Pagina 29 van 104 EersteEerste ... 192526272829303132333979 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 2577 worden weergegeven.

Discussie: Formule 1

  1. #701

    Standaard

    dus ... hebben we tot nu toe al bevestigd voor volgend seizoen:

    Ferrari
    => m schumacher & barrichello

    McLaren
    => raikonen & montoya

    Williams
    => webber & button

    Toyota
    => r schumacher & ...

    Renault
    => fisichella & (is alonso al bevestigd?)

    ... zijn er nog die al bevestigd zijn? met hakinnen en villeneuve op de bank : )
    :wq

  2. #702

    Standaard



    woow check effe dit artikel:

    http://f1.racing-live.com/en/index.h...06200258.shtml

    de laatste dagen zonder race zijn gewoon al veel spannender dan al de races dit seizoen zelf
    :wq

  3. #703

    Standaard

    Lijkt me echt gaaf! Hakinnen terug in F1! En naast Sato. Leuk team. Ook Williams lijkt me een leuk team te worden met Webber (1 van mijn favorieten) en Button (een favoriet van mijn vriendin).

    Ik kijk nu al uit naar volgend seizoen. Als er dan ook nog even een Nederlander gaat meedoen....

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Ik kijk nu al uit naar volgend seizoen. Als er dan ook nog even een Nederlander gaat meedoen....
    :wq

  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GrMnrGr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Ik kijk nu al uit naar volgend seizoen. Als er dan ook nog even een Nederlander gaat meedoen....
    Er is een kans dat Albers een stoeltje bemachtigd. Maar met hem zijn er meerdere kanshebbers.

    En ik denk niet dat Hakinnen terugkomt, daar is hij toch te lang voor weggeweest lijkt me.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    En ik denk niet dat Hakinnen terugkomt, daar is hij toch te lang voor weggeweest lijkt me.
    Ik weet niet of dat echt een probleem hoeft te zijn, maar wat ik wel vreemd vindt is dat ie pas geleden nog heel definitief heeft gezegd dat ie niet meer zou terugkeren (wat is STEEDS heeft gezegd). Dan zou het een beetje raar zijn als ie nu dus toch weer in de F1 gaat racen.

    Erg stomme zet van Button trouwens. Los van het feit dat ik me afvraag of ie wel wegkomt bij BAR (in tegenstelling tot wat ie beweerd schijnt ie wel degelijk een contract te hebben met ze voor 2005) is het ook niet echt verstandig om nu naar Williams te gaan: het team loopt daar vooral intern niet echt lekker en hij moet ook nog eens vechten tegen een hele sterke teamgenoot. Daarbij: hiermee vergooit ie zijn kansen om ooit nog eens bij Ferrari aan de slag te kunnen (waar ik hem graag had zien rijden).

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Daarbij: hiermee vergooit ie zijn kansen om ooit nog eens bij Ferrari aan de slag te kunnen.
    Waarom? Hij is nog jong, als hij gaat presteren bij Williams kan hij altijd nog de overstap maken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Daarbij: hiermee vergooit ie zijn kansen om ooit nog eens bij Ferrari aan de slag te kunnen.
    Waarom? Hij is nog jong, als hij gaat presteren bij Williams kan hij altijd nog de overstap maken.
    Nou ik heb er drie redenen voor om dat te denken:

    1. als blijkt dat ie niet kan presteren bij een groot team (waar ie nog niet eerder een eerlijke kans voor gehad heeft) dan verliest ie het qua aantrekkelijkheid van de jongere talenten. Waarom zou Ferrari een coureur aannemen terwijl ze weten dat er een bewezen betere coureur te krijgen is?
    2. als ie wel blijkt te kunnen presteren bij een groot team dan zal Williams hem niet laten gaan. Gewoon door hem contractueel 'vast te binden' (ok, flauwe reden maar zo is het wel). Coulthart vind ik een goed voorbeeld van een coureur die misschien bij een kleiner team veel beter tot zijn recht had kunnen komen ware het niet dat hij steeds door McLaren aan het lijntje gehouden is. Niet op negatieve manier (hij zal er lekker verdient hebben) maar toch.
    3. het komt gewoon bijna niet voor dat coureurs van de 'grote' teams overstappen naar andere grote teams. Het is dus een beetje historisch bepaald. Het is gewoon logischer dat Ferrari een goedkopere coureur uit een kleiner team in dienst neemt.

    Tot zover Richard Boon's al dan niet wonderlijke inzichten in de wereld der formule 1.

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    1. als blijkt dat ie niet kan presteren bij een groot team (waar ie nog niet eerder een eerlijke kans voor gehad heeft)
    Button heeft wel al een kans gehad bij Williams, maar werd vervangen door Montoya, daarna nog bij Benetton, als was dat geen top-team meer. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    2. als ie wel blijkt te kunnen presteren bij een groot team dan zal Williams hem niet laten gaan. Gewoon door hem contractueel 'vast te binden' (ok, flauwe reden maar zo is het wel)
    Tja, getekende contracten zeggen soms niets, dat is al vaker gebleken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    3. het komt gewoon bijna niet voor dat coureurs van de 'grote' teams overstappen naar andere grote teams. Het is dus een beetje historisch bepaald.
    Toch is het wel degelijk gebeurd;
    Senna van McLaren naar Williams
    Prost van Williams naar Ferrari
    Mansell van Ferrari naar Williams
    Coulthard van Williams naar Mclaren
    Montoya van Williams naar McLaren
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    1. als blijkt dat ie niet kan presteren bij een groot team (waar ie nog niet eerder een eerlijke kans voor gehad heeft)
    Button heeft wel al een kans gehad bij Williams, maar werd vervangen door Montoya, daarna nog bij Benetton, als was dat geen top-team meer. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    2. als ie wel blijkt te kunnen presteren bij een groot team dan zal Williams hem niet laten gaan. Gewoon door hem contractueel 'vast te binden' (ok, flauwe reden maar zo is het wel)
    Tja, getekende contracten zeggen soms niets, dat is al vaker gebleken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    3. het komt gewoon bijna niet voor dat coureurs van de 'grote' teams overstappen naar andere grote teams. Het is dus een beetje historisch bepaald.
    Toch is het wel degelijk gebeurd;
    Senna van McLaren naar Williams
    Prost van Williams naar Ferrari
    Mansell van Ferrari naar Williams
    Coulthard van Williams naar Mclaren
    Montoya van Williams naar McLaren
    Ik wil alleen even kwijt dat er bij iedere door jou vermelde reactie wel iets aan te tekenen valt. Ik heb alleen geen zin om het in te typen.

  11. #711

    Standaard

    Ik ben het niet eens met wat Richard zegt en dat is ook al een beetje uitgelegd waarom. Ik bedoel daarmee dat ik niet denk dat Button nu zijn kansen vergooit bij Ferrari. Voorlopig lijkt het toch gewoon Schumacher, Barrichello te blijven bij Ferrari. En wie zegt dat Ferrari over 3 of 4 jaar nog zo goed is? Schumacher wereld simpel kampioen bij Benetton. Toen hij weg ging, gingen er nog een paar erg belangrijke mensen daar weg en dat kon je zien, want het jaar erna ging het een stuk minder. En je kan nou niet zeggen dat Berger en Alesi slechte coureurs zijn.
    Nu hebben ze bij Ferrari een heel team om Schumacher heen gebouwd.
    Alles is op en top voor hem gemaakt. Dat gaat dan een beetje tenkoste van Barrichello en dat is ook wel te zien. Als Schumacher eenmaal stopt dan moet ik nog maar zien hoeveel mensen bij Ferrari blijven.

    Of de overstap van Button slim is weet ik niet. BAR draait goed en Williams totaal niet, maar Williams heeft wel een naam.
    Misschien kun je het vergelijken met de transfer van van Gastel van Willem II naar Feyenoord. Willem II stond toen boven Feyenoord. Maar Feyenoord heeft de naam als topclub. En je weet wat er daarna gebeurd is. Natuurlijk zegt zo'n vergelijking nog niks. Het is gewoon maar afwachten.
    Het seizoen is nog niet afgelopen, maar de meeste kijken toch al naar volgend jaar. Schumacher en Ferrari worden toch kampioen.
    Het verhaal Hakkinen blijft maar terugkomen. 2 maanden terug las ik nog dat Hakkinen en Villeneuve volgend jaar bij Williams zouden zitten, dat gebeurd dus niet. De verschuiven zijn iig interessant. Fisichella bij Renault, Trulli en Ralf bij Toyota. En Sauber schijnt interesse te hebben in Albers.

  12. #712

    Standaard

    Nou dat was weer eens ouderwets spannend.

    Zelfs deze grap klinkt nu een beetje als een cliche: ik had hem namelijk bij iedere race van dit seizoen en de races van de laatste paar seizoenen kunnen maken.

  13. #713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Nou dat was weer eens ouderwets spannend.

    Zelfs deze grap klinkt nu een beetje als een cliche: ik had hem namelijk bij iedere race van dit seizoen en de races van de laatste paar seizoenen kunnen maken.
    Misschien nog eentje; overdaad schaad??
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Nou dat was weer eens ouderwets spannend.

    Zelfs deze grap klinkt nu een beetje als een cliche: ik had hem namelijk bij iedere race van dit seizoen en de races van de laatste paar seizoenen kunnen maken.
    Misschien nog eentje; overdaad schaad??
    Die grap is ook alweer een paar jaartjes over de uiterste houdbaarheidsdatum...

  15. #715

    Standaard

    Saaiste race van het seizoen...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Saaiste race van het seizoen...
    Ik vondt dat Alonso toch een nette race heeft gereden...

    idd de rest is inmiddels voorspelbaar.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Saaiste race van het seizoen...
    Ik vondt dat Alonso toch een nette race heeft gereden...
    Goeie start, maar als je 40 seconden achter nr.2 eindigt, dat is toch wel erg veel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkje.doc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Saaiste race van het seizoen...
    Ik vondt dat Alonso toch een nette race heeft gereden...
    Goeie start, maar als je 40 seconden achter nr.2 eindigt, dat is toch wel erg veel.
    Mee eens, hij was vandaag best of the rest... Het ferrari blok wordt gewoon iedere keer sterker en beter. Ze hebben dan ook alles goed voor elkaar.

    Kijken wat de FIA volgend jaar voor regels gaat bedenken om het ferrari moeilijk te gaan maken. (moeten ze het niet te moeilijk maken voor de rest anders schiet het natuurlijk nog niets op) :wink:
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  19. #719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Saaiste race van het seizoen...
    hmmm... het was dus niet erg dat ik deze race heb moeten overslaan? Mooi.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  20. #720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Saaiste race van het seizoen...
    hmmm... het was dus niet erg dat ik deze race heb meten overslaan? Mooi.
    Ik probeer me een moment te bedenken dat interessant was tijdens deze race maar ik kan maar weinig bedenken. Alonso had een hele mooie start en Ferrari had wat problemen met de tankinstallatie: dat was het wel zo'n beetje.

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Saaiste race van het seizoen...
    hmmm... het was dus niet erg dat ik deze race heb meten overslaan? Mooi.
    Volgende race is sowieso leuker, is in Francorchamps, alleen het circuit is al prachtig.
    Ga je nog heen ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Volgende race is sowieso leuker, is in Francorchamps, alleen het circuit is al prachtig.
    Ga je nog heen ?
    Volgend jaar misschien weer, hopen dat het dan een iets spannender seizoen is.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Volgende race is sowieso leuker, is in Francorchamps, alleen het circuit is al prachtig.
    Ga je nog heen ?
    Volgend jaar misschien weer, hopen dat het dan een iets spannender seizoen is.
    En dat de prijzen gedaald zijn, maar dat zal wel niet. Schandalig duur.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    En dat de prijzen gedaald zijn, maar dat zal wel niet. Schandalig duur.
    Meer dan €140,- voor een kaartje heb ik toch echt nooit betaald hoor.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Saaiste race van het seizoen...
    hmmm... het was dus niet erg dat ik deze race heb meten overslaan? Mooi.
    Ik probeer me een moment te bedenken dat interessant was tijdens deze race maar ik kan maar weinig bedenken. Alonso had een hele mooie start en Ferrari had wat problemen met de tankinstallatie: dat was het wel zo'n beetje.
    Het gedeelte met het probleem van de brandstofapparaten van ze was wel even spannend. Was wel benieuwd hoe ze dat op gingen lossen.
    Maar inderdaad. Wat een oerendsaaie wedstrijd weer
    Maar altijd leuk om e zien dat Ferrari nu meteen even constructeurskampioen is geworden

Pagina 29 van 104 EersteEerste ... 192526272829303132333979 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •