Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 151 worden weergegeven.

Discussie: Fight Club

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BreezeR
    Ik ben vanmorgen nog even wezen shoppen en er lagen er nog zat....

    prijs nog steeds €17,99
    Nou Scarface zie MM Zwolle

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BreezeR
    Ik ben vanmorgen nog even wezen shoppen en er lagen er nog zat....

    prijs nog steeds €17,99
    Nou Scarface zie MM Zwolle
    bedankt! ik ken daar wel iemand die m voor me mee kan nemen.

  3. #78

    Standaard

    is deze dvd bij MM Zwolle nog altijd 17,99?
    heeft iemand hem misschien ergens anders rond deze prijs gezien?
    MegaStarTrader · Safetrader

    "I’m giving very serious thought.. to eating your wife" - Hannibal Lector

  4. #79

    Standaard

    Als je een CC hebt en geen bezwaar hebt tegen Engelse subs, kun je hem ook bij Ezy bestellen, daar is 'ie nu ook niet echt duur: nog geen €13 ex. verzenden (€3)...

    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/2030/id=QREjU:zW3KP

    Mijn exemplaar is inmiddels verzonden.
    Kijken hoe lang dat duurt vanuit down under...

  5. #80

    Standaard

    Het enige 'bezwaar' wbt de Australische versie: Er is in geknipt. Wat ik gelezen heb hier op het forum is dat het gaat om een paar korte fragmenten. Maar omdat ik me als echte filmliefhebber zie ben ik gegaan voor de film zoals Finch 'm wilde hebben.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Het enige 'bezwaar' wbt de Australische versie: Er is in geknipt. Wat ik gelezen heb hier op het forum is dat het gaat om een paar korte fragmenten. Maar omdat ik me als echte filmliefhebber zie ben ik gegaan voor de film zoals Finch 'm wilde hebben.
    Nou, mooi is dat.

    Je moet het maar weten.

    Mijn enige 'troost': het is de special edition, dus de deleted scenes staan misschien wel op DVD nummertje 2... :wink:

  7. #82

    Standaard

    op www.dvdcompare.org.uk:
    Fight Club
    Cuts
    R1 - No cuts
    R2 - This film has been cut by 4 seconds for UK release. 3 seconds of minor substitutions have also been made
    R4 - Rewind visitor Orkly Kid confirms that the Australian DVD release is identical to the video release and so is uncut.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  8. #83

    Standaard

    en op www.michaeldvd.com.au:

    On another note, it has been brought to my attention that the film may have been censored since our version of the disc resembles the UK R2 version in the extras department. Having viewed one of the suspect passages in the film, I don't believe this to be the case. Our sell-through version suffers no arbitrary censorship, at least not compared to the rental version that was released here six months earlier, which has an identical running time.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  9. #84

    Standaard

    Bij de bijenkorf in amsterdam 36 euro, niet echt goedkoop dus.

  10. #85

  11. #86
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Bij Play: € 14.23

    geen NL subtitles
    Weet je toevallig of dat de versie is die ook in NL in de winkels ligt, dus met die toffe doos eromheen?

  12. #87

    Standaard

    Ik geloof dat er geen kartonnen doos omheen zit, maar dat weet ik niet zeker. Ik zoek eigelijk ook nog de NL versie, maar bijna alle winkels hebben em niet meer.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeQuietAndDrive
    Weet je toevallig of dat de versie is die ook in NL in de winkels ligt, dus met die toffe doos eromheen?
    Nee, dat is meestal niet zo. Je hebt geluk als 't wel zo is, maar kijkende naar hoe lang de titel al uit is betwijfel ik dat je geluk zult hebben.
    Heel misschien hebben jullie geluk en is 'ie bij de MM Zwolle nog voor 17,99 te vinden. 'Tis een actie van een tijd geleden met allerlei titels van Fox (ID4, The Abyss, Fight Club).

    Dus gewoon ff rondvragen zou ik zeggen.

    Succes!
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Heel misschien hebben jullie geluk en is 'ie bij de MM Zwolle nog voor 17,99 te vinden. 'Tis een actie van een tijd geleden met allerlei titels van Fox (ID4, The Abyss, Fight Club).
    Zwolle, das niet echt bepaald in de buurt Maar toch bedankt voor info..

    (off-topic)BequietandDrive: Heeft je nickname toevallig iets te maken met Deftones ?

  15. #90
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Heel misschien hebben jullie geluk en is 'ie bij de MM Zwolle nog voor 17,99 te vinden. 'Tis een actie van een tijd geleden met allerlei titels van Fox (ID4, The Abyss, Fight Club).
    Zwolle, das niet echt bepaald in de buurt Maar toch bedankt voor info..

    (off-topic)BequietandDrive: Heeft je nickname toevallig iets te maken met Deftones ?
    Nee, dat is niet toevallig, die nickname is zeer bewust gekozen

    Thanx for de Fight Club-info y'all, btw!

  16. #91

    Standaard

    Bij DVDZone nu € 13,99 (verzendkosten € 2,- voor maximaal 10 dvd's)
    Klik hier voor een lijst van mijn dvd's...

  17. #92

  18. #93

    Standaard

    MM DEn Haag ook 14.99 8)
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    MM DEn Haag ook 14.99 8)
    In MM Rotterdam Centrum hadden ze hem niet en zou ie waarschijnlijk ook niet meer voor Kerst binnenkomen. Beroepen op de laagste prijsgarantie heeft dit keer dan ook geen zin.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  20. #95

    Standaard

    bij MM Utrecht ook niet meer voorradig, heb hem besteld. Verkoper dacht dat er volgende week wel weer binnen zou komen, hopen dus maar!

  21. #96

    Standaard

    Ik was vanmiddag bij MM Rdam centrum rond 16:00 en nu lag Fightclub er wel.
    Bovenaan de trap gelijk naar links, in de bakken.

    Prijs: 17,99, maar misschien voor 14,99 als je een beroep doet op de laagste prijsgarantie.

  22. #97

  23. #98

    Standaard

    Bij FRS nu in de Double Deal actie (= €19,99), zie ook http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=18459

    Ook in een Double Deal actie te koop bij Van Leest voor €19,99.
    • sichtBAR • eyecandy DVD collection | Some people without brains do an awful lot of talking

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickwon
    Ik was vanmiddag bij MM Rdam centrum rond 16:00 en nu lag Fightclub er wel.
    Bovenaan de trap gelijk naar links, in de bakken.

    Prijs: 17,99, maar misschien voor 14,99 als je een beroep doet op de laagste prijsgarantie.

    Bedankt voor de tip. Je krijgt hem inderdaad bij MM Rotterdam Centrum voor €14,99 mee als je je beroept op de laagste prijsgarantie
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  25. #100

    Standaard

    19,99 @ frs.nl (met free-ID E 18.)
    Trader of the month November
    UltraStarTrader & SafeTrader

    DVD's te ruil/koop/DVD Collectie

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •