De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard dvd brand geen ondertiteling

    ik heb sinds kort een nec-2500 brander nou probeer ik een film te kopieeren met smartripper en dvd2one ik selecteer de film en vink de nederlandse ondertiteling aan gaat allemaal prima dan naar nero en branden maar de film staat er perfect op maar geen ondertiteling wie oh wie weet wat er fout gaat

  2. #2

    Standaard

    Je hebt gewoon de ondertitels weggeript, kijk je instellingen van smartripper maar eens na.
    Gebruik maar gewoon AnyDVD en CloneDVD dat gaat het best en het makkelijkst.
    StarTrader

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Slotje?
    Mischien is het wel een backup voor eigen gebruik.
    Je weet wel waar we die toeslag voor betalen op alle beschrijfbare media.
    Zo legaal als het maar kan.
    StarTrader

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Wat denk je zelf?
    het zal wel iets met de instelling zijn alleen weet ik niet wat ik fout doe hij geeft aan nederlandse ondertiteling met een vinkje maar op de één of andere manier gaat er toch iets fout misschien weet iemand die het zelfde progamma gebruikt wat ik fout doe

  7. #7

    Standaard

    Gebruik andere programa's, dvdshrink bijvoorbeeld (www.dvdshrink.org) om kleiner te maken, en daarna branden met nero, heel simpel allemaal.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Wat denk je zelf?
    Euhhh ja misschien is het DIT keer wel een kopie voor eigen gebruik.
    Ook een beetje hypocriet dat ze wel reclame maken voor DIVX speler en DVD branders op deze site, maar een thread waar niet expliciet in staat dat het om een kopie gaat al willen sluiten. Nee DIVX speler worden voor gebruikt voor het afspelen van euhhhhh DIVX (die zijn allemaal legaal en worden echt NOOIT via het internet verspreid)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •