Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Ik heb gisteren Reservoir Dogd S.E. Mr. Pink binnen gekregen via DeepDiscountDVD,en heeft er maar 5 dagen over gedaan!!
    Echt supersnel!
    Ja, jij hebt het geluk van in Nederland te wonen.
    De weinige keren dat een DVDtje de douane niet passeerde kreeg ik het ook in 10 dagen.
    Maar dat is verleden tijd.
    :wink:

  2. #27

    Standaard

    Ik bestel alleen maar bij Play of Ezy.
    Op een keer naar, nooit problemen gehad.
    Dat was bij Ezy, 2 dvd`s besteld nooit binnengekomen, wel geld terug gehad.
    Sindsdien bestel ik maximaal 1 dvd bij Ezy.
    En het duurt inderdaad maximaal 7 dagen, voordat de levering binnen is.

  3. #28

    Standaard

    Ik heb mijn eerste bestelling bij Play.com in januari gedaan, en sindsdien komen de (regio 2) dvd's binnen 8 dagen aan.

  4. #29

    Standaard

    Play.Com bezorgt bij mij pas na 2 WEKEN!
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FLEPSER
    Play.Com bezorgt bij mij pas na 2 WEKEN!
    Ach...dat valt nog mee.
    Ik zit al 7 weken op een bestelling van play te wachten
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #31

    Standaard

    Twee keer bij Play besteld en twee keer na precies 10 dagen lag de bestelling op de mat.

    Vandaag mijn bestelling van Ezy binnen gekregen: precies 7 dagen nadat ikhet bericht van ze kreeg dat e.e.a. verzonden was.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter H.
    Vandaag mijn bestelling van Ezy binnen gekregen: precies 7 dagen nadat ikhet bericht van ze kreeg dat e.e.a. verzonden was.
    idem dito

  8. #33

    Standaard

    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en zal ook ff vertellen waar ik bestel en wat daar de levertijd van is.

    De dvd's die ik bestel komen weg bij dvdworldusa.com, deze site leverd zeer goed. Ten eerste leveren ze meestal al 3 weken voor de release date van amerika uit, zo ben ik al in het bezit van de Recruit en T2 Extrem valt net door de brievenbus. Op het moment van afschrijven zijn ze 4 werkdagen onderweg maar 3 is geen uitzondering.

    Daar in tegen heb je ook wel eens verdwaalde dvd in de post en duurt het langer maar gemiddeld 4 dagen. En bij, mij een keer overkomen, geen levering van 3 weken sturen ze gewoon een nieuwe.

    Vrgr Wilco

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    Ik heb mijn eerste bestelling bij Play.com in januari gedaan, en sindsdien komen de (regio 2) dvd's binnen 8 dagen aan.
    ...en sinds kort zelfs binnen 7 dagen! De DVD's worden op de dag dat ik ze bestel al op de bus gedaan

  10. #35

    Standaard

    Heeft iemand wel eens wat langer dan gebruikelijk moeten wachten op een bestelling van CDWow ? Ik wacht nu al een dag of veertien, terwijl ik ze normaal altijd met een dag of zes in huis heb.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lodi
    Heeft iemand wel eens wat langer dan gebruikelijk moeten wachten op een bestelling van CDWow ? Ik wacht nu al een dag of veertien, terwijl ik ze normaal altijd met een dag of zes in huis heb.
    Als mijn bestelling de douane ontglipte was het 7 dagen. Anders TWEE MAANDEN en 100% taks erbovenop.
    Ja, ik woon in België...
    In Nederland zal dat wel niet zo zijn.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •