Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 51 worden weergegeven.

Discussie: S.W.A.T.

  1. #26

    Standaard

    thanx!
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  2. #27

    Standaard re

    Ik heb hem maanden geleden al in de bios gezien in thailand, en ik denk dat ie op dvd met een goede soundtrack wel leuk is om te kopen, omdat er veel in wordt geschoten maar het is ook niet meer dan een "popcorn" actiefilm, voor het verhaal hoef je hem niet te kopen..

    Rico

  3. #28

    Standaard

    Heb de film nog niet gezien en is ook niet mijn type film. Ik vond Black Hawk Down ook erg tegenvallen (aan 1 stuk actie, met bitter weinig verhaal). SWAT wordt wel een film voor DVD met een hoog HT-gehalte, ik verspil geen 8 euro voor deze film in de bioscoop.

  4. #29

    Standaard

    Hmm de meningen lopen nogal erg uiteen. Ik denk dat ik hem maar gewoon met eigen ogen ga bekijken, want recensies zeggen me ook niet zoveel. Bad boys 2 en tears of the sun werden daarin bijvoorbeeld compleet afgebrand terwijl ik ze toch allebei erg goed vond (geen flauwe grappen over mijn smaak he! :wink: )

  5. #30

    Standaard

    Gisteren in de bios gezien en vond het echt een zware tegenvaller!
    Het begint uiteraard met wat aktie, maar dit is het normale schietwerk die je in iedere aktie film onderhand tegen komt!
    Daarna begint alles met een te lange inleiding, dan begint de te lange training die ik niet al te serieus neem! Als het echt de meest gerespecteerde politie eenheid is dan verwacht ik een wel wat hardere training!
    Dan krijg je weer een aktie scene die eigenlijk niet in de rest van de film past, gaat te makkelijk, lijkt wel of dat er nog even tussen is gezet om de anderhalf uur vol te maken!
    En daarna krijg je weer aktie met hier en daar wat leuke stukjes, maar geen een keer denk je dat je met een bijzondere film te maken hebt!

    Verder ontbreekt de spanning, is het verhaal te voorspellend, en vind ik dat er teveel humor in voor komt! Had allemaal wel wat grauwer en harder gemogen!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  6. #31

    Standaard

    Ik heb deze film gezien, en het is prut. Het taal gebruik is te "negerig" en te hip voor een swatteam. Veder is de voorspelbaarheid veel te groot en de humor is te dom om te lachen. Al met al een goede cast die zich hebben laten strikken voor een brakke film.
    Balls across the nose!!!

  7. #32

    Standaard

    Ik heb hem nog niet gezien maar ben toch zeker van plan om hem te gaan kijken want als fan van samuel L. Jackson ben je dit toch wel verplicht.
    Het schijnt dat de actie een beetje "dom" is?? had ik gehoord op school..zal wel niet
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  8. #33

    Standaard

    gister gezien...

    eindelijk weer een echte actiefilm, zonder al die fung Fu Bull^%*&!

    geweldige film!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Ach, Ice Cube heeft zich als acteur voor mij bewezen (Three Kings oa) en LL ook (In Too Deep), maar het cliché beeld van rappers in de filmwereld klopt helaas meestal wel.
    LL in Deep blue sea........DRAMATISCH

    Friday met Ice Cube, dat is een goeie film!!

  10. #35

    Standaard

    Oja nog ff over SWAT...........................Slechte film. Ok voor een popcorn film wel OK, maar het verhaal is te doorzichtig. Ben blij dat ik hem op illegale DVD uit Thailand had gekeken ipv. de bioscoop.

  11. #36

    Standaard

    Dit weekend gezien... Tja.... niet slecht, maar vrij standaard allemaal.. Met zulke aktie films moet je ook geen enorm plot verwachten.. daar stel ik me ook op in, en heb me prima vermaakt. Zie Colin en Samuel L. J altijd graag in dit soort films.. ZGewoon leuk vermaak. Geen aanschaf straks als ie op dvd is......
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  12. #37

    Standaard

    leuke film! ik heb me zeker 2 uur lang vermaakt!

    Wat ik hoorde van 4 vrienden van mij is dat zij hem "saai" vonden, daar was ik het toch niet mee eens! wat vinden jullie daar van?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  13. #38

    Standaard

    niet saai of slecht maar is gewoon een film die je niet bij blijft maar er bestaan er slechtere natuurlijk. ik zou hem ook eerder huren dan gaan zien of j emoet vrijkaarten hebben.
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  14. #39

    Standaard

    Samuel Jackson en Colin Ferrel in 1 film ,top entertainment gewoon


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Gisteren in de bios gezien en vond het echt een zware tegenvaller!
    Het begint uiteraard met wat aktie, maar dit is het normale schietwerk die je in iedere aktie film onderhand tegen komt!
    Daarna begint alles met een te lange inleiding, dan begint de te lange training die ik niet al te serieus neem! Als het echt de meest gerespecteerde politie eenheid is dan verwacht ik een wel wat hardere training!
    Dan krijg je weer een aktie scene die eigenlijk niet in de rest van de film past, gaat te makkelijk, lijkt wel of dat er nog even tussen is gezet om de anderhalf uur vol te maken!
    En daarna krijg je weer aktie met hier en daar wat leuke stukjes, maar geen een keer denk je dat je met een bijzondere film te maken hebt!

    Verder ontbreekt de spanning, is het verhaal te voorspellend, en vind ik dat er teveel humor in voor komt! Had allemaal wel wat grauwer en harder gemogen!
    ik heb em ook op 5 december gezien,en had liever 2 uur jiskefet met hans teeuwen gehad!of javier guzman desnoods...

    ben wakker gebleven tijdens deze film,maar kon me de volgende dag werkelijk geen scene meer herinneren!!als ik heel eerlijk ben,nu nog amper...

    pure shit.

    mazzel,niels

    Kill Bill is de beste aktiefilm van t jaar!bijna gelijke hoogte met T3...

    en kheb al aardig wat films in de bios gezien dit jaar!
    T2: I'll Be Back!

  16. #41

    Standaard

    Heel veel negatieve reacties hier, tijd voor een positieve.
    Ik ben de film zaterdag gaan kijken en ik vond het toch wel een goeie film. Ik ben zondag dan ook voor de 2e keer gaan kijken en ik vond m weer net zo goed
    Je zag gewoon veel dingen over hoe SWAT precies werkt en daar hebben ze wat actie bovenop gegooit en af en toe een beetje humor en ik vind daar eigenlijk niks mis mee.

  17. #42

    Standaard

    Wat een enorme troep zeg!
    Samuel L. is een fantastische acteur maar waarom leent ie zich voor dit soort troep?
    Het lijkt wel een hele slechte reclame voor het amerikaanse "elite" politiekorps.
    Als je een film over de good guys maakt vind ik dat je niet al te ver kan gaan in de stunts (dan heb ik het ook over BB2 de auto icm hutjes en berg scene); hey er zitten gegijzelde mensen in het vliegtuig laten we de wielen eronder uitrijden in onze limo
    Het pro amerikaanse gevoel druipt er ook vanaf en daar heb ik na god almighty echt geen goed woord meer voor over.
    brrr....

  18. #43

    Standaard S.W.A.T.

    Had er veel meer van verwacht, na al die ophef in de media. Een mager zesje!

    http://home.planet.nl/~i4ict

  19. #44

    Standaard

    Ik snap niet waarom de film word afgekraakt hoor. Ik heb hem nu 2 keer gezien en vind het gewoon een hele goeie aktie film. Jullie verwachten volgens mij tegenwoordig allemaal diepe verhalen achter elke film, maar dat is toch ech niet nodig. Voor mij een toppertje, met Samuel L Jackson, Colin Farrel & Michelle Rodriquez (wat een lekker ding!) als uitblinkers !!

  20. #45

    Standaard

    Goeie film met een top cast.
    Aanrader zal ik zeggen.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GiLa
    Jullie verwachten volgens mij tegenwoordig allemaal diepe verhalen achter elke film, maar dat is toch ech niet nodig.
    Omdat er tegenwoordig geen een film meer diepe verhalen heeft, bij iedere film hoor ik voortaan dat het een goede popcorn film is, daar is toch niks mis mee! Wel als alle films zo zijn, ik hoopte dat deze film juist wat serieuzer was met harde aktie erin, maar helaas!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  22. #47

    Standaard

    Zoals al een paar keer hier eerder vermeld, een zeer teleurstellende film.
    Een zeer 'goedkope' actiefilm met een slap verhaal. Gelukkig op divx gezien en niet in de bios, dus zeker geen aanrader.

    den.
    - 2advanced den -

  23. #48

    Standaard

    Zoals al een paar keer hier eerder vermeld, een zeer teleurstellende film.
    Een zeer 'goedkope' actiefilm met een slap verhaal. Gelukkig op divx gezien en niet in de bios, dus zeker geen aanrader.
    Ik vond het ook niet veel bijzonders.

    Actie: Twas echt allemaal standaard actie of rechts streeks geknipt uit een andere film. Als je de trailer hebt gezien had je eigenlijk alle actie al gezien.

    Acteurs: Waren wel ok alleen wat zijn goeie acteurs met een slap verhaal.

    Verhaal: Ten eerste standaard en het sloeg nergens op. vrachtwagens vol met diefen die de straat bombardeerde. Asjeblieft zeg. paste er totaal niet in vond ik. echt te overdreven.

    Word hier zeker niet op dvd aangeschaft
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  24. #49

    Standaard

    Inderdaad. Zeer slechte film. Mijn neefje van zeven zou een betere plot kunnen bedenken! Ook de actie laat te wensen over, daar iedereen denk ik het idee had eindelijk ingewijd te worden in de wereld van de special forces!
    Potius mori quam foedari.

  25. #50

    Standaard

    Ik vond dit een vrij middelmatige film. Niet onaardig, maar ook niet echt bijzonder. De actie was leuk en de acteurs speelden redelijk sterk, maar toch was het niet meer dan een standaardwerkje.

    Leuke film om een keer te zien, maar meer ook niet.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •