De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 2de en volgende sessies zie ik niet meer terug op m'n DVD's.

    Als ik een multi sessie DVD aanmaak zie ik alleen (op de PC maar ook op de DVD speler) de eerste sessie. Een 2de en volgende sessies brandt ie wel, maar zie ik niet meer terug. Heeft iemand een suggestie hoe ik dat kan oplossen?

    Marco

  2. #2

    Standaard

    welk programma gebruik je?
    Heb gehoord dat NERO 6 het heel goed doet,

    Stephan

  3. #3

    Standaard

    Ik gebruik nu Nero 5.5.10.50. Het vreemde is dat alleen Nero wel de andere sessies ziet, maar dat ik die niet zie via, bv de verkenner of met m'n CD speler.

  4. #4

    Standaard

    Wat draai je voor OS op je PC ?
    Nero 5.5.10.50 zal hoogstwaarschijnlijk bij een MultiSession waarschuwen dat alleen alle sessies op een XP machine goed zichtbaar zijn.
    Pc's met andere OS'en, brakke DVD-ROM en/of standalone zullen er meer moeite mee hebben.

    Ik ben bang dat je simpelweg zult moeten leven met het feit dat je standalone weinig van multisession DVD's zal snappen.
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  5. #5

    Standaard

    Ik werk op dit moment met windows ME. Het is correct dat ik de melding zie dat ik nie met XP werk en dat ik sessies na de eerste waarschijnlijk niet zie. Ik begrijp dat je deze kreeet reeds kent. Kan ik met XP wel meerder sessies goed branden zodat m'n DVD speler deze ook ziet?

  6. #6

    Standaard

    Nee, lees de melding nog maar eens goed
    Nero meld je dat alleen XP een multisession disc goed kan lezen, het OS heeft weinig van doen met de manier van branden in deze.

    Zoals gezegd, je zult er denk ik mee moeten leren leven (zeker als het gaat om standalone).

    Je zou eens kunnen proberen of zo'n goedkoopie allesslikker die gebruik maakt van een DVD-ROM loopwerk 'm slikt.
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •