De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.

Discussie: Transformers

  1. #1
    Erwin_W
    Guest

    Standaard Transformers



    In hun eeuwigdurende strijd om de energie en macht, belanden gigantische transformerende robots op aarde. De goede Autobots worden geleid door Optimus Prime, die het opneemt tegen zijn aartsvijand Megatron, de leider van de slechte en doortrapte Decepticons. Megatron dreigt de aarde totaal te vernietigen in zijn zoektocht naar energie, die hij nodig heeft om Optimus Prime te verslaan en te heersen over het heelal.
    In More than meets the Eye deel 1, 2 en 3 is te zien hoe de Autobots en Decepticons aankomen op Aarde. De Decepticons hebben een plan bedacht om aan energie te komen: ze maken een gigantische vliedgolf. Boven op de hoge Sherman Dam moet Optimus Prime een gevaarlijk gevecht aangaan met Megatron. Als de Autobots een illusie Creeren om de verraderlijke Decepticons in de val te lokken, zet Optimus Prime alles op alles om te voorkomen dat de Decepticons teruggaan Cybertron.
    Speelduur ca. 90 min.


    E-plaza

    Transformers Gen 2

    deel 1 of deel 2: € 6,95

    vraagje van mij: zijn dit de originele series???

  2. #2

    Standaard Re: Transformers

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Weber

    vraagje van mij: zijn dit de originele series???
    Zo te zien wel.

  3. #3

    Standaard

    Dit zijn volgens mij de Generation 2 versies van de originele afleveringen. Generation 2 is de originele serie, maar dan met hier en daar wat verbeterde animaties, plus gekke 3D overgangen tussen de scenes.

    Volgens mij verschillen deze dus niet heel veel van de originele afleveringen, maar ik zou persoonlijk voor de onaangepaste Generation 1 afleverigen gaan, die ook gewoon op DVD te krijgen zijn.

    Bij www.play.com heb je bijvoorbeeld heel seizoen 1 al voor zo'n 25 euro. Is nog goedkoper per aflevering ook.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb hem gisteren opgehaald.. het is in der daad de eerste generatie maar met soms wat gekke overgangetjes. Wel NL ondertiteld gelukkig. De uitgever is bridge. Dus je moet wel even afwachten of de hele serie uitkomt LOL (zie thunderbirds) Maar ik heb gebeld met bridge en het zou een serie van 6 dvd's worden, waarvan er 4 dit jaar uit gaan komen.

    Voor alle liefhebbers!

    Ze hebben de rechten van He-Man en G.I. Joe ook gekocht. Ze willen He-Man nederlands gesproken uitbrengen (jammer) en G.I. Joe met nederlandse ondertiteling. Allemaal orginele series zoals ik van hun vernomen heb.

  5. #5
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Trouwens ook dezelfde versie zelfde prijs bij Bart Smit

  6. #6

    Standaard

    dit is mijn 1e post heb me pas net aangemeld dius moet even uitvinden hoe dit allemaal werkt hoor, maar even in reactie op je eerdere berichten: dit betreft inderdaad weliswaar de originele serie maar dan lichtjes gemoderniseerd zelf heb ik de originele seizoen 1 en 2 box gekocht bij Rodisc in Rotterdam voor respectievelijk 44,95 en 49,95 je hebt dan wel 2 mooie boxen met allebei 4 dvd's waarop ook extra's staan. enige nadeel is dat er geen ondertiteling op zit als dat al een nadeel is.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    enige nadeel is dat er geen ondertiteling op zit als dat al een nadeel is.
    OFF-TOPIC: Hadden we destijds bij The Fun Factory toch niet, dus één en al nostalgie.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    enige nadeel is dat er geen ondertiteling op zit als dat al een nadeel is.
    OFF-TOPIC: Hadden we destijds bij The Fun Factory toch niet, dus één en al nostalgie.
    keek jij ook naar de fun factory hehe ik herriner me nog met die beesten en in de ochtend doordeweeks kwam dan dj cat

    altijd vaste prik zaterdagochtend....altijd transformers en alle andere cartoons
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    enige nadeel is dat er geen ondertiteling op zit als dat al een nadeel is.
    OFF-TOPIC: Hadden we destijds bij The Fun Factory toch niet, dus één en al nostalgie.
    keek jij ook naar de fun factory hehe ik herriner me nog met die beesten
    Croc (krokodil) en Snoozer (zeehond).
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  10. #10

    Standaard

    ja precies ik had al vermoeden dat het een zeehond was maar die krokodil was ik ff vergeten en had die zeehond niet een walkman op of ben ik nou weer in de war? jammer dat dat niet meer bestaat trouwens
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  11. #11
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Iemand enig idee of er van de Transformer DVD zoals die in het eerste bericht van deze topic een box op regio 2 uitkomt???

  12. #12

    Standaard

    welke bedoel je dan? de gen 2 of de echte oude series? want van de oude series heb ik een season 1 box regio 2
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #13

    Standaard

    Nu bij e-plaze en BS, deel 2 !!! :P
    May the lawenFORCEment be with you !!!

    Yamaha rx-v 630 / Marantz PM 7200 / Marantz dv 6400 / Nad c-521i / Tannoy mx-2m / Tannoy mx-cm / Rel Quake 50

  14. #14

    Standaard

    kikker om te hebben

    was toen echt mijn tijd om te kijken
    THX centified Dolby laboratories licensing corporation symbol are trademarks

  15. #15

    Standaard

    Is Gen2 wel de serie met Optimus Prime ?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Is Gen2 wel de serie met Optimus Prime ?
    yeps

  17. #17

  18. #18
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Was net bij Bart Smit maar zat onwijs te twijfelen.. wil graag wat reacties horen van degene die m gekocht hebben... is ie bevallen?
    Verder nog getwijfeld over Jumanji en The Flintstones... toch maar niet..

  19. #19

    Standaard

    Heb deel 1 en 2 reeds gekocht. In deel 2 de opwachting van de Dinobots (Grimlock rulezzz) en de Contstructocons (idem voor Devestator).
    Voor 6,95 per deel kan je er geen spijt van krijgen.
    May the lawenFORCEment be with you !!!

    Yamaha rx-v 630 / Marantz PM 7200 / Marantz dv 6400 / Nad c-521i / Tannoy mx-2m / Tannoy mx-cm / Rel Quake 50

  20. #20

    Standaard

    hoe zit het met de beeldkwaliteit van de NL releases?
    subs aan en uit te zetten?
    Twijfel altijd als ik het woord Bridge hoor
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  21. #21
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Ik vind die cover van deze Transformers er zo 'cheesy' uit zien.. vooral de achterkant, maar goed..

  22. #22

    Standaard

    Hoeveel afleveringen staan er op een DVD?!?

    Zag ze vandaag in het krantje staan van EPlaza... Maar ze hadden ze niet


    En GI Joe op DVD zou ik erg leuk vinden

  23. #23

    Standaard

    Er staan 3 afleveringen per dvd op.. Bridge heeft tegen mij gezegd dat ze een serie van 6 dvd's uit zullen brengen..

  24. #24
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Heb 'm net gekocht maar vond er eigenlijk nie veel aan, vervelende 3d tussenstukken! Iemand nog interesse? voor 5 incl. verkoop ik m door

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •