De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aaargh! De dvd functie van m'n dvd-rom is dood...

    Ha mensen,

    Toen mijn dvd-rom speler het vertikte om nog langer dvd's af te spelen zat er niks anders voor mij op dan een dvd speler aan te schaffen.

    Dus dat heb ik gedaan en vervolgens gebruikte ik m'n dvd-rom alleen nog maar voor cd-roms. Maar nu wil het 'toeval' dat ik Metal Gear Solid 2 voor op de PC heb aangeschaft en het spel staat op een dvd disc.

    Ervan overtuigd dat het deze keer toch wel goed zou gaan stopte ik het schijfje in m'n speler en ja hoor...Bzzz...Klik! Bzzz...Klik! Bzzz...Klik! enz enz. Na een zeer harde klik heb ik toch maar weer op 'eject' gedrukt om het onding de kans te ontnemen om de schijf te lanceren.

    Het is mij nogal onduidelijk waarom m'n speler dit doet, want cd-roms en audio cd's en al het andere dat niks met dvd's te maken heeft slikt 'ie zonder problemen.

    Nou was ik toch al van plan om een dezer dagen een andere dvd-rom aan te schaffen omdat ik een stillere speler wil, maar het eveneens overlijden van 1 van m'n speakers (ik heb er maar 2) had dat op de lange baan geschoven. Maar nu m'n speler ook weigert dvd's met andere data af te spelen zal ook die vervangen moeten worden. :x

    Wat een geluk dat de HCC eraan komt.

    Ik heb m'n zinnen al gezet op een Pioneer slot-in speler, maar er zijn er dus meerdere (A06S; DVD-120S) en nou ben ik op zoek naar mensen die me kunnen vertellen welke ik het beste zou kunnen nemen en waarom. Ander advies is natuurlijk ook welkom, met als voorwaarde dat de speler erg stil moet zijn en niet meer dan € 50,- mag kosten.

    Hopelijk kunnen jullie me helpen.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  2. #2

    Standaard

    Toen mijn dvd speler kaduuk ging, kocht ik de Toshiba SD-M1712. Die kost rond de 50 euro (zeker niet meer dan 55), hij is ontzettend stil en kan veel formaten aan. Uiteindelijk blijft het jouw keus, maar ik vond het wel handig om mijn ervaring hier neer te zetten.

    Succes!

  3. #3

    Standaard

    das nie zo mooi michelle.

    ik geef je wel die 50 euro voor een nieuwe dvdrom...

    krijg ik dan jouw 5disc arnie franse box?

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  4. #4

    Standaard

    Race Maniac, bedankt voor je raad.
    Niels, die 50 euro heb ik al en m'n Terminator box gaat de deur niet uit. Geef 't nou maar op.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •