Pagina 6 van 22 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 529 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Ik zal maar U2 zeggen, want die heb ik net gewonnen

  2. #127

    Standaard

    als ik mij ook in deze discussie mag mengen; Bryan Adams live at Slane is ook een perfecte muziek dvd.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Vergis je niet Danny IQ is ook top ik ben zelf bij de opnames geweest in de 013. Subterranea is echt super ik heb de live uitvoering 3 keer meegemaakt. Binnenkort komen ze weer in de 013 en de boerderij in Zoetermeer.
    Dennis lang geleden hadden wij het over IQ.
    Inmiddels heb ik deze week de DvD binnen gehad.
    Hij is fantastich moet ik zeggen. Geluid is werkelijk zeer goed.
    Subterranea helemaal live, alsof je er weer bij was !
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  4. #129

  5. #130

    Standaard Subterranea helemaal live, alsof je er weer bij was !

    Danny,

    Ik ga hem direct bestellen.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje
    Mike, klopt het dat het geluid en beeld bij Joe Satriani op de tweede disc niet helemaal synchroon lopen
    Beetje laat...sorry...
    Net even geluister en gekeken, maar ik kan niets a-synchroons opmerken. Ik heb naar meerdere nummers gekeken, maar het gaat allemaal prima.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  7. #132

    Standaard Rammstein

    Afgelopen week Rammstein binnengekregen. Wat een geweldige show maken die mannen ervan. Veel vuur, vonken en rammen op die gitaren. Echt waar voor je geld (als je van de muziek houd dan). Alleen jammer dat ie gecensureerd is en 'Bück dich' er niet op staat. Ik heb 'm via Kazaa kunnen downloaden en het kan me wel voorstellen dat ie is weggelaten: het zou anders een 'adult' title worden.
    Tijdens dit nummer loopt Flake (de gestoorde toetsenman) aan een halsband met Till (de zanger) en wordt op een gegeven moment van achteren door deze genomen. Net alsof natuurlijk, en Till heeft een enorme dildo voorgeboden en spuit vrolijk in het rond met het ding (dat via een slang aan een reservoir is gekoppeld). Niet geschikt voor kinderen dus...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  8. #133

    Standaard

    Rammstein, ik heb een aantal maanden op tv een stuk gezien van een concert en dat was zeer indrukwekkend!! Ik ken alleen maar de recentere nummers (van het laatste album) en die staan niet op deze dvd. Er schijnt overigens over een paar maanden een nieuwe dvd van deze heren te komen met daarop een recenter concert en daar wacht ik dan ook op.

  9. #134

    Standaard Re: Subterranea helemaal live, alsof je er weer bij was !

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Danny,

    Ik ga hem direct bestellen.
    Dennis ik hoor je wel als je hem gezien hebt he
    Je krijgt er geen spijt van !
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Rammstein, ik heb een aantal maanden op tv een stuk gezien van een concert en dat was zeer indrukwekkend!!
    Het zijn altijd spektakelstukken van deze heren. Tijdens deze tournee zijn ze ook op Rock am Ring geweest en daar was ik ook bij (backstagepassen ) en ook in de stromende regen werkten de heren de show gewoon af. Het publiek bleef ook. Dat zegt genoeg.

    En ook al ken je alleen de cd Mutter, zal deze dvd je niet tegenvallen. Kunt 'm met een gerust hart kopen.
    (btw: bij Ezy is ie het goedkoopst, goedkoper zelfs als een aantal Duitse DVD zaken...En hij is gewoon multi-region)
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Net als AC/DC worden de concerten steeds minder interessant. AC/DC had na de Razor's Edge moeten stoppen. Ik hoop dat ze die tour op DVD gaan zetten, ik zie alleen de DVDs van de afgelopen 2 tours liggen en die albums waren om te huilen.
    Niet mee eens. AC/DC Stiff Upper Lip Live was zowel qua concert als DVD hoogstaander dan No Bull. Akkoord, Live At Donnington is nog beter dan deze twee laatste concerten, maar die is vooralsnog niet op DVD uit.

  12. #137

    Standaard

    OFFTOPIC:

    Helaas is mijn ultieme muziek dvd nog niet verkrijgbaar. En dit zal ook nooit zo zijn omdat de band uit elkaar is.
    "Faith no more", voor een dvd van hen zou ik grof geld neer tellen. Voor degenen die "angel dust" kennen : jullie kunnen je wel voorstellen hoe blij m`n buren nu al zijn met het nummer "be agressive" op de cd...
    follow the white rabbit...

    Mijn set

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rikkert
    Helaas is mijn ultieme muziek dvd nog niet verkrijgbaar. En dit zal ook nooit zo zijn omdat de band uit elkaar is.
    "Faith no more", voor een dvd van hen zou ik grof geld neer tellen.
    JAAAA! Graag! En dat liefst van hun laatste toernee. Hiervan heb ik al een concert op tv gezien en een op de radio gehoord. Ik denk niet dat ze ooit nog bij elkaar komen (te veel interne problomen), maar misschien dat er in de toekomst toch nog een postume live-dvd in zit.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #139

    Standaard

    Bruce Springsteen Live in New York is ook niet slecht.
    Lekker energiek. Hoe houdt die ouwe het vol van begin tot einde.

  15. #140

    Standaard

    Ik heb afgelopen zaterdag Sade lovers live gekocht. Ik heb het nog niet gekeken. Maar het lijkt me een goede muziekdvd. Ik heb
    nog van haar platen en cd's omdat ik haar muziek wel goed vind.
    Dus deze dvd is voor mij op het ogenblik de vetste muziek dvd.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  16. #141

    Standaard NIN

    Hoi, sinds vorige week eindelijk de live dubbeldvd van Nine Inch Nails - And all that could have been... in mijn bezit en meteen mijn mooiste. Qua geluid (kies voor de DTS-versie!) de beste live-dvd die ik ooit gehoord heb. Beeld ook okee, beetje schokkerig soms (handcamera's), maar erg sfeervol. Aanrader voor rockfans (hij komt over enkele weken in Nederland uit).

    Nieuwe dvd van Roger Waters is ook te gek: 2,5 uur durend concert en prachtige 5.1 mix. Zal in Nederland wel na zijn Ahoy-concert uitkomen denk ik.

    mzzl, Jeroen

  17. #142

    Standaard

    Mijn favoriete muziekdvd's zijn Underworld Live, Bruce Springsteen Live in NYC, en AC/DC Stiff Upper Lip Live.

  18. #143

    Standaard

    Kylie Minoque - Live in Sydney
    The Corrs - Live from London

  19. #144

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op J lo live in Rio.

  20. #145

    Standaard

    Op dit moment Elton John "One Night Only" the greatest hits

  21. #146

    Standaard Re: NIN

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroen schortemeijer
    Hoi, sinds vorige week eindelijk de live dubbeldvd van Nine Inch Nails - And all that could have been... in mijn bezit en meteen mijn mooiste. Qua geluid (kies voor de DTS-versie!) de beste live-dvd die ik ooit gehoord heb...
    Dit is niet van die tour van NIN samen met David Bowie toch? Daar is wel een VHS van meen ik me te herinneren. Ben ook wel benieuwd naar deze!
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  22. #147

  23. #148

    Standaard

    - A tribute to Stevie Ray Vaughn (retegoede blues in een leuke bezetting)

    - Prince - Rave 2000 (funk, funk en nog eens funk)

    - James Brown - Live from the house of blues (James is daar al wat ouder, maar het swingt nog steeds)

    - Michael Mc Donald -a gathering of friends (lekkere jaren tachtig muziek)

  24. #149

    Standaard top 3tje

    1 Up in smoke tour met Dr. Dre, Snoop Dogg, Ice Cube en Eminem
    2 Rammstein Live aus Berlin
    3 Janet Jackson The Velvet Rope tour

    Lekker gevarieerd. Maar ik vind veel muziekstijlen lekker in het gehoor liggen, vandaar
    I drive way too fast to worry about cholesterol

  25. #150

    Standaard

    Mijn (huidige) top 3:
    1. Queen – We Will Rock You
    2. Underworld Live; Everything, Everything
    3. Moby - Play (The DVD)

    Maar deze lijst kan de komende (release)periode wel eens wijzigen..

Pagina 6 van 22 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •