Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Two Towers Extended Limited Edition : disc 5 de moeite?

    Vraag me af of ik de 'extended' of 'limited' edition zou kopen. Ik weet dat die limited edition een extra DVD heeft met info voer hoe ze gollum hebben gemaakt, maar ik vraag me af of die het prijsverschil waard is

    Zijn er ergens al besprekingen van die 5e disc te vinden op het net?

  2. #2

    Standaard

    Voor zover ik begrepen heb gaat de vijfde disc over het maken van het beeldje (dat in de box wordt meegeleverd) en niet over het creeren van het digitale figuur in de film (dat zal wel uitvoerig behandeld worden in de supplementen) dus als je geen echte collector bent denk ik dat je niet hoeft wakker te liggen van die extra disc...

  3. #3

    Standaard

    ben eigenlijk nogal grote lotr fan, maar als die extra disc uiteindelijk 10min beeldmateriaal blijkt te bevatten of zo, dan hoeft het voor mij natuurlijk ook niet

  4. #4

    Standaard

    5e disc gaat inderdaad over "the Making of het Gollum beeldje"
    Gewoon halen...later krijg je spijt....hoor ik nu al van lui die FOTR destijds niet met boekensteunen gehaald hebben.
    ikzelf ben al 12 jaar LotR fan en moet alles hebben...
    hebbehebbehebbe!!!!!
    :wink:

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    5e disc gaat inderdaad over "the Making of het Gollum beeldje"
    Gewoon halen...later krijg je spijt....hoor ik nu al van lui die FOTR destijds niet met boekensteunen gehaald hebben.
    ikzelf ben al 12 jaar LotR fan en moet alles hebben...
    hebbehebbehebbe!!!!!
    :wink:
    Ik zou het alleen maar zonde vinden van die 5e disc. Het beeldje hoef ik niet, de doos hoef ik niet, wil alleen de 5 discs in originele verpakking. Misschien is er iemand die disc 5 niet wil maar wel het beeldje?

    Je zult toch echt zelf de keus moeten maken en gewoon even afwachten. Ik heb ergens in een andere thread een post gelezen van iemand die de giftset al binnenhad, misschien kan je 't aan hem vragen?

    Zie hier.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  6. #6

    Standaard

    Ik zou het alleen maar zonde vinden van die 5e disc. Het beeldje hoef ik niet, de doos hoef ik niet, wil alleen de 5 discs in originele verpakking. Misschien is er iemand die disc 5 niet wil maar wel het beeldje?
    ?? Wat heb je nu aan een DVD die over het totstandkomen van een beeldje gaat dat je niet hebt ??
    Of mis ik iets?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik zou het alleen maar zonde vinden van die 5e disc. Het beeldje hoef ik niet, de doos hoef ik niet, wil alleen de 5 discs in originele verpakking. Misschien is er iemand die disc 5 niet wil maar wel het beeldje?
    ?? Wat heb je nu aan een DVD die over het totstandkomen van een beeldje gaat dat je niet hebt ??
    Of mis ik iets?
    Ik neem aan dat, ondanks dat het over het beeldje gaat, ze dit proces gebruikt hebben om de overige beeldjes ook te maken. Vandaar. En daarnaast lijkt 't me best interessant, vind alleen dat beeldje oerlelijk.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  8. #8

    Standaard

    Ik lees op een ander site dat die dvd maar zo'n 20 minuten duurd en het gaat inderdaad over het maken van dat golem beeldje....

  9. #9

    Standaard

    Ik laat de gift sets WEER schieten. De vorige was al waardeloos, boekensteunen die bij het minste of geringste zo omvallen...

  10. #10

    Standaard

    Er zijn 2 versies van de Extended DVD van de Two Towers:

    -1 : 4 disc (zonder beeldje en 5e dvd)

    -2 : 5 disc gift set met het beeldje.

    Disc 1 en 2 bevat de film met o.a. 40 min extra beeld en DTS-ES 6.1 geluid!!
    Voor mij is dit de reden van aanschaf.

    Disc 3 en 4 bestaan uit vele extra's(bij de 2 disc uitgave heb je maar 1 disc met extra's).Dus veel meer extra's!!

    Disc 5 gaat over het Gollum beeldje en Weta Workshop.Er zit ook een 44 pagina tellend boekje over Gollum.

    Dit is dus echt een gift set.

    Voor mij zeker het geld waard.
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  11. #11

    Standaard

    Er zijn 2 versies van de Extended DVD van de Two Towers:

    -1 : 4 disc (zonder beeldje en 5e dvd)

    -2 : 5 disc gift set met het beeldje.

    Disc 1 en 2 bevat de film met o.a. 40 min extra beeld en DTS-ES 6.1 geluid!!
    Voor mij is dit de reden van aanschaf.

    Disc 3 en 4 bestaan uit vele extra's(bij de 2 disc uitgave heb je maar 1 disc met extra's).Dus veel meer extra's!!

    Disc 5 gaat over het Gollum beeldje en Weta Workshop.Er zit ook een 44 pagina tellend boekje over Gollum.

    Dit is dus echt een gift set.

    Voor mij zeker het geld waard.
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  12. #12

    Standaard

    Er zijn 2 versies van de Extended DVD van de Two Towers:

    -1 : 4 disc (zonder beeldje en 5e dvd)

    -2 : 5 disc gift set met het beeldje.

    Disc 1 en 2 bevat de film met o.a. 40 min extra beeld en DTS-ES 6.1 geluid!!
    Voor mij is dit de reden van aanschaf.

    Disc 3 en 4 bestaan uit vele extra's(bij de 2 disc uitgave heb je maar 1 disc met extra's).Dus veel meer extra's!!

    Disc 5 gaat over het Gollum beeldje en Weta Workshop.Er zit ook een 44 pagina tellend boekje over Gollum.

    Dit is dus echt een gift set.

    Voor mij zeker het geld waard.
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  13. #13

    Standaard

    boekensteunen die bij het minste of geringste zo omvallen...
    Que?
    Wat zet je er dan tegenaan? een Olifant ofzo?
    Ikzelf heb er DVDs tussen staan: geen problemen!

  14. #14

    Standaard

    Er zijn 2 versies van de Extended DVD van de Two Towers:

    -1 : 4 disc (zonder beeldje en 5e dvd)

    -2 : 5 disc gift set met het beeldje.

    Disc 1 en 2 bevat de film met o.a. 40 min extra beeld en DTS-ES 6.1 geluid!!
    Voor mij is dit de reden van aanschaf.

    Disc 3 en 4 bestaan uit vele extra's(bij de 2 disc uitgave heb je maar 1 disc met extra's).Dus veel meer extra's!!

    Disc 5 gaat over het Gollum beeldje en Weta Workshop.Er zit ook een 44 pagina tellend boekje over Gollum.

    Dit is dus echt een gift set.

    Voor mij zeker het geld waard.
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  15. #15

    Standaard

    vind alleen dat beeldje oerlelijk.
    Gollum is not a pretty boy...
    Volgend jaar speciaal voor jou een beeldje van Legolas of Aragorn, ok? :wink: *hihi*

  16. #16

    Standaard

    Hier staat e.e.a. over het beeldje en inderdaad zit er een 44 pagina's tellend boekje bij. Zeker de moeite waard.... Oordeel zelf.

    http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/c...category=tttex[/url]
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  17. #17

    Standaard

    Hier staat e.e.a. over het beeldje en inderdaad zit er een 44 pagina's tellend boekje bij. Zeker de moeite waard.... Oordeel zelf.

    http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/c...category=tttex[/url]
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  18. #18

    Standaard

    Hier staat e.e.a. over het beeldje en inderdaad zit er een 44 pagina's tellend boekje bij. Zeker de moeite waard.... Oordeel zelf.

    http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/c...category=tttex
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    vind alleen dat beeldje oerlelijk.
    Gollum is not a pretty boy...
    Volgend jaar speciaal voor jou een beeldje van Legolas of Aragorn, ok? :wink: *hihi*
    Eww! Geen heren voor mij hoor. En als ik dan echt moet kiezen, dan ga ik eerder voor Legolas.
    Maar nee, Gollum is zeker geen 'pretty boy'. En na het zien van die 360 graden 'Turnaround' hoef ik 'm al helemaal niet meer, maar ik moet en zal die 5e disc hebben...

    Maar wie heeft er eigenlijk al wel besloten wat 'ie gaat doen? En waarom? Daar was deze thread toch voor?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  20. #20

    Standaard

    Ik heb net de 5-discversie aangeschaft, maar je moet g.v.d. voorzichtig zijn met Gollum uit zijn piepschuim te halen of de doos, Gollum of allebei zijn naar de kl*ten. Je neemt dus best een platte tang of een vogelbektang, en je peutert de piepschuim er millimeter per millimeter af. De 5e disc met het bijhorende boekje zien er wel cool uit. Het bonnetje om het tweede Gollumbeeldje te kopen voor 80 dollar + verzending + een bijdrage aan de werking van de douane zal ik maar aan mij voorbij laten gaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    mij lijkt schijfje 5 niet echt de moeite. Omdat ze alleen maar laten zien hoe ze het Gollum beeldje hebben gemaakt. Toch zou ik hem wel kopen alleen maar voor het beeldje zelf

  22. #22

    Standaard

    Maar wie heeft er eigenlijk al wel besloten wat 'ie gaat doen? En waarom? Daar was deze thread toch voor?
    Ik heb t allang besloten: 5 disc.
    Wil van iedere film de meest uitgebreide versie die mogelijk is.
    En als t LotR/Tolkien is slaan zowiezo bij mij de stoppen door.....

    Volgend jaar speciaal voor jou een beeldje van Legolas of Aragorn, ok? *hihi*

    Eww! Geen heren voor mij hoor.
    Ok, dan volgend jaar speciaal voor mijzelf een Arwen beeldje

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik heb net de 5-discversie aangeschaft, maar je moet g.v.d. voorzichtig zijn met Gollum uit zijn piepschuim te halen of de doos, Gollum of allebei zijn naar de kl*ten. Je neemt dus best een platte tang of een vogelbektang, en je peutert de piepschuim er millimeter per millimeter af. De 5e disc met het bijhorende boekje zien er wel cool uit. Het bonnetje om het tweede Gollumbeeldje te kopen voor 80 dollar + verzending + een bijdrage aan de werking van de douane zal ik maar aan mij voorbij laten gaan.
    Ja, hier is in Noord-Amerika al veel over geklaagd. Het schadeloos uit de doos halen van Sméagol en de belachelijk prijs van 80 dollar voor het andere Gollum beeldje.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #24

    Standaard

    Ik hoor iedereen klagen over de 2e Gollum die $ 80 kost, maar
    alle andere beelden die WETA de afgelopen 2 jaar heeft uitgebracht zijn net zo duur of zelfs nog duurder! Voor de Ringwraith on horse vroeg men zelfs +-€ 400!
    En je bent toch verder niet verplicht ook die 2e aan te schaffen?

  25. #25

    Standaard

    Ik ben besloten voor de uitgave zonder beeldje e.d. te gaan. Dan heb ik nog wat geld over voor andere dingen (zoals voor de Mega Platen en CD-beurs in de Jaarbeurs a.s. zaterdag).

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •