Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 111 worden weergegeven.

Discussie: Lotr Rotk EE dvd

  1. #1

    Standaard Lotr Rotk EE dvd

    hier is een plaatje te zien van hoe de EE van rotk eruit gaat zien


  2. #2

    Standaard

    oeweeeeiiii

    wat zou er onder het doek zitten?

  3. #3

    Standaard

    Haha, weet ik nog niet wat er in die gift set zit

    Maar toch een blauwe verpakking. Ziet er netjes uit
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #4

    Standaard

    als onder het doek alle extended versies zijn is dat de set waar ik voor ga.
    heb om die reden nog nooit een LOTR gezien

  5. #5

    Standaard

    damn, mooi!



    Phfff nu baal ik wel weer... heb LOTR FOTR en TT gewoon als dubbel dvd gekocht... had toen gelijk de E-E moeten kopen... dom dom dom dom

  6. #6

    Standaard

    is alleen de gift set, nog niet getreurd mensen

  7. #7

    Standaard

    Dat was te verwzchten, na groen en rood konden er nog maar twee logische kleuren komen: blauw en geel, ben ik blij dat ze blauw hebben gekozen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SPIELCOCK
    als onder het doek alle extended versies zijn is dat de set waar ik voor ga.


    Gewoon een doos met de E.E. van LOTR:TT en een beeldje.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL


    Gewoon een doos met de E.E. van LOTR:TT en een beeldje.
    Wat zouden ze dan als beeldje moeten gebruiken? Ik hoop eerlijk gezegd dat ze bij de giftset een extra doos doen die om de trilogie gaat, en ik hoop toch wel dat ze de EE van ROTK erin doen in plaats van die van TTT :wink:
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Wat zouden ze dan als beeldje moeten gebruiken?
    Naar de titel kijkend zou je verwachten een net gekroonde Aragorn.
    Of anders misschien het Elfenschip met de dragers van de Ring(en) ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Wat zouden ze dan als beeldje moeten gebruiken?
    Naar de titel kijkend zou je verwachten een net gekroonde Aragorn.
    Of anders misschien het Elfenschip met de dragers van de Ring(en) ?
    Dat zou gaaf zijn! Maar aangezien Aragorn t meest logische is vraag ik me af wat het word, aangezien de Twee Torens bij de TT:EE ook het meest logisch waren (en we toen een Gollum in de plaats kregen).

    Een Minas Tirith en Barad-dur zou eigenlijk ook wel helemaal top zijn!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Wat zouden ze dan als beeldje moeten gebruiken?
    Naar de titel kijkend zou je verwachten een net gekroonde Aragorn.
    Of anders misschien het Elfenschip met de dragers van de Ring(en) ?
    Dat zou gaaf zijn! Maar aangezien Aragorn t meest logische is vraag ik me af wat het word, aangezien de Twee Torens bij de TT:EE ook het meest logisch waren (en we toen een Gollum in de plaats kregen).

    Een Minas Tirith en Barad-dur zou eigenlijk ook wel helemaal top zijn!
    Ik denk niet dat het een bouwwerk wordt, maar het kan natuurlijk wel. Een Witch-King zou gaaf zijn, maar ik denk niet dat ze voor 'the evil side' kiezen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    ziet er weer mooi uit. :wink: ben zeer benieuwd wat er nu weer voor moois als extra in de giftset zit!

    mocht er al een verzamelbox komen van LOTR, dan zal dat niet eerder worden dan na king kong.(2005).

    ik heb een video-opname gezien van de oscar intervieuws. hier kwam naar voren dat PJ zich eerst gaat richten op King Kong en daarna pas verder gaat kijken naar eventuele andere zaken. PJ is nu klaar met de EE versie van return of the king. alleen de special effects studio moest nog ongeveer 350 scenes invoegen/aanpassen volgens PJ. PJ richt zich nu dus volledig op de nieuwe film.

  14. #14

    Standaard

    Denk dat de art work van de cover op de schop moet nu ze ELF oscars hebben gekregen... He he, straks eindelijk de collectie kompleet op de plank... !!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Denk dat de art work van de cover op de schop moet nu ze ELF oscars hebben gekregen... He he, straks eindelijk de collectie kompleet op de plank... !!
    er zal mischien een extra sticker bijkomen met opdruk: "winnaar van elf oscars" of zo iets. :wink:

  16. #16

    Standaard

    Iedereen heeft het maar over wat er in de giftset zou zitten maar het belangrijkste zien de meesten hier volgens mij toch over het hoofd: "AVAILABLE HOLLIDAY 2004"!!! 8)

    Dit betekend dus dat we niet hoeven te wachten tot eind november!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Wat zouden ze dan als beeldje moeten gebruiken?
    Naar de titel kijkend zou je verwachten een net gekroonde Aragorn.
    Of anders misschien het Elfenschip met de dragers van de Ring(en) ?
    Dat zou gaaf zijn! Maar aangezien Aragorn t meest logische is vraag ik me af wat het word, aangezien de Twee Torens bij de TT:EE ook het meest logisch waren (en we toen een Gollum in de plaats kregen).

    Een Minas Tirith en Barad-dur zou eigenlijk ook wel helemaal top zijn!
    Ik denk niet dat het een bouwwerk wordt, maar het kan natuurlijk wel. Een Witch-King zou gaaf zijn, maar ik denk niet dat ze voor 'the evil side' kiezen.
    Misschien wordt het wel een gigantische ring
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Iedereen heeft het maar over wat er in de giftset zou zitten maar het belangrijkste zien de meesten hier volgens mij toch over het hoofd: "AVAILABLE HOLLIDAY 2004"!!! 8)

    Dit betekend dus dat we niet hoeven te wachten tot eind november!
    Ehm....
    Met Holiday bedoelt men in de USA niet de zomervakantie in NL.
    Neen; hiermee wordt bedoelt het najaar als er alle feestdagen zijn (Thanksgiving, Kerst etc.) Bereid je dus maar voor op een release in November.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Misschien wordt het wel een gigantische ring
    Dat kan niet, die is gesmolten. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Iedereen heeft het maar over wat er in de giftset zou zitten maar het belangrijkste zien de meesten hier volgens mij toch over het hoofd: "AVAILABLE HOLLIDAY 2004"!!! 8)

    Dit betekend dus dat we niet hoeven te wachten tot eind november!
    wich holliday? zomer vakantie of herfstvakantie! Ik denk eerder dat ze de h0lloday season bedoelen; herfstvakantie-kerst. PJ zij in de intervieuws na de oscar uitreiking dat de ee in november uit zou komen. Er moesten nog zo'n 350 frames/beelden aangepast worden. hij (PJ) zou zich daar niet meer mee bemoien en zich richten op king kong. zijn dus nog niet helemaal klaar met de cgi voor de film.

  21. #21

    Standaard

    Weet je wat cool zou zijn als beeldje?
    Peter Jackson!
    t liefst met alle 11 oscars in zn klauwen :wink:

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Weet je wat cool zou zijn als beeldje?
    Peter Jackson!
    t liefst met alle 11 oscars in zn klauwen :wink:
    Hahaha, moet het wel een heeelllleeeee brede boxset worden, zowel voor alle oscars alsmede door de omvang van de heer jackson zelf! :wink:

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Iedereen heeft het maar over wat er in de giftset zou zitten maar het belangrijkste zien de meesten hier volgens mij toch over het hoofd: "AVAILABLE HOLLIDAY 2004"!!! 8)

    Dit betekend dus dat we niet hoeven te wachten tot eind november!
    wich holliday? zomer vakantie of herfstvakantie! Ik denk eerder dat ze de h0lloday season bedoelen; herfstvakantie-kerst.
    Nou ik denk als men het zo aankondigd dan heeft men het altijd over de zomervakantie want dat is ook de grootste en belangrijkste vakantie, dan heeft iedereen ook zowat vakantie. Kerst- en herfstvakanties stellen (mondiaal) nauwelijks iets voor en is in de regel meer voor scholieren. Dus die zullen ze zeer zeker niet bedoelen hier.

    En volgens mij zat er toch echt geen máááánden van verschil in release datum van de vorige EE edities tussen de USA en de rest van de wereld. But correct me if I`m wrong..... :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Herinner je dat liedje uit de coca cola reclames met die vrachtwagens vol met lampjes en de kerstman:

    Dan zingt zo'n koor: The hollidays are coming, the hollidays are coming

    Enne dat gaat niet over de zomervakantie dacht ik zo. Kerst is major in de US vergeleken met ons in europa.

    Ik zeg niet kerstmis maar Holliday is een ruim begrip, Thanksgiving valt er ook onder en die is geloof ik eind oktober / november!!!
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •