Pagina 14 van 45 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 1114 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Welke versie hebben jij en Ed? De R1?

    Overigens heb ik Perfect Blue in mijn bezit....maar ik moet zeggen dat ik de animatie etc er beter uit vind zien in Milennium Actress.
    Ik heb de R1 idd , van DVDSoon. De animatie vind ik ook beter in Millennium Actress en dat niet alleen, maar ook wat ermee wordt gedaan. Het verhaal is ook mooier en warmer vind ik. Een prachtige verhaallijn met veel symboliek.

    En Tokyo Godfathers heb ik ook alvast preordered.

    Soms duurt het wel wat lang voordat er van een bepaalde serie wat komt, maar gelukkig zijn er zoveel, dat ik wel genoeg te kijken heb en wel kan wachten.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  2. #327

    Standaard

    [quote="Edwin V"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie
    Welke versie hebben jij en Ed? De R1?

    Overigens heb ik Perfect Blue in mijn bezit....maar ik moet zeggen dat ik de animatie etc er beter uit vind zien in Milennium Actress.
    Ik heb de R1 idd , van DVDSoon. De animatie vind ik ook beter in Millennium Actress en dat niet alleen, maar ook wat ermee wordt gedaan. Het verhaal is ook mooier en warmer vind ik. Een prachtige verhaallijn met veel symboliek.

    En Tokyo Godfathers heb ik ook alvast preordered.

    quote]

    Ik heb meteen besteld bij dvdsoon....thnx
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  3. #328

    Standaard

    Hmm de beelden van de trailer hebben me wel nieuwsgierig gemaakt naar Millennium Actress, maar mijn hemel, wat kreeg ik een enorme jeuk van die typische USA voiceover "This Fall, yada yada yada" ... yech!

    Overigens: op dit moment is mijn favo anime serie SE:Lain en favo film Spirited Away ... maar dat kan morgen weer anders zijn

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PvdS
    Hmm de beelden van de trailer hebben me wel nieuwsgierig gemaakt naar Millennium Actress, maar mijn hemel, wat kreeg ik een enorme jeuk van die typische USA voiceover "This Fall, yada yada yada" ... yech!

    Overigens: op dit moment is mijn favo anime serie SE:Lain en favo film Spirited Away ... maar dat kan morgen weer anders zijn
    Lain is inderdaad heel erg goed Heel aparte sfeer in die serie.
    Er komt zoveel uit op animegebied dat het bijna niet meer bij te houden is.

    Uit Korea komen ook leuke titels zoals o.a. Wonderful Days....is best wel een aparte anime. Verschillende animatie technieken worden daar toegepast. Traditioneel met CGI....ziet er gelikt uit vind ik.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  5. #330

    Standaard

    Ben nu Spirited Away aan het kijken..morgen tweede uurtje. Ben sinds kort wel nieuwsgieriger geworden naar deze films...
    Stond gisteren bij FRS en zag daar idd Lain liggen....ook deze reeks kriebelt een beetje en wil deze ook best graag zien....

    Akira staat ook op lijstje van 3 waar deze jongen naar op zoek gaat...
    eerst ff kijken, maar mocht ik het leuk gaan vinden....

    Ik wil nog wel zo'n mooi gift setje van dez films hoor..

    Greetz,
    Toine

  6. #331

    Standaard

    Kreeg net een mailtje van Yesasia dat ze de twee Ghibli-DVD´s van Kiki´s Delivery Service en My Neighbor Tororo al verstuurd hebben. Da´s iets eerder dan verwacht dus... ik hoop dat ze snel binnen komen.

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Kreeg net een mailtje van Yesasia dat ze de twee Ghibli-DVD´s van Kiki´s Delivery Service en My Neighbor Tororo al verstuurd hebben. Da´s iets eerder dan verwacht dus... ik hoop dat ze snel binnen komen.
    Dat had ik ook. Ik had nausicaa of the valley of wind besteld. Ik dacht ook dat ie 1 maart verstuurd zou worden maar hij was eergister al verstuurd. Dus dat vond ik wel een meevaller.
    "I'm gonna get divorced. No marriage counselling, no trial separation, i'm gonna get fuckin' divorced."

    http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=tijntje

  8. #333

    Standaard

    Vampire Hunter D: Bloodlust
    Akira
    Ghost in the Shell
    Spirited Away
    - 2advanced den -

  9. #334

    Standaard

    Behalve van anime films, hou ik ook wel van series van verschillende genres. Het meest spreekt mij het fantasy genre en het komische romance genre aan. Van het laatste heeft Love Hina erg leuke afleveringen en wil je steeds weten of ze uiteindelijk bij elkaar komen.
    Nu ben ik Maison Ikkoku aan het kijken. Deze heeft meer afwisseling in de afleveringen en is diepgaander dan Love Hina. Er zitten ook wat meer verschillende karakters in. Maison Ikkoku is een al wat oudere serie en de vrouwen zijn niet zo overdreven sexy getekend. De verhaaltjes iedere aflevering bevatten veel humor en gevoel. Ook de manier waarop getekend is in de wat oudere stijl is wat komischer. En de Japanse stemmen passen goed bij de karakters. Ik heb vandaag boxset 2 binnen, en zal die wel hebben uitgegeken voordat box 3 komt.
    Verder ben ik ook benieuwd hoe Kimagure Orange Road is, daarvan heb ik ook een paar DVD's besteld.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  10. #335

    Standaard

    Ik zal zeker een paar van die series checken Edwin. Maar op SE: Lain na heb ik nog niet zulke geweldige series gezien. Okee, Berserk was ook aardig, ondanks het over-the-top-geweld-gehalte.

    Ik vond het trouwens ook weer eens tijd om mijn top-5 te updaten. Hier mijn nieuwe rijtje van favoriete anime´s:

    01. Spirited Away
    02. Princess Mononoke
    03. Serial Experiments: Lain
    04. Ghost in the Shell
    05. Metropolis

    PS: ik heb zo´n idee dat die nieuwe Ghibli´s die onderweg zijn daar ergens tussen gepropt gaan worden... volgende keer maar een top-10 dan.

  11. #336

    Standaard

    gisteren mn tweede anime gekeken: Princess Mononoke. Ook deze is fantastisch.... ga er meteen meer bestellen van Ghibli studio


  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    gisteren mn tweede anime gekeken: Princess Mononoke. Ook deze is fantastisch.... ga er meteen meer bestellen van Ghibli studio
    Hehe, en daar zul je geen spijt van krijgen.

    En Nathan, aan een top 10 heb je ook niet genoeg. :wink:
    Ik heb met een top 10 nog het gevoel dat ik mooie films geen recht doe.

    Lain vond ik ook mooi en apart, maar het ging me soms wel iets te langzaam.
    Berserk vond ik ook goed, veel geweld idd, maar daar ging het gelukkig niet alleen om.

    De meeste series zijn vrij eenvoudig getekend. En als ze wat langer duren zitten er soms wel een afleveringen bij die eigenlijk meer van hetzelfde zijn. In sommige gevallen is een aflevering van 23 minuten eigenlijk te kort om iets van te maken. Soms hinkt zo'n anime serie dan op twee gedachten, een rode draad en verhaallijn die over de gehele serie zich ontwikkelt en een kort verhaaltje per aflevering. Deze gedachten botsen soms, waardoor de serie niet goed uit de verf komt. Het mooist zijn de series waar een goede balans is tussen het hoofdverhaal (waaronder ook karakterontwikkeling) en de afleverings verhaaltjes.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #338
    vlissan
    Guest

    Standaard Aanraders in Anime

    Heej Allemaal!!!
    Ik ga toch voor Akira als beste anime-film! Hij is echt superrr!
    Wat ook leuke anime-films zijn zijn: Gohst in the shell (alleen is hij een beetje eentonig), spirited away (favoriet), cowboy bebop (gewoon leuk), Lain (bijzonder) en een aanrader voor de sextypjes: Love Hina!
    (-XXX-) vlissan

  14. #339

    Standaard

    ik weet dat er een anime is waarvan geroepen wordt dat je hem echt maar 1 of 2 of 3 keer moet kijken omdat die anders te heftig kan worden, en dat die te emotioneel is. Geen titel, geen onderwerp van de fim, dus leuk om te vinden hierzo. Iemand een idee? Thanx

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    ik weet dat er een anime is waarvan geroepen wordt dat je hem echt maar 1 of 2 of 3 keer moet kijken omdat die anders te heftig kan worden, en dat die te emotioneel is. Geen titel, geen onderwerp van de fim, dus leuk om te vinden hierzo. Iemand een idee? Thanx
    wat bedoel je hiermee? Grave of the fireflies is iig de film die je bedoelt.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  16. #341

    Standaard

    Thanx
    Die zocht ik. Ik had in een recensie gelezen dat als je die film zeg meer dan 2 keer zou zien dat je zo ontzettend depressief zou worden van die film. Maar bedankt . Dan ga ik even wat meer opzoeken over deze film .

  17. #342

    Standaard

    Fijn. 1 of andere sukkel had een ontzettende spoiler geplaats volgens mij in een reactie op de film op amazon.com
    Zit je daar te lezen, en pats, boem. Je hebt het einde van de film voor je neus .
    Niet leuk.

  18. #343
    vlissan
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Fijn. 1 of andere sukkel had een ontzettende spoiler geplaats volgens mij in een reactie op de film op amazon.com
    Zit je daar te lezen, en pats, boem. Je hebt het einde van de film voor je neus .
    Niet leuk.
    kinderachtig man!

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Fijn. 1 of andere sukkel had een ontzettende spoiler geplaats volgens mij in een reactie op de film op amazon.com
    Zit je daar te lezen, en pats, boem. Je hebt het einde van de film voor je neus .
    Niet leuk.
    Volgens mij ben ik er op dezelfde manier over 'geinformeerd'. Niet leuk maar eigenlijk maakt het bij deze film relatief weinig uit: het einde van de film wordt aan het begin van de film namelijk al feitelijk onthuld.

  20. #345

    Standaard

    Oh, hier ook een anime-lover .
    Voorlopig heb ik nu:
    -Cowboy Bebop; The Perfect Sessions
    -Serial Experiments; Lain (Boxset)
    -Jin Roh DTS
    -Ghost In The Shell
    -Voorlopig nog bootleg van Anime Cartoon
    Initial D; TV-series Collection, Second Stage, Extra Stage, Battle Stage en Special Box The Movie

    Op Divx en Ogmformaat heb ik:
    Trigun
    Noir
    Niea Under 7
    Paranoia Agent
    Kingdom Of Chaos - Born To Kill
    En dit allemaal dankzij FTD . Maar ik koop sommige nog op dvd's hoor .

    Wishlist:
    Akira Limited Edition en de DTS versie.
    "If you can't tend to your own planet, none of you deserve to live here."

    DVD verzameling

  21. #346

    Standaard

    Ik heb gisteren de eerste 4 afleveringen van Kimagure Orange Road gezien.
    Ook dit is een leuke romantische komedie. Ik kan nog niet veel zeggen over de gehele serie, maar 't lijkt wel meer diepgang te hebben dan Love Hina. Love Hina is wat oppervlakkiger en daar gaat het meer om de leuk getekende meisjes en de slapstick.
    Kimagure Orange Road is wat serieuzer, maar ook wel grappig. Maison Ikkoku vind ik wel beter dan KOR tot dusver.
    His & Her Circumstances heeft veel karakterontwikkeling maar is af en toe een beetje rommelig en lastig te volgen (met name omdat er veel in wordt gezegd)

    Mijn cijfers tot dusver voor romantische komedie animes:
    Maison Ikkoku 8,8
    Kimagure Orange Road 8,0
    Love Hina 7,9
    His & Her Circumstances 7,3
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Fijn. 1 of andere sukkel had een ontzettende spoiler geplaats volgens mij in een reactie op de film op amazon.com
    Zit je daar te lezen, en pats, boem. Je hebt het einde van de film voor je neus .
    Niet leuk.
    Volgens mij ben ik er op dezelfde manier over 'geinformeerd'. Niet leuk maar eigenlijk maakt het bij deze film relatief weinig uit: het einde van de film wordt aan het begin van de film namelijk al feitelijk onthuld.
    Blijft toch een beetje jammer dat je er zo achter komt. Het blijft toch in je hoofd zitten dat je het einde van de film al weet voor je hem opgestart hebt.
    Zijn er nog veel verschillende versies van te koop? Het schijnt een behoorlijk heftige film te zijn, dus echt vaak kijken zal ik hem wel niet. Het hoeft dus niet zo te zijn dat ik persé een giftset met DTS 6.1 Discrete wil en perfect beeld blablabla. Dat laat ik wel over aan de andere films.
    Maar een normale release in de oorspronkelijke taal (en liefste indien in het japans (als die dat is) met NLO, en anders Engelse subs)
    Als iemand dat weet voor me? THanx
    Ga ik eens overdenken of ik deze film wil kopen of niet.

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Fijn. 1 of andere sukkel had een ontzettende spoiler geplaats volgens mij in een reactie op de film op amazon.com
    Zit je daar te lezen, en pats, boem. Je hebt het einde van de film voor je neus .
    Niet leuk.
    Volgens mij ben ik er op dezelfde manier over 'geinformeerd'. Niet leuk maar eigenlijk maakt het bij deze film relatief weinig uit: het einde van de film wordt aan het begin van de film namelijk al feitelijk onthuld.
    Blijft toch een beetje jammer dat je er zo achter komt. Het blijft toch in je hoofd zitten dat je het einde van de film al weet voor je hem opgestart hebt.
    Zijn er nog veel verschillende versies van te koop? Het schijnt een behoorlijk heftige film te zijn, dus echt vaak kijken zal ik hem wel niet. Het hoeft dus niet zo te zijn dat ik persé een giftset met DTS 6.1 Discrete wil en perfect beeld blablabla. Dat laat ik wel over aan de andere films.
    Maar een normale release in de oorspronkelijke taal (en liefste indien in het japans (als die dat is) met NLO, en anders Engelse subs)
    Als iemand dat weet voor me? THanx
    Ga ik eens overdenken of ik deze film wil kopen of niet.
    De R1 Collector's Edition is goed. Deze is Japans met Eng. ondertiteling.
    Een NL ondertitelde versie bestaat (nog) niet.

    28,98 CAD bij DVDSoon.
    20,79 USD bij DVDPacific, maar daar komt dan nog ongeveer 2,99 USD verzenden bij.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  24. #349

    Standaard

    Net post vanuit het verre Oosten gehad:

    My Neighbor Totoro JAP/R2
    en Kiki´s Delivery Service JAP/R2

    zijn binnen dus. Ik moet helaas zo weg, maar vanavond heb ik tijd om ze beter te bekijken. De 2-disc-jes zien er veelbelovend uit in ieder geval.

  25. #350

    Standaard

    Is het niet zo dat heel veel mensen Akira het beste vinden, omdat die toevallig het meest in de schappen ligt bij de Free Record Shop? Net als de gehele Lord of the Rings trilogy: de marketing bepaalt de waardering.

    Ga eens naar een filmhuis of bekijk No Man's Land (Zuid Afrikaanse film).

    Met een pasfoto als deze is elke opmerking van Hanna een toevoeging.

    Gambit
    Talking to myself again, This time I think it's getting through.

Pagina 14 van 45 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •