De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: polanski dvd´s

  1. #1

    Standaard polanski dvd´s

    waar polanski´s oscar al niet goed voor is : in juni en juli komen in de vs de dvd´s uit bitter moon, death and the maiden en polanski´s beste film the tenant.

    eindelijk weer echt iets bijzinders om naar uit te kijken. over de xtra´s is geloof ik nog niets bekend...

  2. #2

    Standaard

    Ik heb Bitter Moon in de pre-order staan. Een paar jaar geleden kwam Bitter Moon in Duistland uit. Had die Duitse versie maar niet aangescahft, aangezien alleen een Duiste DD 2.0 track erop stond.

    Van de extra's is tot nu bekend dat the original theatrical trailer bij Bitter Moon en Death and the Maiden komt. Voor de volledigheid :
    From Academy Award nominee Roman Polanski comes two acclaimed adult thrillers, Death and the Maiden and Bitter Moon. Each features a 1.85;1 anamorphic widescreen transfers, English 5.1 and 2.0 Dolby surround tracks, and each film's original theatrical trailer.

  3. #3

    Standaard

    The Tenant is top.
    Er komen nog meer goede Polanski films uit op DVD dit jaar. In Augustus zal Anchor Bay UK Repulsion, Cul-de-Sac en Knife In The Water uitbrengen.
    Knife In The Water wordt overigens ook misschien door Criterion uitgebracht in de toekomst.
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitch_fan
    The Tenant is top.
    Er komen nog meer goede Polanski films uit op DVD dit jaar. In Augustus zal Anchor Bay UK Repulsion, Cul-de-Sac en Knife In The Water uitbrengen.
    Knife In The Water wordt overigens ook misschien door Criterion uitgebracht in de toekomst.
    Ik zag Knife in the water een keer in een lijst van Criterion als coming soon maar heb er later niks meer over vernomen. The Fearless vampire killers zou ik ook graag een keer zien verschijnen.

  5. #5

    Standaard

    YES!!! Dit is inderdaad goed nieuws!

  6. #6

    Standaard

    Hopelijk heeft Repulsion het audio commentaar van de Criterion Laserdisc. Anders moeten we toch nog wachten tot Criterion hem zelf op dvd uitbrengt.

  7. #7

    Standaard

    he, dat van anchor bay uk is inderdaad ook heel goed nieuws. weet iemand hoe het audiocommentaar van de laserdisk van repulsion is?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •