Bekijk uitslag poll: Gebruik jij Internetbankieren om het geld voor een DVD over te maken?

Stemmers
61. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja

    56 91,80%
  • Nee

    5 8,20%
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Als we nou de regel invoeren dat niemand meer een giro rekening mag gebruiken zit er algemeen maar een dag tussen.
    um ja of gewoon niet , handelen tussen girorekeninghouders gaat wel supersnel, als je het overmaakt in de avond staat het er om 7.00 de volgende ochtend op
    Hehe, ok, maar van ABN-AMRO naar ABN-AMRO staat er soms vrijwel direct al op.

    Ik denk dat we gewoon wat geduld moeten hebben. En het plus-idee is ook ok.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Als we nou de regel invoeren dat niemand meer een giro rekening mag gebruiken zit er algemeen maar een dag tussen.
    um ja of gewoon niet , handelen tussen girorekeninghouders gaat wel supersnel, als je het overmaakt in de avond staat het er om 7.00 de volgende ochtend op
    ja en van rabobank naar rabobank gaat het helemaal snel. staat er binnen 5 minuten op

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Als we nou de regel invoeren dat niemand meer een giro rekening mag gebruiken zit er algemeen maar een dag tussen.
    um ja of gewoon niet , handelen tussen girorekeninghouders gaat wel supersnel, als je het overmaakt in de avond staat het er om 7.00 de volgende ochtend op
    Van Rabo naar Rabo gaat zelfs direct. Ook niet zo raar. Je blijft met bankieren op het systeem van de Rabobank. Overigens van ABN-AMRO, Postbank of ING naar de Rabo gaat ook in een dag.
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

  4. #29

    Standaard

    Als we nou allemaal bij 1 bank aansluiten..

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cheek
    Als we nou allemaal bij 1 bank aansluiten..
    dan komt de NMA weer om de hoek...i.v.m. een ontwikkelde monopolypositie
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

  6. #31

    Standaard

    iedereen mag bij mij een rekening openen en ik vraag gelijk internetbankieren aan :P
    maar goed, ik gebruik voor al mijn overboekingen internetbankieren, ik vind het zowieso vaag dat de mensen die hier handelen wel internet hebben maar geen internetbankieren hebben...mijn broek zakt iedere keer weer af als iemand zegt dat hij morgen de overschrijvingskaart op de bus doet....betreffende het toesturen: er zijn maar enkele mensen hier op het forum die ik blindelings vertrouw en de dvd's al toestuur voor ik het geld binnen heb, en dast komt iedere keer goed, de rest: ik check dagelijks mijn bij en afschrijvingen via internet en hou op een schrijfblok bij wie er al heeft betaald en of ik de dvd's al heb toegestuurd.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #32

    Standaard

    Ik doe het meestal via de Telefoon, Internet Bankieren zit er voor mij nog niet in. Ligt aan de leeftijd :P Gaat me geld kosten (weet niet precies hoeveel, dacht 3 euro per maand) en als ik dan per maand ongeveer €30 euro overmaak of binnenkrijg is dat nogal prijzig. Heb er wel vaak aangedacht en laatst ook aangevraagd maar vervolgens niks meer van gehoord, ben benieuwd of het als 15jarige uberhaupt kan
    River:
    Bullet in the brainpan.....Squish.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sander_kok
    Ik doe het meestal via de Telefoon, Internet Bankieren zit er voor mij nog niet in. Ligt aan de leeftijd :P Gaat me geld kosten (weet niet precies hoeveel, dacht 3 euro per maand) en als ik dan per maand ongeveer €30 euro overmaak of binnenkrijg is dat nogal prijzig. Heb er wel vaak aangedacht en laatst ook aangevraagd maar vervolgens niks meer van gehoord, ben benieuwd of het als 15jarige uberhaupt kan
    bij postbank in ieder geval wel en ook helemaal gratis, ongeacht leeftijd

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sander_kok
    Ik doe het meestal via de Telefoon, Internet Bankieren zit er voor mij nog niet in. Ligt aan de leeftijd :P Gaat me geld kosten (weet niet precies hoeveel, dacht 3 euro per maand) en als ik dan per maand ongeveer €30 euro overmaak of binnenkrijg is dat nogal prijzig. Heb er wel vaak aangedacht en laatst ook aangevraagd maar vervolgens niks meer van gehoord, ben benieuwd of het als 15jarige uberhaupt kan
    Is niet leeftijdsgebonden naar mijn weten.
    Je moet wel een betaalrekening hebben die kun je bij de meeste banken pas vanaf je 12e afsluiten.

    Heb het ooit voor mijn zusje (16 toen) ook geregeld bij de Rabo en ze zaten alleen te kijken dat iemand zo jong telebankieren nam...
    Receiver Marantz SR-8500
    Dvd-speler DV-7600
    Bose Acoustimass 10 serie 3

  10. #35

    Standaard

    Bestellen bij online shops duurt ook 1 tot 4 weken (met tussenkomst van douane soms nog langer!)... Daar is ook sprake van verzending via de posterijen en girale betaling. Zolang je niet met elkaar persoonlijk afspreekt, moet een van de partijen toch wachten (op geld of op dvd).

    Gewoon afspreken wat verkoper en koper van elkaar verwachten. Als een verkoper niet eerst wil sturen dan is dat zijn goed recht. geduld is een schone zaak...

    (Screens zeggen inderdaad niets, omdat in de eerste posting ook al rekeningnummers zijn verwijderd. Screens zijn gemakkelijk te veranderen. Uit het traderssysteem is nuttige informatie te halen.)

  11. #36

    Standaard

    Ik wacht gewoon tot het geld binnen is voordat ik de dvd verstuur. Soms verstuur ik sneller, maar dan moet ik wel heel zeker van mijn zaak zijn. Meestal komt het omdat ik geen zin heb om meerdere malen per week voor één envelop naar het postkantoor te moeten rijden.

    (handel via ebay en niet via dit forum)

    't is nog nooit mis gegaan .... (en de administratie hou ik in Mijn Ebay bij ...)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •