De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1
    Delen
    Guest

    Standaard Geluid van een muziek DVD

    Ik heb hulp bodig. Ik heb een Pioneer NS-DV77 maar ben niet tevreden over het geluid van een muziek DVD.
    Voorbeeld: ik heb Queen Live at Wembley. Het geluis komt hol en blikkerig over. Ik heb al vele instellingen geprobeerd zonde echt resultaat.

    Wie kan mij helpen met de juiste instellingen voor goede weergave?

    Alsvasat bedankt voor de reactie.

    Groeten Delen

  2. #2

    Standaard Re: Geluid van een muziek DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Delen
    Ik heb hulp bodig. Ik heb een Pioneer NS-DV77 maar ben niet tevreden over het geluid van een muziek DVD.
    Voorbeeld: ik heb Queen Live at Wembley. Het geluis komt hol en blikkerig over. Ik heb al vele instellingen geprobeerd zonde echt resultaat.

    Wie kan mij helpen met de juiste instellingen voor goede weergave?

    Alsvasat bedankt voor de reactie.

    Groeten Delen
    Allereerst is 1 thread denk ik wel voldoende (http://www.dvd.nl/forum.php?id=30556 )
    en wellicht helpt het als je verteld wat voor een speakers en versterker / receiver je gebruikt, of dat je geluid via een TV hebt.

  3. #3
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    De Pioneer NS-DV77 is een all-in-one set :wink:
    Dat muziek hol en blikkerig overkomt heeft naar mijn idee te maken met de beperkingen van zo,n all-in-one set.
    Met name de matige kwaliteit en de "te" kleine afmetingen van de speakers zullen hier het probleem zijn.

  4. #4

    Standaard

    Voor film leuk, maar bij muziek valt het toch tegen.
    Ceratec Penta (High-end 5.1 versterker), Pioneer DV-757Ai, Grundig Lenaro, Magnat Vector Needles + 12"Sub, Oehlbach bekabeling

  5. #5

    Standaard

    Case Closed :P
    The system wanted them to become soldiers

    One soldier just wanted to be human

  6. #6
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kingpin_112
    Voor film leuk, maar bij muziek valt het toch tegen.
    Mooie avatar ,zijn ze (crew) alleen niet zo blij mee hierzo.
    Maar ik vind m prachtig

  7. #7

    Standaard

    Mooie avatar ,zijn ze (crew) alleen niet zo blij mee hierzo.
    Maar ik vind m prachtig
    Bedankt.
    Dat is mijn 5.1 versterker ... leuk ding, en klinkt geweldig!
    Ceratec Penta (High-end 5.1 versterker), Pioneer DV-757Ai, Grundig Lenaro, Magnat Vector Needles + 12"Sub, Oehlbach bekabeling

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kingpin_112
    Mooie avatar ,zijn ze (crew) alleen niet zo blij mee hierzo.
    Maar ik vind m prachtig
    Bedankt.
    Dat is mijn 5.1 versterker ... leuk ding, en klinkt geweldig!
    Waar heb je die gekocht als ik vragen mag??
    Je ziet ze namelijk niet vaak in NL.
    En als ik toch bezig bent, hoeveel €€ kost zo,n beestje :wink:

  9. #9

    Standaard

    Ik heb deze in Duitsland gekocht voor minder dan € 400,-
    In Nederland kost deze nog steeds € 1.500,- !!!

    Ik heb in Duitsland gevraagd waarom deze versterker nu zo goedkoop is, antwoord was dat er een nieuwe aankwam met digitale ingangen. Voor mij geen optie aangezien ik een DVD-Audio/SACD speler heb, en deze kun je alleen analoog via 5.1 afspelen.

    De versterker klinkt echt goed, mooi warm (wel goed inspelen natuurlijk) en zuiver. het geheel is zeer goed afgewerkt, compleet geborsteld aluminium met zwart (koelribben weerskanten). Mooi afgewerkt alles met imbus bouten. Dikke vergulde pluggen. Ik heb 8mm2 kabels erin, geen probleem. Ook aansluitingen voor bananapluggen.

    Het enige nadeel is dat er ook verder niets meer op aangesloten kan worden. Je hebt wel een goede DVD-speler met 5.1 uitgang nodig die over een paar goede decoders beschikt, anders heb je er niets aan.
    Maar als je dat wel hebt

    In de Stereo (duits blad) had deze versterker destijds een waardering "Spitzenklasse 1,4 !!!" en dat is niet gek.



    Ceratec Penta (High-end 5.1 versterker), Pioneer DV-757Ai, Grundig Lenaro, Magnat Vector Needles + 12"Sub, Oehlbach bekabeling

  10. #10
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Mooi apparaat :wink:

  11. #11

    Standaard

    Bedankt ... weer eens iets anders he dan de gebruikelijke receivers? 8)
    Ceratec Penta (High-end 5.1 versterker), Pioneer DV-757Ai, Grundig Lenaro, Magnat Vector Needles + 12"Sub, Oehlbach bekabeling

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •