Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard PowerDVD XP v4.0 & Geforce

    Hallo Allemaal,

    Mijn systeem

    Asus Cusl2-c
    Pentium III 1 Ghz
    512mb Sdram
    Creative Soundblaster Live
    Creative Geforce 2 GTS 32mb
    Asus Geforce III Titanium 200 64 mb
    Hercules Geforce 2 Mx Twin view
    Windows XP Final Retail UK

    Ik heb zo'n beetje elke smaak van Geforce kaart gehad en ze werken allemaal perfect . Ik lees in diverse threads hier op het forum een hoop gelul over slechte nvidia drivers, dat is precies wat ik zeg gelul . Nvidia heeft zeker de beste en meest stabiele win2000 / XP drivers , daar kan die ATI Crap vooral qua stabiliteit niet aan tippen. Ik gebruik nu de 21.83 MS WHQL certified drivers voor mijn Geforce en die werken perfect. Ik heb thuis PowerDVD XP v4.0 geinstalleerd en de beeldkwaliteit en de stabiliteit is erg goed. capture van (still) scenes van DVD naar een file gaat ook perfect. Op de site van powerDVD is al een patch beschikbaar voor PowerDVD v4.0 voor mensen die problemen hebben.

    WinDVD 2000 v3.0 is ook Windows XP compatible , en werkt ook erg goed.

    www.gocyberlink.com

    www.intervideo.com
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  2. #27

    Standaard Kan aan van alles liggen

    Wat voor systeem heb je (processor, snelheid, schermkaart, hoeveelheid geheugen) ?

    Wat voor besturingssysteem had je hiervoor ?

    Zonder deze details kan ik je echt niet helpen hoor.
    Jl ipv wbo Fmmfo !!!

  3. #28

    Standaard Mijn Systeem

    oké hier komt mijn systeem

    AMD Athkon 1 GHZ
    MSI K7T turbor (moederbord)
    256 mb
    Nvidia Geforce 2mx
    Creative DVD-Rom 1243E

    OS. Winddows XP
    En hiervoor gebruikte ik ME

    Software die ik gebruik Power dvd 4.0 heb ook 3.0 met patch geprobeerd
    zelfde resultaat.

  4. #29

    Standaard VIA Chipset ....Ai Ai Ai.... )-:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Domi
    oké hier komt mijn systeem

    AMD Athkon 1 GHZ
    MSI K7T turbor (moederbord)
    256 mb
    Nvidia Geforce 2mx
    Creative DVD-Rom 1243E

    OS. Winddows XP
    En hiervoor gebruikte ik ME

    Software die ik gebruik Power dvd 4.0 heb ook 3.0 met patch geprobeerd
    zelfde resultaat.

    Oh Oh Oh... Ik zie het al , een moedebord met VIA Chipset Crap erop... Ai Ai Ai ...

    Je kunt de VIA4in1 4.37a drivers ( schijnen voor via begrippen redelijk stabiel te zijn , al zegt dat niet veel ) .

    www.viatech.com of www.viaarena.com

    In de PC Professional van Jan 2002 staat een heel artikel , waarin ze de nieuwste Pentium 4 & Intel 845 / 850 moederborden vergelijken met de nieuwste AMD Athlon XP op AMD en VIA Chipset moederborden.

    De Intel Combinaties lopen vlekkeloos en stabiel door de meest strenge testen heen, terwijl de AMD / VIA combinaties om onverklaarbare redenen regelmatig vast lopen , en het ene naar het andere BSOD ( Blue Screens of Death ) geven. De resencenten hadden hier geen verklaring voor , driver en bios updates ten spijt.

    Intel Processor op Intel Chipset geeft nog altijd de beste compatibiliteit / Stabiliteit / performance .

    Als technisch adviseur bij een computer bedrijf heb ik dagelijks met dit soort ellende te maken.
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  5. #30

    Standaard Power DVD 4.0

    Power DVD 4.0 Gebruik ik zelf ook(XP) geen problemen,draait als een zonnetje.

    AMD 1,2 Ghz
    Asus A7 133 moederbord
    512 MB
    20 Gb 7200 rpm HD
    Soundblaster Live
    Creative GeForce 3
    Liteon DVD Rom Player

  6. #31

    Standaard Het ligt niet aan mijn SYSTEEM

    Hoi Allemaal

    Mijn probleem is nu toch eindelijk opgelost !
    Het ligt helemaal niet aan mijn Geforce en mijn MSI moederbord
    enz. zoals velen beweren dat MSI met via chipset en AMD Athlon
    bezwijken onder XP en dat daarom ook een dvd rom speler raar kan gaan doen blijkt nix van waar te zijn!
    Ik heb gewoon een beetje met mijn stuurprogramma instellingen gerommeld ook heb ik hem ipv slave naar master gezet. Naar een paar keer reboote en een hoop gevloek. WERKT HET NU TOCH.
    en Perfect .

    Meer mensen met dit probleem onder xp laat het ff weten dan kan ik je misschien helpen.

    Bedankt voor alle reacties

  7. #32

    Standaard Re: Het ligt niet aan mijn SYSTEEM

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Domi
    Hoi Allemaal

    Mijn probleem is nu toch eindelijk opgelost !
    Het ligt helemaal niet aan mijn Geforce en mijn MSI moederbord
    enz. zoals velen beweren dat MSI met via chipset en AMD Athlon
    bezwijken onder XP en dat daarom ook een dvd rom speler raar kan gaan doen blijkt nix van waar te zijn!
    Ik heb gewoon een beetje met mijn stuurprogramma instellingen gerommeld ook heb ik hem ipv slave naar master gezet. Naar een paar keer reboote en een hoop gevloek. WERKT HET NU TOCH.
    en Perfect .

    Meer mensen met dit probleem onder xp laat het ff weten dan kan ik je misschien helpen.

    Bedankt voor alle reacties
    Ik ben blij het te horen, ik heb trouwens ook een MSI moederbord, Athlon XP 1700 en Windows XP en bij mij heeft ie altijd nog gedaan

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Domi
    Bedankt voor de tip maar in XP kom ik tot het laatst menu zoals je vertelt maar daar kan ik geen DMA aanvinken. Het lijkt wel of XP dat niet "wil" snap ie. Als ik de diagnose start van Power DVD dan verschijnt dit :
    _
    You are using Windows XP, we recommend you not to change the default DMA mode.
    Misschien dat je dit bij XP moet doen zoals bij W2K:
    Bij de eigenschappen van de controller en niet bij het device
    zelf.
    Suc6,

    Ger.

  9. #34

    Standaard

    En voor degenen die nog steeds niet weten hoe je onder XP je DMA van je schijven aanzet, PAY ATTENTION:

    Eigenschappen van Deze Computer -> Apparaatbeheer onder het tabblad Hardware. -> IDE ATA/ATAPI-controllers aanklikken, vervolgens op Primair IDE-kanaal klikken (rechtse muisknop) -> Eigenschappen. En dan onder Geavanceerde instellingen, DMA indien beschikbaar aanklikken. Vervolgengs doe je dat ook bij Secundair IDE-kanaal. En klaar... misschien opnieuw opstarten, heb ik niet geprobeerd, bij mij staat dat al goed.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •