Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 170 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    had ik maar naar mezelf geluisterd, ben met vrienden meegegaan...zonde van mijn 8 en halve euries wat een vreselijke niks film
    zelfde opbouw als godzilla en independence day (overal in de wereld kondigt het grote gevaar zich aan) gepikt van close encounters maar o zo vreselijk uitgewerkt.
    je moet wel erg op special effects geilen om dit een goede film te noemen. Dit was vast en zeker mijn allerlaatste Emmerich film. Helemaal, helemaal niks

  2. #127
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Heerlijke rampenfilm, niets meer en niets minder. En al die dramakoninginnen moeten zich niet zo aanstellen.
    Als film leverde hij zijn goederen en was zowaar een stuk beter te genieten zonder al dat patriotische gedoe van Independance day.

    Misschien een idee, The Day after Tomorrow - The other continent. ik zou het wel leuk vinden om te zien wat een dergelijk iets in Europa voor een effecten heeft. (miste ik eigenlijk ook wel een beetje) en ook Azie.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  3. #128

    Standaard

    Ik heb me wel vermaakt met deze film 8).

    Door miezerende regen naar de bios gefietst. Flesje drinken, zakje drop, zak popcorn. Beetje lol maken voor de film. Helaas niet echt bijzondere trailers gezien (2). En een film vol actie, spanning en weinig verhaal.

    Al heeft de film een [spoiler:737f3083b9]mierzoet einde[/spoiler:737f3083b9], ik vond hem het bekijken wel waard.

  4. #129

    Standaard

    Mwah, ben net terug van de film, maar alleen het begin met alle ellende is leuk en dan valt het weer terug naar Independence Day-taferelen maar dan met sneeuw.
    De trailers die ik ervoor had waren bijna allemaal leuker (I, Robot lijkt me echt zo slecht...).

  5. #130
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik vond het echt zon film die leuk is voor 1 keer.
    Leuke effecten, en ik vond het geluid ook goed, alleen het verhaal was matig. ( vraag me ook af wanneer er een keer een film komt waarin ze NIET zoenen !!! ) Het is ook ineens afgelopen , beetje vreemd[spoiler:1d442c40ae][/spoiler:1d442c40ae]

  6. #131

    Standaard

    Ik denk dat de makers de fout hebben gemaakt om een kruising te maken van een echte blockbusterpopcornfilm en een film met een wat diepere achtergrond door de kijker te voorzien van allerlei technische gegevens ivm het broeikaseffect en een boodschap probeert door te geven naar regeringen dat er nu iets gedaan moet worden. Daardoor is het geheel een rommelig zooitje geworden die moeilijk te beklijven is.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #132
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard Emmerichisms...

    Vandaag gezien, wegvluchtend in de koele frisheid van de bioscoop, om niet langer belaagd te worden door het hete weer buiten (niet dat ik klaag hoor!) . Een filmpje over shit-weather...

    Precies wat ik ervan verwacht had, een blueprint Emmerich-film met alle problemen die daar bij komen kijken. Heb me wel vermaakt maar kan me nu al niets meer van de acteerprestaties herinneren, hoewel ik Jake Gyllenhaal wel zo iemand vind die me kan blijven boeien (it's Donnie Darko!) en, hoewel het vanuit een 'serieus' filmcritisch standpunt bullshit is, vond ik Emmy Rossum leuk om naar te kijken 8) , so sue me!

    Oh ja en de aanwezigheid van Ian Holm kan me ook altijd bekoren. Voor de rest voorspelbaarheid troef en de speciale effecten waren ook niet altijd even geslaagd (de tornado's waren het best, de uit elkaar spattende hagelstenen het zwakst) maar al bij al heb ik me best geamuseerd. De opeenvolging van rampen in het middendeel van de film, de grootse stormbeelden en het feit dat ik de majestueuze digitale versie van deze film in widescreen-glory zag maakte veel goed.

    Na The Patriot, wat ik echt verschrikkelijk zwak vond, is dit toch iets beter dan wat we van Emmerich gewoon zijn vind ik.

    He likes to blow shit up real good!!!

    Drexl
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  8. #133

    Standaard

    Gisteren gezien, vond het een heel aardige film na alle verhalen hier gelezen te hebben!

    Alleen... in de bioscoop was het weer raak een vrij grote groep irritante kud kinders en schreeuwende pubermeisjes met kleding aan waarin ze zelfs nog dúrven te zeggen -goh, waarom word ik aangerand?- verziekten een groot gedeelte...
    Lachen om de kleinste dingen lompe opmerkingen... je kent het wel... van dat soort gasten die niet naar een film komen kijken voor de film maar alleen maar om keet te schoppen...

    Maargoed, de CGI in de film is echt heel goed gedaan vond het water wat door NY stroomde net echt, alleen wel allemaal van die kleine minpuntjes ([spoiler:7599b53d93]die beesten op die boot had echt niet gehoeven hoor, doe dan dat er iets met die boot gebeurd ofzo...[/spoiler:7599b53d93]) En die griet die erin speelde was btw erg leuk
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Alleen... in de bioscoop was het weer raak een vrij grote groep irritante kud kinders en schreeuwende pubermeisjes met kleding aan waarin ze zelfs nog dúrven te zeggen -goh, waarom word ik aangerand?- verziekten een groot gedeelte...
    Lachen om de kleinste dingen lompe opmerkingen... je kent het wel... van dat soort gasten die niet naar een film komen kijken voor de film maar alleen maar om keet te schoppen...
    Ik kan mij nog goed herinneren (opa verteld) dat ik met zulk publiek bij "Indiana Jones and the raiders of the lost ark" zat, die waren na 3 minuten doodstil ik heb ze de hele film niet meer gehoord.
    zal wel aan de film liggen denk ik

  10. #135

    Standaard

    Ik vond de goal van van Nistelrooij het hoogtepunt van de film :wink:

    Zonder gekheid: ik heb me prima vermaakt. Ik ga hem zeker kopen op DVD. Ik hoop daarbij dat er nog wat extra special effects scenes op gezet worden.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soldier2000
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitchberg
    Ik blijf toch een beetje gereserveerd waar het het Roland Emmerich betreft, zo waanzinnig veel goede films heeft de man niet afgeleverd,
    The Patriot, Godzilla, Independence Day, Stargate en Universal Soldier behoren niet tot mijn favoriete films.

    Hij heeft wel mee dat ie op de zelfde dag is geboren als ondergetekende, dat dan weer wel!

    Dit vind ik juist top films, met de nadruk op The Patriot.

    eigenlijk vind ik al deze films wel goed in deze opsomming.......vooral Stargate, independence day en universal soldier!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #137

    Standaard

    Ik dacht dat ik me even uitstekend ging vermaken in de bioscoop, maar dat viel vies tegen. Na de spectaculaire scenes in het eerste uur viel de film voor mij als een pudding in elkaar. Je weet wat je van Emmerich zo ongeveer kan verwachten, maar zoveel tragische soap heb ik nog nooit bij elkaar gezien. Bah.

    eigenlijk vind ik al deze films wel goed in deze opsomming.......vooral Stargate, independence day en universal soldier!
    Stargate vind ik op de een of andere manier een prima film - in ieder geval voor mij de beste van Emmerich. Zijn andere films doen me niet zoveel.
    Learned a new word today. Atom bomb. It was like God taking a photograph.

  13. #138

    Standaard

    Deze film is met 1 bedoeling gemaakt: lekker $$$ verdienen. Typisch weer een lente-blockbuster. Groot budget, veel marketing, geen hol aan. Echt een lege huls. Troy, zelfde verhaal. Brad Pitt voor en Brad Pit na. Een lege ervaring. Vorig jaar had je tenminste nog Pirates of the Caribean. Dat is ook $$$ verdienen maar wel met een waardige film.
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  14. #139

    Standaard

    Stargate vindt ik ook nog steeds de beste film van hem, maar toch vindt ik The Day After.. net zo goed als ID4, een leuke film om te kijken.

  15. #140

    Standaard

    Ik kan niet zeggen dat ik er spijt van heb mijn geld uit te geven om deze film in de bios te zien maar kan nou ook niet zeggen dat ik de film geweldig vond, hersenloos entertainment, niet meer maar ook niet minder, soms wel lekker dus...wel een film om in de bios te zien. Het begin van de film vond ik nog het beste waarnaar het niveau snel zakte. Alleen die wolven waren wel erg waardeloos.

  16. #141

    Standaard

    Ik vodn het een prachtig mooie film. Zeker waard om naar de te kijken.

    Kus DjDarkAngel

  17. #142

    Standaard

    waar liepen die wolven? JUIST!! op een schip van formaat titanic die doodleuk aan komt dobberen door de straten in manhattan...hoe kun je zo'n film dan nog serieus nemen, niet dus..maar ja qua pure vermaak toch wel leuk uitgevoerd.
    NatUrAl BoRn KiLlEr

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tjeert!
    waar liepen die wolven? JUIST!! op een schip van formaat titanic die doodleuk aan komt dobberen door de straten in manhattan...hoe kun je zo'n film dan nog serieus nemen, niet dus..maar ja qua pure vermaak toch wel leuk uitgevoerd.

    Ik vond de film super, zeker de special effects. Die boot is inderdaad niet echt geloofwaardig en die rondlopende wolven waren met de computer gemaakt, dat kon je helaas goed zien. Voor de rest is het echt een leuke film om niet verder over na te denken

  19. #144

    Standaard

    Ja dat van die wolven is wel jammer. Voor de rest zag het er goed uit!!!!
    No I'm not your f*cking second choice, No I'm not turning down my voice!

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tjeert!
    waar liepen die wolven? JUIST!! op een schip van formaat titanic die doodleuk aan komt dobberen door de straten in manhattan...hoe kun je zo'n film dan nog serieus nemen, niet dus..maar ja qua pure vermaak toch wel leuk uitgevoerd.

    Ik vond de film super, zeker de special effects. Die boot is inderdaad niet echt geloofwaardig en die rondlopende wolven waren met de computer gemaakt, dat kon je helaas goed zien. Voor de rest is het echt een leuke film om niet verder over na te denken
    Maar om het schip nou formaat Titanic te noemen Dat is wel heel erg kleinerend voor de Titanic hoor
    Heb trouwens nog eens zitten kijken naar de afmetingen van het bootje.
    Je zag op den duur de verkeerslichten op een meter of 1.5 a 2 boven het water hangen he? Hoe hoog hangen die boven de straat? 5 meter? Ofwel, er zal misschien 3 a 4 meter water hebben gestaan? Toch grappig dat ik bij het schip bij de plimsol merken (de diepgangs tekens bij de voor en achtersteven) het getal 11 meende te zien op een meter of 3 boven de waterlijn Zit toch een verschil in :P
    Toch, ik weet niet of de straat haaks op het water uitkomt zonder ook maar 1 bocht oid, maar als dat het geval is, zou het (in de film) nog wel eens kunnen gebeuren ook ) Alleen die diepgang he :P

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Toch, ik weet niet of de straat haaks op het water uitkomt zonder ook maar 1 bocht oid, maar als dat het geval is, zou het (in de film) nog wel eens kunnen gebeuren ook )
    Volgens mij loopt Broadway rechtstreeks de baai in. Maar ik weet niet waar die bibliotheek staat.
    Maar dit is niet een film die je te diep moet analyseren
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #147

    Standaard

    LOL
    Volgens mij ook niet Maar dat van het schip was eigenlijk automatische door mijn opleiding. Ben er gewoon zoveel mee bezig dat er gewoon automatisch naar kijk

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    LOL
    Volgens mij ook niet Maar dat van het schip was eigenlijk automatische door mijn opleiding. Ben er gewoon zoveel mee bezig dat er gewoon automatisch naar kijk
    Ik moest eigenlijk een beetje aan Meaning of Life denken toen ik die scène zag.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #149

    Standaard

    Toch altijd weer jammer dat de einde dan weer zo hoopvol moet zijn een beetje een somber einde is ook wel een keer leuk. Lekker onheilspellend.

  25. #150

    Standaard

    Nou, mooie 'plaatjes' om naar te kijken, maar echt zonder enige diepgang. Karakters en relaties worden niet uitgediept, de wolven waren wel erg nep ennuh, de vloeggolf komt in de film uit het westen!!!
    Wat een stomme fout zeg. Ik wist niet wat ik zag!

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •