De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1
    mvaningen
    Guest

    Standaard redelijke spelers voor weinig :-)

    ello allemaal

    even een vraagje...
    wat is een redelijke dvd speler die niet al te veel kost. De mogelijkheden voor een verschrikkelijke *booming* stereo zijn niet echt erg belangrijk. Dat komt allemaal later wel als ik oud en rijk ben....een dvd speler voor een student zullen we maar zeggen :)

    Het gaat me er om dat het gewoon een degelijke machine is die WEL regiovrij is.

    Ik zat zelf te denken aan een PS2 (met behulp van een region x dus) maar daar hoor ik erg verschillende meningen over. Iemand hier nog een mening over?

    Alvast bedanktttttt voor de hulp

    Michiel

  2. #2

    Standaard

    Ik heb ook een PS2 als DVD speler en ben er in principe tevreden over. Je hebt een degelijke kwaliteit tegen een scherpe prijs en 2 in 1. Enige grote nadeel vind ik het lawaai dat ie maakt, wat erg storend kan zijn bij "stille" momenten in een film.
    De combinatie van DVDregionX en een RGB-scart geeft zeer goed beeld (al heb ik niks om te vergelijken, want ik ken niemand met dezelfde TV en een dure DVD speler...) en is alleen wat omslachtig omdatje steeds die DVD erin moet stoppen om hem regiovrij te krijgen.
    Ander (klein) nadeel is dat hij erg gevoelig is voor fouten in een CD of DVD. Zo heeft de mijnevaak moeite met gebrande CD's en stoort ie ook sneller bij oneffenheden in een DVD. Dit zou echter normaal gesproken niet voor mogen komen en andere spelers kunnen soms ook problemen hebben met bepaalde DVD's.

  3. #3

    Standaard Re: redelijke spelers voor weinig :-)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mvaningen
    Ik zat zelf te denken aan een PS2 (met behulp van een region x dus) maar daar hoor ik erg verschillende meningen over. Iemand hier nog een mening over?
    Ja, wacht op de X-Box

  4. #4

    Standaard Re: Re: redelijke spelers voor weinig :-)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ja, wacht op de X-Box
    Die speelt niet eens standaard DVD´s af dus laten we DAAR maar niet over beginnen.

    PS-2 geeft inderdaad (mits met een goede RGB kabel en een Region X) beter beeld dan menig standalone speler in dezelfde prijsklasse....

  5. #5

    Standaard Re: Re: Re: redelijke spelers voor weinig :-)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Die speelt niet eens standaard DVD´s af dus laten we DAAR maar niet over beginnen.
    Ik wil er niet verder op doorgaan, maar dit is natuurlijk niet waar, je kunt meteen DVD's afspelen hoor

  6. #6

    Standaard

    volgens mij kan de x-box ook gewoon meteen dvdtjes afspelen
    dus volgens mij heeft luther gelijk

  7. #7

    Standaard

    Je moet volgens mij echt wel een ab + nog iets kopen wil je dvd kunnen kijken.

    Gewoon uit de doos zal het niet lukken

  8. #8

    Standaard

    Ik had dus ook gelezen dat je de DVD-afspeeloptie op de X-Box eerst moest "unlocken" door een aparte afstandbediening te kopen.

  9. #9
    mvaningen
    Guest

    Standaard

    hehehe

    en nu ff terugkomen op mijn vraag misschien? :-)

  10. #10

    Standaard

    Toshiba SD210, budget speler maar volgens What hifi? een goed product: mooi beeld, goed geluid, en nog redelijk als cd-speler ook.

    Pioneer 444, maar dan alleen voor DVD's niet om cd's in af te spelen.

    Wat oudere dvd-spelers zoals de pioneer 525, of 325 (?)

    Groet Bjorn

  11. #11

    Standaard

    Lenco DVD-02, vanaf 19 februari t/m 4 maart in de aanbieding bij de Makro voor 177,31 Euro (incl BTW)

    Weergave van DVD, audio-CD, CD-MP3, CD-R en CD-RW, ingebouwde Dolby Digital AC-3 decoder, REGIOVRIJ, 2 jaar garantie... (aldus de advertentie in het Makrokrantje)

    Heb zelf absoluut geen ervaring met deze speler maar de prijs en 2 jaar garantie lijken mij okay en hij is standaard regiovrij. Zelf eventueel maar even verder zoeken naar ervaringen en of reviews over deze speler...

  12. #12

    Standaard

    Oke.... erg zijn genoeg topic over dit soort klote spelers.... Begin er niet aan.... ze zijn vaker kapot dan dat ze het doen.

    Hou het zoveel mogelijk bij een gerenomeerd merk.

    Groet Bjorn

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •