Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 67 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik vind hem niet te oud.
    Hij kan zeker nog 5 films mee zou ik zo zeggen. En na Sean Connery mijn favoriet Bond. Ik heb ook nog geen opvolger zien langskomen.

  2. #27

    Standaard

    Pierce moet door...
    Iets minder Hollywood-tafereeltjes!

    Punt!

  3. #28

    Standaard

    Pierce Brosnan gaat door!

    Het volgende nieuws is vandaag door Dark Horizons (http://www.darkhorizons.com/news04/040213a.php) gepubliceerd:

    Brosnan Still Bond & More

    The rumours kept spreading throughout news media outlets yesterday about Pierce Brosnan departing the 007 franchise and suggestions from Aussies Hugh Jackman & Eric Bana to Brits Jude Law & Clive Owen cited as potential replacements. Now at last the talk has been quenched.

    LatinoReview contacted MGM who confirmed the rumours are NOT TRUE, Brosnan is still very much 007. Further quenching the talk is an article in today's Variety which cites that Brosnan has just reupped his deal with MGM for his DreamTime production company, hardly a move of a company and star who have "bad blood" running between them.

    Brosnan's deal is expected to include a sequel to his 1999 remake of "The Thomas Crown Affair", the action vehicle "Mexicali", and a fifth go as Bond in the next flick due out November 2005. Dreamtime is developing "The Matador" with Pierce outside of the lion studio but the company will remain based at their Santa Monica offices.

  4. #29
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Leuk leuk, maar nog steeds geen officiele mededeling van de belangrijkste medespelers: EON, MGM of Brosnan.

    Dus nog steeds geen antwoord.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  5. #30

    Standaard

    Toen Pierce Brosnan in 1995 zijn eerste Bond-film maakte vond ik hem zeker "the best man for the job", maar eerlijk gezegd vond ik hem inderdaad een beetje te oud worden in "Die Another Day". Hetzelfde had ik met Roger Moore in "A View to a Kill".
    Ik denk dus niet dat het zo erg is om op zoek te gaan naar een nieuwe Bond.
    Verder vind ik dat de kwaliteit van de Bond-films er niet op vooruitgaat. Na een stop van 6 jaar leek de serie met "Goldeneye" weer helemaal nieuw leven te zijn in geblazen, maar naar mijn mening is het sindsdien bergafwaarts gegaan met de Bond-reeks.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    ewan mcGregor zou geweldig zijn als Bond, daar ben ik van overtuigd. Clive Owen zou HEEL erg had zuigen!
    Dat vind ik nou ook al een lange tijd. Jammer dat hij nog niet zo vaak genoemd wordt als mogelijke opvolger. Misschien is hij nog te jong of wil hij zelf niet. Ewan heeft die echte Britse uitstraling en is aantrekkelijk voor het vrouwelijke publiek, maar niet zo'n pretty boy als bijv. Orlando Bloom, zodat alle mannen hem ook mogen. Maar Pierce Brosnan mag ook nog wel een paar jaar doorgaan. Dat de serie bergafwaards gaat, ligt naar mijn mening niet aan hem.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Felix
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    ewan mcGregor zou geweldig zijn als Bond, daar ben ik van overtuigd. Clive Owen zou HEEL erg had zuigen!
    Dat vind ik nou ook al een lange tijd. Jammer dat hij nog niet zo vaak genoemd wordt als mogelijke opvolger. Misschien is hij nog te jong of wil hij zelf niet. Ewan heeft die echte Britse uitstraling en is aantrekkelijk voor het vrouwelijke publiek, maar niet zo'n pretty boy als bijv. Orlando Bloom, zodat alle mannen hem ook mogen. Maar Pierce Brosnan mag ook nog wel een paar jaar doorgaan. Dat de serie bergafwaards gaat, ligt naar mijn mening niet aan hem.
    Nee idd, ligt zeker niet aan hem! Films als Godeney worden ook altijd goed beschreven in recenties en dat was zelfst zijn eerste!

    Collin Farell zou ook wel die uitstraling hebben trouwens. Mag Nattalie Portman dan alsjeblieft een keer als bond girl?!?!?!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #33

    Standaard

    De Bond films waren in de sean connery tijd actie/thrillers die gericht waren op een wat ouder publiek (IMHO). De laatste jaren mikt men steeds meer op een jonger publiek, wat duidelijk ten koste gaat van de overtuigingskracht en 'sophisticatie' van de films.

    Het is vanzelfsprekend geworden dat alle dure voorwerpen (auto's e.d.) er alleen zijn om kapot gemaakt te worden. Van enige waardering is geen sprake meer.

    Erg jammer allemaal.

    Uit het genoemde lijstje zou Colin Farrel mijn keus zijn, maar niet van harte. Hij mist engelse klasse.

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Colin Farrel is een opneukertje, en een beetje te platvloers voor een classy part als JB
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  10. #35

    Standaard

    De laatste JB's zijn verworden tot slappe actie films die de finesse van een goed opgezette bond film bij lange na niet halen. I.p.v. een het spelen van het spelletje, waarbij onderweg al wel wat mensen sneuvelen, gaan wij tegenwoordig al naar de grote slachting toe vanaf de eerste seconde.
    Daarintegen vindt ik Pierce Brosnan een erg goede JB. Die uitstraling heeft hij wel, maar helaas heeft hij pech met de films. Goldeneye was nog wel erg goed, TND was wel ok, maar ook een beetje flauw/slap.
    Maar wat mij betreft is Bond 40 a 45 jaar en dan vallen al die broekies af. Ik heb nu de hele serie op DVD, maar ik ben benieuwd of ik die in de toekomst nog moet uitbreiden.

  11. #36

    Standaard

    De producers van de James Bond films hebben eindelijk zelf gereageerd. Ziet er naar uit dat het nog niet zeker is dat Pierce Brosnan ook echt een vijfde keer in de huid van James Bond kruipt...


    Eon Comments on Recent James Bond Rumors Source: Empire Online Monday, February 16, 2004

    Empire Online talked to Eon Productions directly about the recent rumors that Pierce Brosnan wouldn't be back for James Bond 21, for which MGM has set an official release date on November 18, 2005. The Hollywood trades had all but crushed the rumors saying that Brosnan's production company Irish DreamTime has reupped its deal with MGM.

    "For now, Pierce Brosnan is our James Bond. We haven't made any statement to say he isn't our James Bond," says Eon's Publicity Manger Catherine McCormack. "It's so difficult to comment when we don't have a script or even a start date."

    Asked whether Brosnan signed a contract for the next film, she added, "He signed an initial three contract deal with us and from then on it's on a film by film basis. So he hasn't signed one yet."

    That appears to be normal though, at this stage of film production.

  12. #37
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Tja wat zal ik zeggen, de gemiddelde jeugdige van tegenwoordig en Bond als stijl-icoon gaan nou eenmaal niet samen.
    Helaas ben ik bang dat voor een nieuwe generatie een amerikaan in de rol van JB betekend en een film wordt op het nivo van Hollywood (absoluut shit dus) zodat iedereen zelfs met een hersenbeschadiging de film kan volgen.
    Dat was dan het einde van JB voor mij.
    Ik beschouw mijzelf nochtans nog altijd als "jeugdige" (19 lentes oud ) en vind dat er niks mis is met die old style James Bond verhalen / films ... dat is trouwens wat James Bond onderscheidt van een derderangs shooter als xXx ...

    De rol van James Bond zal volgens mij NOOIT aan een Amerikaan toegekend worden ... James Bond is een engelsman. Daarmee uit. Eenmaal ze dat zouden doen dan flopt de film in het UK en dan betekend dat het einde van een +40 jaar lange traditie.

    Ik geloof van die geruchten allemaal niet te veel ... tenslotte gingen er over Sean Connery in de jaren 60 dezelfde geruchten ... al van na de 2e film !

    James Bond kan nu eenmaal geen broekventje van in de 20 of 30 zijn ... dan wordt het een comedy in plaats van een serieuze film. Ik heb niks tegen één van de acteurs die zogezegd als kandidaat genoemd worden maar no offence : die zijn nog in geen 100 jaar geschikt om James Bond Agent 007 te spelen ...

    Het soort acteur dat je voor een James Bond film nodig hebt wordt tegenwoordig niet meer gemaakt mijns inziens ... of dan toch heel zelden.

    Nu ja ... ik ben veronderstel ik een uitzondering. Alhoewel ik het raar zou vinden dat op dergelijke wijze de erfenis van Ian Fleming, Cubby Broccoli en Harry Saltzman verzoedeld zou worden ... ik denk niet dat het ooit zo ver zal komen.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Colin Farrel is een opneukertje, en een beetje te platvloers voor een classy part als JB
    Vind hem anders leuk spelen.

  14. #39

    Standaard

    Ik sluit mij aan bij de vorige reacties. Pierce is zeker de juiste man om Bond te spelen. De kwaliteit van die films ligt zeker niet aan Pierce. Zoals Webster al meldde zijn de nieuwere films gericht op een jonger publiek, en dit irriteert me mateloos. Ik ben 18 jaar (nog voor een weekje), en zelfs ik geniet evenveel of zelfs meer van de oude films dan de nieuwe films. Gisteren heb ik Goldfinger opgezet, ook zo'n tijdloze film (vroeger vond ik om onverklaarbare redenen Thunderball nooit zo leuk, maar nu kan ik hem niet vaak genoeg zien).

    Maar als de producers doorgaan met deze trend (teveel actie, computergraphics, en stunts die zelfs voor een Bondfilm 'over-the-top' zijn), dan houd ik het ook bij de 20 die ik nu heb (en da's er al 1 teveel).

    Al moet ik wel zeggen dat de zwaarvechtscène uit D.A.D. het fijne gevoel bracht van zo'n oude film.

  15. #40

    Standaard

    Pierce Brosnan moet nog zo lang mogelijk blijven

    Als t niet meer kan ga ik voor Hugh Jackman! Als tie zn haar een beetje anders doet moet het toch wel kunnen nietwaar?

  16. #41

    Standaard

    De kogel is door de kerk: we krijgen een NIEUWE James Bond. Berichtje op FOK!:

    Brosnan ontslagen als James Bond

    De nieuwe Bond-film zal een nieuwe hoofdrolspeler krijgen. Acteur Pierce Brosnan zal niet meer de geheim agent vertolken. Dat heeft MGM Studios, producent van de films, laten weten. Binnen de filmmaatschappij zou nogal wat onenigheid zijn geweest over de vorige Bond-film (The world is not enough).

    De productie van de 21e Bond-film zal aan het begin van 2005 beginnen. Waarschijnlijk zal deze in november 2005 dan in de bioscoop te zien zijn. "Het wordt voor ons een Bond film zoals alle andere Bond films, 007 in de hoofdrol, spectaculaire effecten, Bondgirls, humor en nieuwe snufjes, kortom, business as usual!", zo zegt Chris McGurk, hoofd van MGM.

    Wie nu James Bond zal vertolken is onbekend. Geruchten gaan dat Mel Gibson is gevraagd. Dit zou echter maar gaan om één film.
    Zie http://frontpage.fok.nl/nieuws/40870

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    De kogel is door de kerk: we krijgen een NIEUWE James Bond. Berichtje op FOK!:

    Brosnan ontslagen als James Bond

    De nieuwe Bond-film zal een nieuwe hoofdrolspeler krijgen. Acteur Pierce Brosnan zal niet meer de geheim agent vertolken. Dat heeft MGM Studios, producent van de films, laten weten. Binnen de filmmaatschappij zou nogal wat onenigheid zijn geweest over de vorige Bond-film (The world is not enough).

    De productie van de 21e Bond-film zal aan het begin van 2005 beginnen. Waarschijnlijk zal deze in november 2005 dan in de bioscoop te zien zijn. "Het wordt voor ons een Bond film zoals alle andere Bond films, 007 in de hoofdrol, spectaculaire effecten, Bondgirls, humor en nieuwe snufjes, kortom, business as usual!", zo zegt Chris McGurk, hoofd van MGM.

    Wie nu James Bond zal vertolken is onbekend. Geruchten gaan dat Mel Gibson is gevraagd. Dit zou echter maar gaan om één film.
    Zie http://frontpage.fok.nl/nieuws/40870
    Vorige Bond... "the World is not Enough"....

    Wel jammer trouwens, ik vind Pierce wel een goede Bond!
    Mijn DVD's
    StarTrader

  18. #43

    Standaard

    Ik heb 't al 's elders geroepen: mij lijkt het geweldig als ze weer gewoon van vooraf aan de films gaan (her)verfilmen. Natuurlijk met een sausje anno nu, maar alsjeblieft niet meer van die 'meer, groter enz.'-spektakels...

    Na Moonraker zagen ze godzijdank ook in dat het allemaal een beetje te ver was doorgeschoten en kwam er weer een meer 'klassieke' Bondfilm; For your eyes only.

    Ik snap dat er geld verdiend moet worden maar ik snap niet dat ze een beproefde formule ver'fastandfurious'en. Doe mij maar weer een echte spionagethriller, met als grote voorbeeld From Russia with love.

    Wellicht een maximaal budget van 50 miljoen of zo?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  19. #44

    Standaard

    pierce brosnan had zeker nog wel 1 JB mee gekund.
    hij is zeker niet de slechste vertoler van JB.

    voor mij blijft sean connery the best!
    hoewel roger moore meer uit mijn tijd stamt, heeft hij de films soms te veel met humor overgoten.

    Ik vind dat pierce de JB weer wat dichter bij sean connery heeft gezet.
    beste JB blijft goldfinger.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    De kogel is door de kerk: we krijgen een NIEUWE James Bond. Berichtje op FOK!:

    Brosnan ontslagen als James Bond

    De nieuwe Bond-film zal een nieuwe hoofdrolspeler krijgen. Acteur Pierce Brosnan zal niet meer de geheim agent vertolken. Dat heeft MGM Studios, producent van de films, laten weten. Binnen de filmmaatschappij zou nogal wat onenigheid zijn geweest over de vorige Bond-film (The world is not enough).

    De productie van de 21e Bond-film zal aan het begin van 2005 beginnen. Waarschijnlijk zal deze in november 2005 dan in de bioscoop te zien zijn. "Het wordt voor ons een Bond film zoals alle andere Bond films, 007 in de hoofdrol, spectaculaire effecten, Bondgirls, humor en nieuwe snufjes, kortom, business as usual!", zo zegt Chris McGurk, hoofd van MGM.

    Wie nu James Bond zal vertolken is onbekend. Geruchten gaan dat Mel Gibson is gevraagd. Dit zou echter maar gaan om één film.
    Zie http://frontpage.fok.nl/nieuws/40870
    Vorige Bond... "the World is not Enough"....

    Wel jammer trouwens, ik vind Pierce wel een goede Bond!
    Die another day bedoelt hij zeker!

  21. #46

    Standaard

    Pierce is een goed acteur, en zeker de beste Bond, maar hij begint de leeftijd te bereiken waarop hij straks geen grote actie scenes meer kan doen. Hij was een goeie Bond, but it's time to move on!
    I am a freak, and I am proud of it:)

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Geruchten gaan dat Mel Gibson is gevraagd.
    Alsjeblieft niet.
    Al zou ik niet weten wie het wel zou moeten doen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #48
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Dit verhaal is wederom een gerucht, aangezien MGM/EOn er nog niet uit zijn.
    Enne Sony is bezig met een serieuze overname van MGM, dat zou ook nog wel eens bepalend kunnen zijn.
    Bovendien zit het bericht zo barstensvol fouten dat het geschreven moet zijn door een lichtelijk slecht voorgelicht persoon.

    KUL DUS
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Geruchten gaan dat Mel Gibson is gevraagd.
    Alsjeblieft niet.
    Al zou ik niet weten wie het wel zou moeten doen.
    JB is een Engelse aangelegenheid.
    als het echt niet anders kan is een australische acteur ook nog een oplossing maar ik denk echt wel dat ze eerst voor britse acteur gaan!

  25. #50

    Standaard

    Ugh.. Ok, het verhaal dat Brosnan 'ontslagen' zou zijn blijkt inderdaad niet te kloppen. Een paar domme internet-journalisten is weer eens foutieve conclusies gaan trekken. Ik heb het spoor eens gevolgd...

    1. de oorspronkelijke bron: http://news.yahoo.com/news?tmpl=stor...ch_gears_for_1
    2. dit artikel klopt nog: http://www.commanderbond.net/Public/...s/2347-1.shtml
    3. maar hier wordt er al van alles bij verzonnen: http://www.moviehole.net/news/3558.html
    4. .... waar deze jongens vervolgens VET intrappen: http://www.moviemag.nl/news/news.php?id=234
    5. ... en de mensen van FOK! vervolgens ook: http://frontpage.fok.nl/nieuws/40870

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •