De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard What's Eating Gilbert Grape?

    Eind februari 2001 heb ik What's Eating Gilbert Grape? op DVD gekocht. 'Movie Gold Collection' en een foto van DiCaprio staan er voor op de hoes . Uitgegeven door J&M Entertainment / Dutch Filmworks 2001.
    De hoes zoals ik hem heb, staat hier:
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...roductID=50862

    Nou zag ik hem een week of wat terug wéér bij de FRS liggen. Van dezelfde uitgever, maar dan met een iets andere voorkant. De foto van DiCaprio was geloof ik verdwenen.

    Weet iemand of deze versie misschien wel goed is?
    Die van mij is namelijk pittig slecht. Dit is vooral goed te zien in de prachtige stills van landschappen en zonsondergangen die een paar keer in de film voorbij komen. Het beeld trilt verticaal nogal.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de versie zonde LDC op de hoes, en afgezien van de hoes lijkt het me exact dezelfde disc.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Is het beeld dan echt zo slecht. of valt het nog wel mee? Mn vriendin wil de film nog een keer hebben, als het beeld niet zo slecht is dan koop ik hem.

    Is de film echt zo mooi zoals mn vriendin beweert? Onze smaken verschillen nog al als het om films gaat.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  4. #4

    Standaard

    Dat hangt er meer vanaf waar jij dan van houdt. Als je alleen dol bent op aktiefilms/thrillers/horror/SF/oorlogsfilms dan is de kans aanwezig dat deze "mensen-film" niks voor jou is.

    Ik vond het een prachtige film met de beste acteerprestaties van Leonardo diCaprio tot op heden. Ook Johny acteert prima in deze film

    En voor die paar euro hoef je hem niket te laten liggen...
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  5. #5

    Standaard

    Van een goede mensen-film kan ik ook wel genieten. A Beautiful Mind vind ik ook een prachtige film. En als de zo goed als mensen zeggen laat ik hem niet liggen, zeker niet als het maar een paar euro is.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  6. #6

    Standaard

    Voor deze film is de technische kwaliteit meer da aanvaardbaar. Als ik het wel heb, is het beeld nochtans niet anamorf, maar het is geen film met dure SFX, scherpe CGI of andere technorommel.
    En LDC als debiel (echt waar!) bewijst toch dat hij wat meer kan dan alleen teren op zijn mooie smoeltje.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    En LDC als debiel (echt waar!) bewijst toch dat hij wat meer kan dan alleen teren op zijn mooie smoeltje.
    Helaas bezat hij deze wijsheid alleen in het begin van zijn carriere.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    En LDC als debiel (echt waar!) bewijst toch dat hij wat meer kan dan alleen teren op zijn mooie smoeltje.
    Helaas bezat hij deze wijsheid alleen in het begin van zijn carriere.
    Dus jij vind zijn rol in Catch Me If You Can slecht? Ik dacht dat hij hier juist laat zien dat hij met de juiste regisseur tot een meer dan acceptabele prestatie kan komen. Maar goed, dat is slechts mijn mening.

    De twee verschillende DVD releases bevatten overigens hetzelfde schijfje dus er is geen verschil in beeld, geluid en kwaliteit.
    Het niveau van het beeld is overigens best acceptabel en ja, het acteerwerk van Leonardo DiCaprio is fenomenaal in deze film. En ik wil nog even kwijt dat hij geen debiel speelt maar een autistische puber... :wink:
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  9. #9

    Standaard

    Ik heb deze film nou al een aantal keren in mn handen gehad.
    Ik wil de film steeds wel kopen (ben 'n sucker voor Johnny Depp - Eén vd beste acteurs alive).
    Denk dat ik em eerdaags maar eens ophaal.

    Weet iemand wat de extra's zijn?

  10. #10

    Standaard

    Volgens mij in ieder geval een interview met DiCaprio, en volgens mij ook achteraf teogevoegd, want het gaat meer over hem dan over deze film. (marketing he)

  11. #11

  12. #12
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    JOH

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Buscemi
    En ik wil nog even kwijt dat hij geen debiel speelt maar een autistische puber... :wink:
    Sorry, dat klopt uiteraard...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    De extra's zijn een kleine fotogalerij en bio's van Johnny Depp, Leonardo DiCaprio en Juliette Lewis.
    Tevens is er een no-budget filmpje over Leonardo; "This video has been made without the consent of Leonardo DiCaprio or his management" staat er daarom ook bij.

    Ik vind het wel jammer dat ze hem met een andere hoes releasen en dan niets aan de beeldkwaliteit gedaan hebben. Ik kan wel janken dat de stills op DVD trillen en op VHS niet! Waar hebben we dan DVD voor?!

    Okee, okee, als ik deze DVD met "pittig slecht" betitel, overdrijf ik nogal. Maar als de DVD-release slechter is dan de VHS, vind ik het een mislukking. Hetzelfde als bij de DVD-release van Dune.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinhead
    Ik heb deze film nou al een aantal keren in mn handen gehad.
    Ik wil de film steeds wel kopen (ben 'n sucker voor Johnny Depp - Eén vd beste acteurs alive).
    Denk dat ik em eerdaags maar eens ophaal.

    Weet iemand wat de extra's zijn?
    Als je nou es begint net als iedere ander hier om gewoon met zwart en niet [ b ] te tikken, dan is het wat beter leesbaar, en komt het niet zo irritant over.

    En ja, ik als JD liefhebber heb hem ook aangeschaft, en het is een geweldige film.
    3d

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Als je nou es begint net als iedere ander hier om gewoon met zwart en niet [ b ] te tikken, dan is het wat beter leesbaar, en komt het niet zo irritant over.

    En ja, ik als JD liefhebber heb hem ook aangeschaft, en het is een geweldige film.
    De optie om kleuren en Dikte te kiezen is er niet voor niets.
    Zijn er meer mensen die hier een probleem mee hebben?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinhead
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Als je nou es begint net als iedere ander hier om gewoon met zwart en niet [ b ] te tikken, dan is het wat beter leesbaar, en komt het niet zo irritant over.

    En ja, ik als JD liefhebber heb hem ook aangeschaft, en het is een geweldige film.
    De optie om kleuren en Dikte te kiezen is er niet voor niets.
    Zijn er meer mensen die hier een probleem mee hebben?
    Die optie is er om nadruk op bepaalde woorden te leggen, niet op hele zinnen, lijkt me...
    3d

  18. #18

    Standaard

    "No more tears... Its a waste of good suffering..."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •