De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard probleem met tv out..!!

    Hoi allemaal,

    Wie kan mij helpen?
    Ik heb een probleem met mijn videokaart.(nvidia geforce2 mx400)

    Ik wil hem aan m'n tv verbinden en dat ging de eerste keer goed

    maar toen ik het later nog eens wou doen toen kon ik niet meer
    het vakje van klonen selecteren behalve als ik forceer detectie van 2de monitor selecterde....

    maar dan zei die dat het een anonloge monitor i.p.v. een tv was en gerbeurde er nix met mijn tv ik kon ook niet kiezen voor tv met pal-b als uitsturend apparaat..

    dat is dus nogal vreemd dat ik ineens niet meer voor tv kan kiezen als 2e monitor en verder ook niets kan doen met een tweede monitor.

    Heeft iemand dit ook al eens gehad of weet iemand het andwoord?

    Bij voorbaat dank....Mouse~

  2. #2

    Standaard

    Ok, ik zal je helpen met je probleem.

    Donder je DVD-rom uit je raam.
    Echte films worden bekeken op een goeie DVD speler, en niet via de PC, zo haal je nooit al het goede uit een DVD.

    graag gedaan!

  3. #3

    Standaard Leuk !#^&*(*&($%^#%#%!!

    Errrug grappig,

    Maar ik kan er niet om lachen , ten eerste heb ik waarschijnlijk een betere set als jij thuis staat en was ik niet van plan om dvd's via m'n pc te kijken, aangezien ik een zeer goeie "gewone" dvd speler heb staan.

    Maar ik was wel van plan om spellen te spelen via m'n tv en ook gedownloade films te kijken!!

    Dus als je niks nuttig's te melden heb zeg dan gewoon niks.

    En als je wat vaker op dit forum kwam had je ook al kunnen weten dat ik dvd's via de pc af raad,tenzij je gewoon hele goeie hardware hebt .

    MOUSE~

    Is er trouwens nog niemand die vaker van dit probleem heeft gehoord?

    Kwam er laatst ook achter dat er spanning op de tv out staat geen 220 ofzo maar wel een flinke optater..
    Het lijkt me sterk dat dit normaal is maar de kaart zit absoluut goed aangesloten....

    Misschien herkent iemand dit??

  4. #4

    Standaard

    Ik heb hetzelfde gehad, ik gebruik windows XP en als je dat ook gebruikt, in combinatie met powerdvd. Dan moet je deze patch eens installeren, dan doet de film het opeens op je beeldscherm EN op de tv. Ik geniet nu dus van mijn dvds op de tv.

    De patch is te downloaden (de komende week, daarna haal ik hem er weer af) op:

    http://www.mhcroden.nl/PDVD3_XP_Patch.exe

    Succces ermee

  5. #5

    Standaard

    Ik denk niet dat dat het is , ik ga het wel ff proberen natuurlijk ..

    maar ik kan gewoon niet uitsturen naar m'n tv omdat ik bij twin view gewoon geen tv als tweede monitor kan selecteren...dus ik kan geen beeld krijgen op m'n tv.

    Of heb je dit ook zo gehad? in iedergeval bedankt!

    Misschien werkt het....

    MOUSE~

  6. #6

    Standaard

    Hmm de patch werkt niet .... maar er staat ook dat ie voor power dvd 3.0 is en ik heb 4.0 voor xp.....

  7. #7

    Standaard

    ja, dat had ik dus ook, precies hetzelfde. Ligt echt aan software, niet aan je videokaart ofzo. Als je Powerdvd 4.0 XP gebruikt, dan moet je de nieuwe patch downloaden van www.cyberlink.com er is er namelijk vorige week een gereleased.

  8. #8

  9. #9

    Standaard Cool bedankt

    Ik ga het meteen ff checken....

  10. #10

    Standaard

    Misschien heb je een betere set als mij, misschien ook niet, wie weet.

    In ieder geval succes verder.

  11. #11

    Standaard jammer....

    Dat was het dus ook niet de patch deed het wel maar ik heb nog steeds het zelfde probleem...

    Maar toch bedankt!!

    MOUSE~

  12. #12

    Standaard

    oh klote, dan weet ik het ook niet meer. Ik hoop dat het goed komt, bij mij heeft het ook drie weken geduurd, allemaal oplossingen die niet werkten tussendoor enzo.

    Veel succes ermee, hopen dat het werkt. Misschien kan dvd.nl hier eens een verhaal aan wijden, volgens mij is er nog steeds interesse voor dvdrom die op tv aangesloten wordt.

    Welterusten, ik ga pittuh

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de patch weer weggehaald, want het nam erg veel serverruimte in. Mensen die denken hem nog nodig te hebben, zeg het maar ff, dan zet ik hem er weer tijdelijk op.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •