De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: KEF KHT 2005.2

  1. #1

    Standaard KEF KHT 2005.2

    Hey, ik ben een nieuwe poster dus niet gelijk mij helemaal afzeiken aub

    maarre ik heb een probleem, als ik een film zit te kijken valt het me altijd op als ze aan het praten zijn dat ik een lichte kraking in het geluid. Is dit normaal bij kef of kan het ergens anders aan liggen? Verder zijn ze top alleen als ze aan het praten zijn....


    bedankt

  2. #2

    Standaard

    Ik heb dat probleem niet met mijn KEFs dus lijkt me niet normaal...

  3. #3

    Standaard

    waar kan dat dan aan liggen? geluid een keer tehard gezet... ligt het aan mn receiver?? of iets anders??

  4. #4

    Standaard Re: KEF KHT 2005.2

    Citaat Oorspronkelijk gepost door _solidsnake_
    Hey, ik ben een nieuwe poster dus niet gelijk mij helemaal afzeiken aub
    Hallo en welkom op 't forum! Afzeiken doen we hier niet aan. Iemand wijzen op reeds bestaande threads door de zoekfunctie te adviseren wel... Maar in jouw geval is het iets unieks, dus een nieuwe thread is dan zeker op z'n plaats!

    Je hebt over dat je een kraak hebt wanneer er gepraat wordt. Aangezien conversatie meestal door de centerspeaker wordt weergegeven zou daar een probleem kunnen zijn. Paar dingen die ik je zou adviseren:
    1) Controleer de aansluitingen. Zitten de kabels goed vast?
    2) Wissel eens de speaker om met een andere. Is het gekraak nog steeds bij hetzelfde kanaal, dan is de speaker zelf dus niet het probleem, maar de kabel of ergens dieper in 't systeem. Zit de kraak echter nog steeds bij de zelfde speaker, dan kan er in de speaker dus iets mis zijn en moet je die laten vervangen of repareren.
    3) Zet de speaker eens weg van je TV. Het kan zijn dat de grote magnetische straling van je TV het signaal stoort.

    Als bij punt 2 blijkt dat het niet de kabel of speaker is, dan zou het kunnen zijn dat er in je versterking bij dat bepaalde kanaal iets mis is (DAC o.i.d.). Ik zou dan zeker ermee naar de winkel gaan om de technische dienst er eens naar te laten kijken.

    Succes ermee!

  5. #5

    Standaard

    ik zat laatst tv te kijken en toen had ik het ook in mn front left/right speaker. Zijn mijn speakers brak ofzo? maar ik heb het nooit als ik muziek luister, alleen bij spraak. ik erger me er aan , zo goedkoop zijn die kefs niet...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •