Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Als je wil weten of ze heel erg hoog kunnen zou je my immortal van Evanescence kunnen proberen.

    Dit is het nummer dat je hoort op de begravenis van de vader van Electra in de film Daredevil. Dit is ook nog eens een prachtig nummer
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  2. #27

    Standaard

    Als je op zoek bent naar een goede DTS muziek dvd dan raad ik je zeker The Eagles - "Hell Freezes over" aan, prachtig geluid om kippevel van te krijgen.

  3. #28

    Standaard

    Als ik speakers ga testen neem ik altijd Roger Waters - Amused To Death, Propaganda - A Secret Wish en Andreas Vollenweider - Behind The Gardens mee.
    Klinken die allemaal ok, dan is het ok (wat mij betreft dan...)
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door remo
    Mijn topper is en blijft
    Roger Waters - amused to death

    En wat leuk is ,als je in het begin de hond niet hoort blaffen staan je speakers in phase
    Het moet lijken of staat de hond bij de buren in de tuin

    Groeten Remo
    En wat dacht van je van de kerstman die dwars door je huis heen komt scheuren? 8)
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Andreas Vollenweider - Behind The Gardens
    Is dat wat, die CD? Ik heb vroeger (toen ik nog jong was ) wel eens iets gehoord van Vollenweider, maar daarna nooit meer....

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Andreas Vollenweider - Behind The Gardens
    Is dat wat, die CD? Ik heb vroeger (toen ik nog jong was ) wel eens iets gehoord van Vollenweider, maar daarna nooit meer....
    Het is idd ouder werk van hem. Hij staat bij mij op een dubbel cd: The Trilogy. Daar staan ook Caverna Magica en White Winds op. Plus nog wat extra's. Sla je een paar vliegen in 1 klap 8)
    Hier:
    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...glance&s=music kan je een paar samples luisteren van Behind The Gardens...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  7. #32

    Standaard

    Persoonlijk vind ik Billy Jean van Michael Jackson ook wel vet als hij lekker hard staat 8)

    Hard,zacht,snel,langzaam, hoog en laag. :wink:

  8. #33

    Standaard

    Ik hoor dus geen hond blaffen op mijn computerset. Hoe kan het dat de fase van dit Labtec setje niet goed is?!?
    Kan ik er iets aan veranderen?

  9. #34

    Standaard

    Kan het er mee te maken hebben dat je met MP3's werkt? (weet niet of het zo is, maar kan altijd).
    Misschien dat dat het probleem is?
    mvg,

    Christiaan

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chickendorp
    Ik hoor dus geen hond blaffen op mijn computerset. Hoe kan het dat de fase van dit Labtec setje niet goed is?!?
    Kan ik er iets aan veranderen?
    Er zitten enorm veel details in die plaat. Hoe meer je hoort, hoe beter je installatie (hint).

  11. #36

    Standaard

    Voor bass neem ik Lorenzo mee dat is dus een audio cd en mijn stadium II heeft er soms moeite mee als de amp hard staat een strata kan het al niet aan al geprobeert in de winkel :P
    Dus die is voor bass.

    Pink Floyd Dark side of the moon .....dan weet ik meteen ook waarom ik die 638 had gekocht

    Die dubbel cd van M.Jackson klinkt ook erug strak

    En Kane in Ahoy DTS en Beegees R1 DTS

    Helaas hebben veel ceedees een slechte kwaliteit :S
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  12. #37

    Standaard

    Nummer's van michael jackson hebben gigantische dynamiek (vooral de oudere) 8)
    Maar dan moet je dus inderdaad geen mp3's nemen want dan blijft er niks meer van over...

    Verder Gebruik ik heel veel Nummers van Tori Amos .. die hebben veel openheid en mooi sprankelend hoog vooral het album Little earth quakes!

    Het nummer the couch van alanis morisette heeft hele mooie lage drums..

    En als dvd.. het nieuwe album van blof is super als je de dts versie luisterd...

    En de film K-Pax met Kevin Spacey is heel mooi ruimtelijk qwa achtergrond muziek / geluid..

    Dat zijn de nummers die ik gebruik..
    Maar het is ook belangrijk dat je de nummers goed kent zodat je "weet wat je hoort " bij goeie speakers hoor je vaak ineens nieuwe dingen die je nog nooit op gevallen waren in dat nr..

  13. #38
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garmtz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chickendorp
    Ik hoor dus geen hond blaffen op mijn computerset. Hoe kan het dat de fase van dit Labtec setje niet goed is?!?
    Kan ik er iets aan veranderen?
    Er zitten enorm veel details in die plaat. Hoe meer je hoort, hoe beter je installatie (hint).
    nou eens kijken hoe goed jullie geluid is dan, wat hoor je aan het einde van nr 09 behalve de krekels nog meer?
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  14. #39

    Standaard

    Als je MP3 files gebruikt om te luisteren kun je het beste een X-Box kopen. je kunt dan de MP3 files digitaal afspelen en op je home cinema set beluisteren. Hoe die het doet weet ik niet maar het werkt wel.

  15. #40
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leonie Baars
    Als je MP3 files gebruikt om te luisteren kun je het beste een X-Box kopen. je kunt dan de MP3 files digitaal afspelen en op je home cinema set beluisteren. Hoe die het doet weet ik niet maar het werkt wel.
    waarom een xbox? je kan toch een dvdspeler gebruiken die mp3 afspeeld?
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leonie Baars
    Als je MP3 files gebruikt om te luisteren kun je het beste een X-Box kopen. je kunt dan de MP3 files digitaal afspelen en op je home cinema set beluisteren. Hoe die het doet weet ik niet maar het werkt wel.
    waarom een xbox? je kan toch een dvdspeler gebruiken die mp3 afspeeld?
    Met MP3 files zul je nooit het volledige potentieel van je installatie horen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door remo
    Mijn topper is en blijft
    Roger Waters - amused to death
    Citaat Oorspronkelijk gepost door remo
    Mijn topper is en blijft
    Roger Waters - amused to death
    Goh...diep onder de indruk van dit muzikale meesterwerkje. Geweldig!!!Ik kende het niet, dus gelijk het full-album maar even gedownload in 192 kbps van Kazaa. Jammer dat je één grote MP3 is.
    Maar wel goed om even een indruk op te doen, en binnekort gauw naar de CD-winkel te gaan!

    Ik hoor de hond blaffen, op mijn Logitech Z560 PC-speakerset!
    De Kerstman ben ik nog niet tegengekomen.
    En wat er, behalve krekels, aan 't eind van track 9 te horen is, weet ik nog niet, want ik kan niet even track 9 opzetten, omdat ik het hele album als 1 mp3 heb gedownload.

  18. #43

    Standaard

    Mijn TOPPERS om een HT-setje te testen zijn:

    The Prophet's Song van Queen & Dark Side Of The Moon van Pink Floyd.

    Vooral de DVD Audio versie van The Prophet's Song van Queen is echt kippevel dik op de armen
    It,s Only A Bloody Record (Mercury).

  19. #44

    Standaard

    Apparatuur moet je inderdaad testen met muziek die je goed kent. Ik hou zelf van electronische muziek en neem altijd het volgende setje cd's mee om verschillende aspecten te kunnen beluisteren:

    Klaus Schulze - Contemporary Works II (cd3)
    Cd met extremen in hoog en laag. Goed om het 'bereik' van een set te bepalen. Mag ook niet te scherp gaan klinken of dof. Muziek is soms heel 'weird' voor outsiders, geeft nog wel eens wat rare blikken in een winkel

    Gladiator (soundtrack)
    Geweldige dynamiek.

    DJ Tiesto - In My Memory
    Moet lekker stevig klinken.

    Ron Boots - Current
    Laag moet goed gedetailleerd zijn.

    Spyra - Phonehead/Sferics
    Goed om het middengebied mee te beluisteren.

    Remotion - Between Fiction & Reality
    Dit is muziek waaraan ik zelf heb meegewerkt. Deze ken ik dus van binnen en van buiten.

  20. #45

    Standaard

    http://www.dtsentertainment.com/sell...c=710215100128

    Ik heb bovengenoemde dts cd zelf niet, regelmatig wordt deze cd geprezen door HT- en audiofielen. De dts dvd's van Eric Clapton en Kane vind ik mooi klinken.

    6.1 ES voor audio had ik nog niet eerder gezien.
    Studio Voodoo - Club Voodoo
    The "Voodoo" guys are back again, this time with some hot new ES 6.1 club mixes featuring some of the top re-mixers on the scene. Their first release, the self-titled Studio Voodoo ES 6.1 recording, is a unique showcase of how great electronica tracks can sound in surround...and has been the recipient of numerous rave reviews.

  21. #46

    Standaard

    Roger Waters - Amused To Death is geweldig om mee te gaan luisteren.

    Zelf neem ik ook OK Computer van Radiohead mee. Met name Let Down is goed om de plaatsing te testen. Vind ik dan...

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco van Knotsenburg
    Roger Waters - Amused To Death is geweldig om mee te gaan luisteren.
    Ik viste deze laatst op bij FRS. Speelde de CD natuurlijk gelijk al in de auto, en thuisgekomen ging 'ie gelijk in de HT-set. Geweldig!
    Toch heb ik nog niet de tijd genomen om er eens lekker voor te gaan zitten, en te genieten...
    Hmm.... :-/ .... moest er toch maar eens van komen....

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Toen ik onlangs voor een nieuwe HT set (Marantz met 5 "ITC" HT-7 Oktaven zonder sub) bij ITC ben gaan luisteren heb ik het volgende gebruikt voor muziek:

    • Tool - Lateralus (CD) - diverse nummers. Hele complexe muziek met veel dynamiek en effecten die ze uit de instrumenten halen.
      Pink Floyd - The Division Bell (CD) - High Hopes. Kippevel.
      The Eagles - When Hell Freezes Over (DVD) - Hotel California en Seven Bridges Road DTS.
      Neil Young - Silver and Gold (CD) - diverse nummers. Hele rustige gitaarmuziek. Luister hoe je Neil zijn gitaar "voelt" bespelen.
      Fear Factory - Demanufacture (CD) - Replica. Als je de bekkens zuiver hoort klinken tussen al het geweld in dit nummer, dan geven de speakers m.i. veel detail (in het hoog).
      Alan Parsons Project - On Air (CD) - Goed geproduceerd geluid van deze top engineer/producer die ook Pink Floyd's Dark Side Of The Moon engineerde.
      Roger Waters - In The Flesh (DVD) - Dogs. Geweldige live versie van dit nummer met zoveel verschillende instrumenten, zang en koor

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •