De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pioneer dv 464 of Toshiba SD-230E

    ik dacht dat ik er voor mezelf uit was en dat ik voor de toshiba zou gaan maar nu lees ik net op het forum dat de pioneer echt een heel goeie speler is Wat kan ik nu het beste doen ??? Als ik alleen naar de specs kijk is de toshiba beter, maar krijg je bij de toshiba ook even goed geluid en beeld als de pioneer

  2. #2

    Standaard

    Ga naar een winkel die ze allebei heeft. Laat ze aansluiten op de zelfde tv en vergelijk tot je een ons weegt. Maak dan je keuze! Simpel toch?

    Vroeger ging ik ook aan iedereen advies vragen. Is ook niks mis mee, maar je moet toch zelf de keuze gaan maken. Wat ik mooi beeld of geluid vind, vind jij misschien verschrikkelijk. Je hebt in je andere draadje al een heleboel antwoorden en tips gehad. Ga nu gewoon in real life kijken en luisteren. Is veel simpeler dan hier op 't forum te blijven vragen.

    Ik wil absoluut niet lullig overkomen of je verbieden vragen te stellen, maar je zult toch echt zelf op onderzoek moeten uitgaan.

  3. #3

    Standaard

    Ja dat begrijp ik maar dat is gewoon het probleem voor mij ik heb geen vervoer en hier in de buurt zijn er geen winkels die deze spelers verkopen anders had ik ook nix gevraagd

  4. #4

    Standaard

    Wij HADDEN een Yamaha s530. Op zich geen verkeerde speler, zéker niet waar het om audio-weergave gaat, maar het moment dat hij begon te haperen begon voor ons het lange wachten, terwijl hij voor garantie bij de importeur was. Na 1 maand bleek het 'gerepareerde' exemplaar de zélfde klachten nog te hebben. Wéér terug naar winkel dus. Deze keer kreeg ik als leenapparaat een Pioneer 464, nieuw in doos mee. Wát een klassebak! Heerlijk stil loopwerk (Yamaha kón daar wat van), vlijmscherp beeld en uitstekend geluid. Zeker, qua CD-weergave véél minder dan de Yamaha (goed beschouwt moet je heel veel neerleggen om een DVD-speler te vinden die óók goed CD's speelt), er zit een 'scherp randje' aan; maar verder: niets dan lof! Speelt tevens DVD-R èn DVD+R, MP3, WMA-files, enz. enz. En, nogmaals: in een zelfde kwaliteit dan de (toen) veel duurdere Yamaha s530 maar véél STILLER. Heb dus, toen ik bericht kreeg van terugkeer van laatstgenoemde, deal met winkel gemaakt en de Pioneer lekker gehouden. Niets dan lof voor de 464!!!

  5. #5

    Standaard

    Ok.. maar is er niemand die ervaring heeft met de Toshiba speler? want die heeft op papier toch meer opties en is goedkoper

  6. #6

    Standaard

    Ik heb een toshiba sd 210, het oude model zeg maar. De weergave is erg goed, extreem scherp en mooie kleuren. Ik heb nog maar 1 keer een pioneer mogen zien, maar die vond ik toch net iets minder. Wat ook mooi is aan de Tosh, is dat ie behoorlijk goed overweg kan met slechte dvd`s/cd`s.

    Volgens mij kan je beide zo blind kopen omdat het allebij prima spelers zijn. Persoonlijk zou ik weer voor een Tosh gaan, het beeld is echt super, en het geluid is ook prima, ga gewoon even kijken in de winkel, dan zie jet het snel genoeg.
    follow the white rabbit...

    Mijn set

  7. #7

    Standaard

    O, een pioneer is wel makkelijker regiovrij te maken, dat is toch wel makkelijk als je regio 1 dvd`s wilt spelen. Zie ook:

    www.vcdhelp.com/dvdhacks
    follow the white rabbit...

    Mijn set

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •