De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraagje over play.com

    Een vraagje over play. Ik heb geen creditcard, maar mag die van mijn ouders gebruiken. Nu wou ik wat bij play bestellen, maar vlak voor ik de bestelling definitief maakte, zei me pa dat er veel geld bij kwam omdat ik iets in ponden koop. Is dat zo, of was dit een lullige manier om mij niet zijn kaart te laten gebruiken. Bedankt voor jullie antwoord

  2. #2

    Standaard

    Dat is bij mij nog nooit voorgekomen. Het bedrag in Ponden wordt gewoon via de recente koers omgerekend naar Euro's, en dát is het bedrag wat ik moet betalen. Geen extra valutakosten.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Dat is bij mij nog nooit voorgekomen. Het bedrag in Ponden wordt gewoon via de recente koers omgerekend naar Euro's, en dát is het bedrag wat ik moet betalen. Geen extra valutakosten.
    niets aan toe te voegen

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor jullie reactie, kan ik nu hopelijk eens bestellen

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Dat is bij mij nog nooit voorgekomen. Het bedrag in Ponden wordt gewoon via de recente koers omgerekend naar Euro's, en dát is het bedrag wat ik moet betalen. Geen extra valutakosten.
    en voor de recente koers: http://finance.yahoo.com/m5?a=1&s=GBP&t=EUR
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Dat is bij mij nog nooit voorgekomen. Het bedrag in Ponden wordt gewoon via de recente koers omgerekend naar Euro's, en dát is het bedrag wat ik moet betalen. Geen extra valutakosten.
    en voor de recente koers: http://finance.yahoo.com/m5?a=1&s=GBP&t=EUR
    Die's inderdaad prettiger dan die van 't GWK.

  7. #7

    Standaard

    Update; afgelopen maand betaalde ik EUR. 0,11 per transactie... maar goed; dat kostte me in totaal EUR. 0,33, en gezien de bijzonder lage prijzen kan ik dáár ook nog wel mee leven

  8. #8

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of die snelle levering van 24 uur ook voor nederland telt? Ik wil namelijk even een vaderdag cadeau bestellen.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Kan iemand mij vertellen of die snelle levering van 24 uur ook voor nederland telt? Ik wil namelijk even een vaderdag cadeau bestellen.
    Die 24 uurs levering geld niet voor Nederland. Reken maar op minstens een week levertijd.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bobo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Kan iemand mij vertellen of die snelle levering van 24 uur ook voor nederland telt? Ik wil namelijk even een vaderdag cadeau bestellen.
    Die 24 uurs levering geld niet voor Nederland. Reken maar op minstens een week levertijd.
    Bedankt, moet ik 'm maar hier halen
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •