Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 27 van 27 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony
    Ik ben toevallig één van de trotse eigenaars van een Infocus X1 en kan uit eigen ervaring zeggen dat het een top aparaat is !

    Via s-video staan mijn 2 dvd-spelers en mijn xbox via mijn versterker aangesloten.
    De video staat via een composiet aangesloten.
    Heb een 16:9 scherm en vind de 4:3 -> 16:9 veel beter dan op m'n gewone bb televisie....

    Ik kijk dus alles gewoon op 16:9, zoals tv uitzendingen en Friends.
    Het is dat jullie te ver weg wonen, anders zou ik zeggen: kom een keer kijken. :wink:
    Ik heb op het HT forum gelezen, dat als je 4:3 uitzendingen/films op een 16:9 scherm kijkt, dat dat er niet uitziet.....het kan zijn dat ik dit verkeerd gelezen heb hoor, maar er staat me zoiets bij.
    Kan jij hier meer over vertellen?
    Zelf wil ik dus in de toekomst ook een 16:9 scherm nemen, waarschijnlijk in combinatie met de infocus, maar sommige concerten die ik heb zijn in 4:3.........en die wil ik toch ook wel in een leuk formaat bekijken. En het lijkt me niets als je dan allemaal van die "gedrongen" figuurtjes ziet :wink:
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Ik heb op het HT forum gelezen, dat als je 4:3 uitzendingen/films op een 16:9 scherm kijkt, dat dat er niet uitziet.....het kan zijn dat ik dit verkeerd gelezen heb hoor, maar er staat me zoiets bij.
    Kan jij hier meer over vertellen?
    Zelf wil ik dus in de toekomst ook een 16:9 scherm nemen, waarschijnlijk in combinatie met de infocus, maar sommige concerten die ik heb zijn in 4:3.........en die wil ik toch ook wel in een leuk formaat bekijken. En het lijkt me niets als je dan allemaal van die "gedrongen" figuurtjes ziet :wink:
    Op het HTforum zitten ook voornamelijk highend-users die dingen zien of horen die "normale" mensen niet zien/horen of zich aan storen. ( ja ik ben aan het oefenen -> sinterklaas is bijna weer in het land met zijn zwarte boevenen.)

    Zoals ik al zei vind ik het beter als op mijn breedbeeld tv, maar misschien stoor je je er toch aan.
    Dus maak een lijstje wat je wilt testen, en ga een keer kijken bij iemand met een beamer of ga naar een demoruimte.
    ( één tip - neem nooit geld mee als je de eerste keer naar een demo gaat. )
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •