats
    Hell Evoetsluis (Berchem Antwerpen)

    Standaard

    Die plectrum had hij aan mij belooft...


    We hadden gezegt dat als ik iets van KoRn ving hij het kreeg en hij iets van metallica ik het kreeg...

    Ik heb overigens ook plectrum van NINO... Ik van die Turk... Nieuwe gitarist... Dit is wel de 2e plectrum van mij die ik van hem hem gehad... Eerst had ik gehad in antwerpen in het HOF TER LOO. Hij legde hem toen in me hand...

    Zal nog wel een keertje foto posten...

    verder heb ik ook drumstok van 3 Doors Down
    ...ON MY COMMAND UNLEASH HELL...

  4. #79

    Standaard

    OW ERIK! KAPPE NOU! SHIT! JE EERSTE BERICHT MOET GEWOON WEER DAAR OVER GAAN! GODVERDOMME!

  5. #80

    Standaard

    Moloko
    Maar als het goed is komt daar ook een DVD van uit. Althans op hun site stond dat in Engeland binnenkort hun Live DVD uitkomt, hopelijk ook snel in dit kleine landje. Wat een preformance kunnen die weggeven!!!

  6. #81

    Standaard

    Ik ga toch helemaal voor de concerten van U2!!!
    De tofste zijn denk ik toch:
    U2 Elevation live from Slane Castle, echt een geweldig concert
    U2 Elevation live from Boston ook echt super vooral het stuk van Bad naar Where The Streets Have No Name
    Ook een hele toffe is U2 Rattle and Hum , de versie van Sunday Bloody Sunday die op deze DVD staat is gewoon echt helemaal geweldig!
    "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."

  7. #82

    Standaard

    Ik wacht ook op Pulse (en Delicate Sound Of Thunder) van Pink Floyd. Hopelijk komt Pulse dit jaar nog, maar...

    De eerdergenoemde oudere PF concerten zie ik nog niet zo snel komen, aangezien James Guthrie veel tijd nodig heeft/had om Pulse te mixen voor surround.

    Daarnaast kan ik niet wachten op de eerste concertregistraties van Tool en A Perfect Circle op DVD die beide dit jaar nog uitkomen, als het goed is. Brrr 8)

  8. #83

    Standaard

    PULSE van Pink Floyd staat ook hoog op mijn verlanglijstje. We zullen nog wel even moeten wachten, want volgens Brain Damage (http://www.brain-damage.co.uk/) staat de release nu gepland voor ongeveer Oktober.
    Delicate Sound of Thunder zal misschien nooit officieel op DVD uitkomen, omdat er teveel pirate-copies van bestaan.
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    hier zijn ze dan


    allemaal tegelijk: oooooooooooh wat moooooi :wink:
    Zo tof man Ziet er echt gaaf uit!

    Ik had een drumstick kunnen vangen maar ik zag t niet omdat ik met mn camera aan t kloten was. *grmbl*

  10. #85

    Standaard

    U2 Live at Slane Castle is mijn ultieme muziek dvd


  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    U2 Live at Slane Castle is mijn ultieme muziek dvd
    Vind ik ook een schitterende dvd. Verder is Bon Jovi - Crush Tour ook een dikke aanrader.

    Ik hoop ook dat er ooit eens een dvd verschijnt met een concert van de 80's rockband Europe. Voor zover ik weet nog altijd niet op dvd verschenen...

  12. #87

    Standaard

    Voor mij:

    -Het concert van Gorgoroth (zal weinig mensen wat zeggen) in Krakow,
    Polen 2003 (zijn ze wel van plan uit te brengen, geloof ik).
    -Een goed concert van Billy Idol uit de Charmed Life tour.
    -En een concert van Rammstein uit de Mutter tour (zal toch een bootleg worden).

  13. #88

    Standaard

    The Rolling Stones De Kuip Rotterdam 2003

  14. #89

    Standaard

    Queen - On Fire, Live At The Bowl.

    Kijk echt naar deze DVD uit van het onder Quenfans zeer bekende en geliefde concert van Milton Keynes 1982.
    It,s Only A Bloody Record (Mercury).

  15. #90

    Standaard

    Whoo...Das natuurlijk Foo fighters -everywhere but nowhere

    en ook dream theater - scenes from new york(a memory)


    voor de fans:
    en in oktober komen er 2 concerten van hun(Dream Theater) op dvd staat al in releaselijst bij FRS (live in tokyo en images & words, d8 ik)

  16. #91

    Standaard Re: Meest gewilde concert op dvd?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Markys
    Mijn nr. 1 is het complete Freddy Mercury Tribute uit 1992 met als één van de hoogtepunten > Knockin' on Heavens Door door Guns n' Roses!!!
    Ja weet iemand hoe dat zit? Ik vind het 2e deel wat ik nu op DVD heb wel indrukwekkend, maar dat 'voorprogramma' hoort er gewoon bij. Anders mis je de uniek sfeer die daar hing... Is dit echt niet meer te verkrijgen? Ik begreep dat er wel een VHS van is...
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  17. #92

    Standaard

    Pink Floyd - The Wall (live in Earls Court Londen 1980)

    Een van de weinige live-uitvoeringen van The Wall door de Pink Floyd met Water, Gilmour, Wright, Mason. Destijds vastgelegd om in de speelfilm van Parker te gebruiken (maar toch niet geschikt bevonden). Fragmenten ervan zijn in diverse docu's te zien en het gehele concert dacht ik vorige week gekocht te hebben, maar dat bleek een bootleg te zijn (met copy van copy van VHS- kwaliteit).

  18. #93

    Standaard

    Johnny Cash - At San Quentin

    geniaal concert en een geweldige opname, maar niets geen bericht over dat het ooit op dvd uit zal komen.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Live-DVD van Lamb komt eraan. Ondertussen 4 keer live gezien en zeker een van mijn favoriete live-acts. Verder zou ik ook wel Nirvana unplugged op DVD willen zien verschijnen.
    Juist!! Nirvana unplugged op DVD... Als ze geld willen verdienen moeten ze die op DVD gooien, gaat erg goed lopen denk ik!!?

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik hoop dat die docu over Metallica snel op dvd uitkomt 8)
    Ook weer mee eens.... Some Kind Of Monster (de naam van die docu) schijnt in de USA ergens in 2005 uit te komen.. Dan hier ook wel denk ik.. Erg van genoten ook, alstie nog ergens draait moet je erheen! Weinig muziek, maar wel mooi om te zien hoe de onderlinge verhoudingen liggen in een band als Metallica...

  21. #96

    Standaard

    Voor mij mag

    Simple Minds live tour 2003

    en

    Peter Gabriel - Still Growing Up 2004

    wel op dvd verschijnen

    Geweldige concerten waren dat!

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Beste optreden op Live Aid was natuurlijk van Queen. Het geluid leek slecht te zijn omdat de optredende artiesten niet echt uit de verf kwamen. Totdat Freddie Mercury en cs. het podium betraden.
    Ja, Queen ownde dat concert. Degradeerde de andere artiesten toch wel onbewust tot middelmaat.
    Nooit de artiesten beoordelen op de kwaliteiten van de geluidstechnicus...

    Iedere (top/medium)act sleept een eigen technicus mee de wereld over... en de verschillen zijn op zo'n "verzamel-festival" dus duidelijk hoorbaar.
    Des te knapper was de prestatie van Queen dus om zonder eigen technicus zo'n prestatie neer te zetten. Maar ik ben misschien te veel fan om objectief te zijn. :wink:
    Zekah wetah
    Dat concert zal wel leuk bij me andere dvdtjes staan
    ik wacht met smart op live aid
    zal leuk staan bij me andere Queen dvdtjes
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    U2 Live at Slane Castle is mijn ultieme muziek dvd
    Vind ik ook een schitterende dvd. Verder is Bon Jovi - Crush Tour ook een dikke aanrader.

    Ik hoop ook dat er ooit eens een dvd verschijnt met een concert van de 80's rockband Europe. Voor zover ik weet nog altijd niet op dvd verschenen...
    In Noorwegen lag een DVD van Europe, met voornamelijk muziekvideos geloof ik. En volgende maand komt er een nieuw studioalbum van de band uit. Ben benieuwd. Misschien kan je die DVD online ergens scoren.
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  24. #99

    Standaard

    Ik zou ook graag een goed live concert van Roxette zien op dvd.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #100
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    ...er zijn wel geruchten dat Live Without A Net uit 1986 eindelijk uitgebracht gaat worden...
    En die geruchten blijken waar te zijn. Volgens de balie van Media Markt Groningen ligt deze Van Halen-dvd 10 september in de schappen.
    Op dezelfde dag komt ook Live In Tokyo / 5 Years In A LIVEtime uit van Dream Theater. Vooral het Tokyo concert vond ik erg goed (Images And Words Tour).
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •