De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1
    Postma
    Guest

    Standaard Firmware Pioneer DVD RW 104

    Ik heb twee jaar geleden een fraaie PC met DVD writer gekocht, waar ik eigenlijk geen gebruik van heb gemaakt, anders dan om af te spelen.
    Nu wil ik mijn eigen video`s gaan branden, blijkt dat ik de firmware had moeten updaten. Nu heb ik dat geprobeerd (Versie 1.10 was standaard), en inmiddels is versie 1.8 al verkrijgbaar, maar de "afstand" tussen die versies blijkt te groot en pakt mijn pc niet. Via HP de update voor het hele systeem binnen gehaald en daar zit versie 1.30 tussen, dus ben al wat verder, maar 1.8 wordt nog steeds niet gepakt. De DVD writer leest dus wel, ik kan er ook gewoon cd`s mee branden, maar als ik met Nero probeer te branden, blijft hij hangen op de E.
    Hebben jullie advies??

  2. #2

    Standaard Re: Firmware Pioneer DVD RW 104

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Postma
    Hebben jullie advies??
    Al eens geprobeerd om contact op te nemen (mailen bijv.) met de support van HP zelf? Denk dat ze je daar toch moeten kunnen helpen...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  3. #3
    Postma
    Guest

    Standaard

    Heb ik wel geprobeerd, tot twee keer toe, maar tot nog toe geen antwoord mogen ontvangen.... (vanaf eind febr.)

  4. #4

    Standaard

    Op de site van Pioneer heb ik het volgende kunnen vinden\

    http://www.pioneerelectronics.com/hs/pioneer.html

    Welke versie van Nero gebruik je trouwens. Heb hier oa de 05 brander en die kon zonder firmware updates gewoon worden gebruikt onder de laatste versie van Nero. Op dit moment versie 6.3.1.6
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •