Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Toy Story 1 & 2 en Een Luizenleven tijdelijk weer leverb

    Toy Story 1 & 2 en Een Luizenleven tijdelijk weer leverbaar!



    Lees dit artikel

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Is de uitvoering van Een Luizenleven wel dezelfde als de eerste uitgave?? Dus niet net één docu meer of o.i.d??

  4. #4

    Standaard

    wooohooohooooo, dat is echt super!!! Liggen ze nu dan ook gewoon in de winkel???

  5. #5

    Standaard

    Dit nieuws is het heel vers van de pers, de DVD's liggen dan ook nog niet in de winkels. DVDStore denkt de titels vrijdag echter uit te kunnen leveren, volgende week zullen ze naar verwachting pas bij zaken als Media Markt liggen. Over de oplage weet ik niets.

    Voor zover nu bekend is gaat het om exact dezelfde uitgaven als eerder, met dezelfde extra's dus.
    Eric van Ballegoie

  6. #6

    Standaard

    Hmmm, ik heb Toy Story 1 & 2 twee weken geleden samen (in 1 hoes) bij MM Amsterdam gekocht voor €22,- Op dat moment lagen er nog een stuk of 10, dus wie in de buurt woont; doe er je voordeel mee!

    Groeten,

    BasH

  7. #7

    Standaard

    Bedankt Eric,

    Ze zijn gelukkig eindelijk wakker geworden bij Disney. Had bijna uit 't buitenland willen bestellen.
    Net op tijd dit bericht gelezen. Toch maar meteen bij DVDStore besteld.

    Dat betekend nu zeker ook dat in de toekomst de boxset van Toy Story 1 & 2 collecters items zullen worden?!

    Ps. Vergeet de verzendkosten niet die je bij DVDStore betaald.

    Groeten,

    Maurice

  8. #8

    Standaard

    Tja... Heb ik net vorige week de franse versie van 'Een Luizenleven' besteld... die ik morgen of overmorgen in mijn brievenbus verwacht...
    Ach... Altijd leuk voor een kadootje...

  9. #9
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik heb dus net ook maar eventjes A Bug's Life besteld

  10. #10

    Standaard

    Wat maakt Een Luizenleven zo leuk, dan weet ik of ik 'm ook moet bestellen...(dan wel gewoon in UK, want da's toch ff goedkoper!)

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Ik weet niet waarom iedereen zo blij is met dit bericht, maar bij ons ware deze titels al gewoon de hele tijd verkrijgbaar op dvd Ik weet niet of dat aan de winkels ligt of dat die titels gewoon niet verkopen

  13. #13

    Standaard

    Ik weet zeker dat je een Luizenleven niet meer in de winkels kon kopen, maar dit is goed nieuws voor iedereen die hem nog niet heeft, echt kopen hoor, zo'n kans krijg je niet vaak

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maurice Scholten
    Jeroen, lees maar even de review van deze titel hier op DVD.nl

    Als dat niet genoeg zegt.
    Die had ik al lang gezien uiteraard . En als DVD release twijfel ik ook niet, ben alleen bang dat ie misschien te kinderachtig is. Shrek vind ik bijv. geweldig leuk, dus op zo'n niveau moet ie wel zitten. Dus niet allemaal schattige beestjes en 'leuke' liedjes, waar Disney zo bekend om staat.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Die had ik al lang gezien uiteraard . En als DVD release twijfel ik ook niet, ben alleen bang dat ie misschien te kinderachtig is. Shrek vind ik bijv. geweldig leuk, dus op zo'n niveau moet ie wel zitten. Dus niet allemaal schattige beestjes en 'leuke' liedjes, waar Disney zo bekend om staat.
    Dan zou ik zeggen huur 'm (snel) een keer, want smaken verschillen toch. (Downloaden kan natuurlijk ook)

  16. #16

    Standaard prijs

    Wel jammer dat ze niet in een betaalbare klasse liggen. ron de €19 vindt ik iets vriendelijker gezien de leeftijd van de releases, but its all about the money.

    Jammer dat Monster Inc veel in de middag voorstelling draait, vondt 'm erg leuk terwilj ik met 30+ waarschijnlijk niet tot de nederlandse doelgroep hoor.
    System Error

  17. #17

    Standaard Re: prijs

    Citaat Oorspronkelijk gepost door phuitema
    terwijl ik met 30+ waarschijnlijk niet tot de nederlandse doelgroep hoor.
    Waarom niet? Ik denk dat juist dit soort films meer door 20+ worden bekeken, dan door kinderen van 6 tot 14 jaar

  18. #18

    Standaard

    Uhm, ik wil niet lullig doen hoor, maar deze actie is toch wel een beetje vreemd. Ik ben vanmiddag bij Van Leest geweest en daar komen alle drie de DVD's voor maar € 22,99 per stuk te koop....de actie is dus niet echt geweldig te noemen, sorry!

  19. #19

    Standaard A Bug's Life

    AAAHHHHHHHHHHHH ik wordt gek heb in Franrijk besteld en nu komt die hier uit AAAAHHHHHHHH oke maak niet uit heb ook maar hier besteld
    ik ben echt blij dat weer uit is hier in NL thanks DVD.nl

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Die had ik al lang gezien uiteraard . En als DVD release twijfel ik ook niet, ben alleen bang dat ie misschien te kinderachtig is. Shrek vind ik bijv. geweldig leuk, dus op zo'n niveau moet ie wel zitten. Dus niet allemaal schattige beestjes en 'leuke' liedjes, waar Disney zo bekend om staat.
    Tja, ik zou het wel weten. Shrek is nl. een film zonder verhaal en met bijzonder flauwe grappen. A Bug's Life daarentegen is echt ontzettend goed. Ik zou zeggen Shrek 5/10, Bug's Life 9/10 TS 1 en 2 zijn ook super.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #21

    Standaard

    Ga denk ik vd week eens kijken voor Toy Story 1 (2 heb ik al)

    Zijn goede films beide


    Ti'll infinity... and beyond!
    StarTrader

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Tja, ik zou het wel weten. Shrek is nl. een film zonder verhaal en met bijzonder flauwe grappen. A Bug's Life daarentegen is echt ontzettend goed. Ik zou zeggen Shrek 5/10, Bug's Life 9/10 TS 1 en 2 zijn ook super.
    Nou, als dat zo is...dan moet ik hem zeker eens gaan halen. Zal meteen eens bij Van Leest gaan checken...

  23. #23

    Standaard

    Denk dat ik ook binnenkort weer naar MM ga, maar ben benieuwd of ze er dan nog liggen. Liggen ze er trouwens al bij de MM of moet ik nog een paar dagen wachten?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  24. #24
    Anonymous
    Guest

    Standaard Nu 3 halen, 2 betalen

    Net bij bruna.nl geweest en daar kan je nu deze 3 dvd's (luizenleven, toy-story 1+2) halen voor de prijs van 2! Heb je ze gelijk allemaal voor een leuke prijs.

  25. #25

    Standaard Re: Nu 3 halen, 2 betalen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beboy11
    Net bij bruna.nl geweest en daar kan je nu deze 3 dvd's (luizenleven, toy-story 1+2) halen voor de prijs van 2! Heb je ze gelijk allemaal voor een leuke prijs.
    Welke link, want ik zie het nergens terug

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •