Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 90 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard wat doen jullie tijdens de zomer? dvds bekijken?

    ik vroeg me zo af, wat jullie doen tijdens de zomer, of wanneer het echt mooi weer is? ik veronderstel dat je dan toch niet zo vaak films bekijkt binnen, terwijl het net zo'n mooi weer is buiten?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    wrong ... lekker binnen in een koele huiskamer ontspannen met een dvd'tje erbij of in het stadion zitten bij een voetbalwedstrijd of op vakantie zijn, maar zo min mogelijk in de hitte buiten vertoeven ...

  3. #3

    Standaard

    Dan ga ik in mijn auto dvd,s kijken...
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    wrong ... lekker binnen in een koele huiskamer ontspannen met een dvd'tje erbij of in het stadion zitten bij een voetbalwedstrijd of op vakantie zijn, maar zo min mogelijk in de hitte buiten vertoeven ...
    Ik hou ook niet zo van de hitte, dus inderdaad, lekker koel binnen of in ieder geval in de schaduw

  5. #5
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    in de zomer doe ik altijd 2 maanden fulltime werken. daarvan financier ik weer mijn dvd's

    en 's avonds ga ik altijd met vrienden wat drinken op terrasje, of thuis een biertje pakken. buiten beetje relaxen enz

  6. #6

    Standaard

    8) Ik hoop dat ik dit jaar twee weken op vakantie kan naar Tsjechië. De rest van de vakantie zal ik proberen vol te plannen met werken (geld nodig voor komend studiejaar, voor DVD's, voor vakantie, voor... voor alles...), luieren (lees: DVD'tje kijken) en leuke dingen doen (strand, pretpark enz.).
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  7. #7

    Standaard

    's Middags werken (naast een ventilator)... 's avonds en zondags fotograferen... 's nachts werken + DVD'tje .... 's ochtends slapen

  8. #8

    Standaard

    Ik vind het heerlijk om met 25 graden in de tuin te zitten met een goed boek.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Ik ga van de zomer lekker drie weken naar Canada en de VS Verder ga ik veel werken, heb ik nog een paar hertentamens, en ga ik leuke dingen doen met mijn vriendin en vrienden, waaronder een flink aantal dvd's kijken. Afgelopen zomer heb ik behoorlijk wat bioscoopbezoekjes afgelegd, zal dit jaar wel weer zo zijn.

  11. #11

    Standaard

    De wintermaanden zijn bij ons bij uitstek 'dvd maanden', de zomer leent zich er minder voor, als het snikheet is (zoals afgelopen zomer) dan staat de terrasdeur wagenwijd open, dus we kunnen het dan niet maken om onze versterker hard te zetten i.v.m. de buren :P , en da's toch wat minder vind ik .

  12. #12
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ligt aan hoe warm het is, als het weer zo'n zomer als vorig jaar wordt (dus boven de 30 graden temperaturen) zit ik bij de airco lekker DVDtjes te kijken.

  13. #13
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    [quote="RemcoZ"]

    Slim idee die bios! Lekker die airco! Had ik vorrig jaar ook gedaan! kwam ik buiten. kreeg ik een klap in mijn gezicht van die hitte. dat was wel weer ff minder

  14. #14

    Standaard

    Mijn hoeveelheid DVD's die ik kijk zijn in de zomer toch vele malen minder. Lekker genieten van het weer, dus in de tuin met een biertje. Heerlijk.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Lekker genieten van het weer, dus in de tuin met een biertje. Heerlijk.
    Ik heb geen tuin maar wel een biertje

    Ik kijk in de zomer nog wel naar DVD's, maar het is alleen lastig dat het zo laat donker wordt buiten. Mijn kamer is niet zo goed te verduisteren en dan heb ik nogal last van 'vals licht'.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #16

    Standaard

    Lekker buiten zitten, met boek of muziekje. In zo'n kikkerlandje als Nederland moet je de zonuurtjes die je krijgt goed benutten. Vandaag voor het eerst dit jaar lekker in 't zonnetje gezeten, 't was 17 graden.
    Mijn collectie <----ben maar een arm studentje!

  17. #17

    Standaard

    Aangezien ik echt een kolere hekel heb aan zon dus zomer en vakantie...
    Ga ik hoogstwaarschijnlijk een dvd of tig bekijken.

    :P

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Falch
    Lekker buiten zitten, met boek of muziekje. In zo'n kikkerlandje als Nederland moet je de zonuurtjes die je krijgt goed benutten. Vandaag voor het eerst dit jaar lekker in 't zonnetje gezeten, 't was 17 graden.
    hier ook zalig
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  19. #19

    Standaard

    Ik vind het zoiezo niet plezant om DVD's te bekijken overdag
    In de zomer wordt dit nog een extra probleem omdat het laat donker wordt. Tijdens de zomer kijk ik meestal naar korte-verstand-op-nul films :wink:
    Ah, het liefst zit ik dan buiten te genieten in detuin/terras of af en toe een fietstochtje maken.


    ** Skank, waarschijnlijk koop ik deze zomer een nieuwe fiets dan kunnen we eens lange fietstochtjes houden :wink:

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox


    ** Skank, waarschijnlijk koop ik deze zomer een nieuwe fiets dan kunnen we eens lange fietstochtjes houden :wink:
    1 woord eindelijk

    ik verlang er al naar, iedere zaterdag, en tijdens de week
    smeer je billen alvast maar in ! ik zal er speciaal conge voor nemen ! hehe
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox


    ** Skank, waarschijnlijk koop ik deze zomer een nieuwe fiets dan kunnen we eens lange fietstochtjes houden :wink:
    1 woord eindelijk

    ik verlang er al naar, iedere zaterdag, en tijdens de week
    smeer je billen alvast maar in ! ik zal er speciaal conge voor nemen ! hehe
    Ik zal eerst een strak trainingsschema opstellen, want de fysiek wil niet altijd mee

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox


    ** Skank, waarschijnlijk koop ik deze zomer een nieuwe fiets dan kunnen we eens lange fietstochtjes houden :wink:
    1 woord eindelijk

    ik verlang er al naar, iedere zaterdag, en tijdens de week
    smeer je billen alvast maar in ! ik zal er speciaal conge voor nemen ! hehe
    Ik zal eerst een strak trainingsschema opstellen, want de fysiek wil niet altijd mee
    goed idee !
    en dan kunnen we na de tocht een pakken
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #23

    Standaard

    in de zomer ging ik normaal gezien 3 weken aan een stuk stappen,en had dan geen geld meer voor dvds...

    dit jaar wil ik wat anders gaan doen,miss amerika,...wil graag es naar new york,maar daarvoor is een dag of 5 ook genoeg...

    probleem: ben 24 maar wil graag op strand liggen en iedere avond stappen,met de meeste reizen ben ik daar al veel te oud voor...ga niet tussen 17jarigen hangen.dat was op de camping al paar keer laatste jaren,schiet nie op,geen binding met die mensen...camping is lache maar kan dus nie meer,wat nu?!?

    solution not yet found...

    overigens kan ik wel met die hitte dvds kijken,no problem,maar wil dat nie...
    T2: I'll Be Back!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    in de zomer ging ik normaal gezien 3 weken aan een stuk stappen,en had dan geen geld meer voor dvds...

    dit jaar wil ik wat anders gaan doen,miss amerika,...wil graag es naar new york,maar daarvoor is een dag of 5 ook genoeg...

    probleem: ben 24 maar wil graag op strand liggen en iedere avond stappen,met de meeste reizen ben ik daar al veel te oud voor...ga niet tussen 17jarigen hangen.dat was op de camping al paar keer laatste jaren,schiet nie op,geen binding met die mensen...camping is lache maar kan dus nie meer,wat nu?!?

    solution not yet found...

    overigens kan ik wel met die hitte dvds kijken,no problem,maar wil dat nie...
    Ik ken dat gevoel , we worden gewoon oud Niels (niks aan te doen :wink: )

  25. #25

    Standaard

    Tja, wat doe ik tijdens de zomer? Een lijstje dan maar... :P

    - Meestal 1 of 2 weken op vakantie
    - Naar het strand (tja, ik woon er 5 minuten fietsen vandaan )
    - Beetje in de zon zitten op balkon of in de tuin
    - Af en toe afkoelen binnen
    - Biertje erbij
    - etc.

    M@drox -- ik hou er meestal ook niet zo van om overdags een film te gaan kijken. Weet ook niet waarom... Behalve als het buiten onwijs donker regenachtig weer is.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •