Pagina 41 van 163 EersteEerste ... 313738394041424344455191141 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 4055 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Tomb Raider 2: Lara Croft and The Cradle Of Life. Film werd volgens mij heel onterecht afgeschreven als bagger in de pers. Het stunt-en vliegwerk is dik okee, in tegenstelling tot TR1 is er toch min of meer sprake van een script, en Jolie speelt natuurlijk niet Lara Croft, ze *is* Lara Croft...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #1002

    Standaard

    Vanavond ENORM zitten genieten van Vertigo

    Ongelovelijk hoe veel er nog hetzelfde uitziet in San Francisco ondanks er tussen de film (1957) en mijn bezoeken (tussen 1997 en 2003 ) meer dan 40 jaar zit.


    Leuk om te zien: de verschillen en overeenkomsten tussen toen en nu....

    http://www.basichip.com/vertigo/main.htm
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  3. #1003

    Standaard

    Equillibrium.
    Leuke film, maar volgens mij was niemand aan de prozium. Iedereen had emoties als woede, haat, hebzucht, machtsdrang, en masochisme (precies die emoties die leiden tot oorlog). Kon je aan alle gezichten aflezen (incl. die van alle Clerics).

    Toen Preston stopte met Prozium kwamen wel goede emoties boven (liefde, begrip, verdraagzaamheid).

    De enige reden dat oorlog uitgebannen was, was het totalitaire regime. Regeer met harde hand en je hebt ook geen oorlog. Maar door die Prozium kwam 't in ieder geval niet.

    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  4. #1004

    Standaard

    Robbie Williams - live at Knebworth
    Wat een artiest zeg, echt een vette muziek dvd
    Turn around and feel the vibe.....

  5. #1005

    Standaard

    Gisteren gekeken naar Chicago en Moulin Rouge!

    Ik ben helemaal in de musical sfeer. :P
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  6. #1006

    Standaard

    Net Black Hawk Down nog een keertje gekeken.

    Prachtig verfilmd, maar dat kan je wel overlaten aan ridley scott.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  7. #1007

    Standaard

    Net voor het eten Blackadder er maar weer eens in gegooid. Haha, blijft lachen

  8. #1008

    Standaard

    Heb vanmiddag weer eens genoten van Once Upon a Time in The West

  9. #1009

    Standaard

    net weer een paar afleveringen van Bottom gekeken
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  10. #1010

    Standaard

    Bio-Zombie

  11. #1011

    Standaard

    Charlie Angels 2 Full Throttle erg overdreven allemaal die stunts maar leuke popcorn film,heb toch wel genoten van deze mooie dames vooral Cameron en Demi

  12. #1012
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb net als gisteravond weer naar een film van Jules Dassin gekeken en deze keer ging het om een gevangenisfilm uit 1947, namelijk Brute Force. Ik heb me prima vermaakt met deze film, helaas geen noemenswaardige extra's en de film zelf was ook niet echt opgeknapt. Toch een leuke film die ik absoluut nog eens ga kijken.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  13. #1013
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Independence Day
    Blijf in mijn ogen een zeer goede film met een goed verhaal voor dit soort films.
    Beeld en geluid hadden naar mijn idee wat beter gekunnen voor een film als deze.
    Kortom, toch één van mijn favorieten.
    8½/10

  14. #1014

    Standaard

    Insomnia,zeer goede film met al pacino

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  15. #1015

    Standaard

    The Terminator.

    Een klassieker. Ik heb vandaag T3 gekocht, dus morgen 2 en 3 eens kijken.

  16. #1016

    Standaard

    Ik heb vanavond weer eens gekeken naar de volgende 2 films:

    28 days later : ik zag hem nou voor de tweede keer en ik vond hem beter dan de eerste keer dat ik hem zag. Erg sterke horrorfilm!
    Cijfer: 8

    Antz : dit was weer genieten! Topfilm van Dreamworks, geweldige humor! Cijfer: 8,5

  17. #1017

    Standaard

    gister avonv nog even Jurassic Park gekeken, tijd geleden wel weer ff leuk

  18. #1018

    Standaard

    Laputa: Castle in the Sky Jawel. Alweer zo'n fantastische Ghibli anime. 8)
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #1019

    Standaard

    Gisteravond: Indiana Jones - The temple of doom 8)

  20. #1020

    Standaard

    John Q
    erg goede/indrukwekkende film
    Arrivederci

  21. #1021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Laputa: Castle in the Sky Jawel. Alweer zo'n fantastische Ghibli anime. 8)
    Gister ook de film binnengekregen en gister ook meteen gekeken. Erg mooi.
    "I'm gonna get divorced. No marriage counselling, no trial separation, i'm gonna get fuckin' divorced."

    http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=tijntje

  22. #1022

    Standaard

    Heb gisterenmiddag "The Lion King SE" gekocht en dezelfde avond nog gekeken met mijn broertje. Had de film voor het laatst in de bios gezien dus was al wat jaartjes geleden. 8) Blijf het een geweldige film vinden en eindelijk eens een film zonder geweld zal mijn vriendin wel zeggen.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  23. #1023

    Standaard

    Melvin Goes to Dinner

    Erg leuke film over Melvin die naar een etentje gaat met een vriend die twee vrouwen heeft meegebracht. Telkens wanneer eentje een verhaal doet zie je een flashback naar dat verhaal. De meeste verhaaltjes zijn erg leuk en op het eind komen er erg verassende verhalen. Leuke cameo's van Jack Black en Maura Tierney.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  24. #1024

    Standaard

    blue velvet & the great escape...

    gr. Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #1025

    Standaard

    Op dit moment zit The Fast and The Furious in de speler (DTS).
    Ik dacht dat de nieuwe track wel iets verschil zou uitmaken, maar ZO'N verschil?
    Dat is toch een vrij heftig verschilletje . De schietscene (op de Eclipse) klinkt nu zo ontzettend goed. De explosie: klinkt nu ontzettend goed.
    Het geluid is er enorm van vooruit gegaan, en dat terwijl de oorspronkelijke soundtrack al goed was .

Pagina 41 van 163 EersteEerste ... 313738394041424344455191141 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •