Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 328 worden weergegeven.
  1. #126

  2. #127

    Standaard

    ik heb ook nog geen mailtje gehad....

  3. #128

    Standaard

    Nog 1 vraagje cq oproepje!

    De mensen die nu een mailtje hebben gehad, zijn dat de mensen die gingen ophalen in een filiaal?

    Of zijn er ook mensen die een mailtje hebben gehad die voor bezorgen hebben gekozen.

    Ik heb namelijk beiden gedaan, voor mezelf en nichtje, maar heb 1 mailtje gekregen.

    Vroeg me dus af of dat alleen voor de ophalers gold.

    En dat de per post mensen nog een andere mail moeten krijgen.

    Groetjes
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Hmm.. ik heb nog geen afwijzingsmailtje gekregen..
    Kan FRS t [wettelijk gezien] eigenlijk maken om de box niet voor 6.99 te leveren, aangezien iedereen m al meteen betaald heeft?!?

    Artikel 2.3 van de algemene voorwaarden zegt 't volgende:

    "Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging aan de Koper per e-mail is verzonden naar het door Koper opgegeven e-mailadres".

    Dus de mensen (waaronder ikzelf) die een bevestiging van de 'Friends-bestelling' hebben ontvangen, hebben (volgens mij) wel de mogelijkheid om nakoming of vervangende schadevergoeding bij de FRS te eisen.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Hmm.. ik heb nog geen afwijzingsmailtje gekregen..
    Kan FRS t [wettelijk gezien] eigenlijk maken om de box niet voor 6.99 te leveren, aangezien iedereen m al meteen betaald heeft?!?
    Waarschijnlijk (hopelijk) ben jij dan 1 van de gelukkigen omdat je volgens mij wel een bevestigingsmail hebt ontvangen. Ik ben geen jurist, maar als je hun voorwaarden doorleest dan komen ze er bij jou vervolgens ook wel onderuit:

    quote:
    2.1 Alle aanbiedingen van Free Internet Shop N.V. zijn vrijblijvend. Aanbiedingen of prijsopgaven dienen te worden aangemerkt als een uitnodiging aan de potentiële Kopers tot het doen van een aanbod. Free Internet Shop N.V. is op geen enkele wijze hieraan gebonden, tenzij dit schriftelijk en ondubbelzinnig is vastgelegd. De aanvaarding van de uitnodiging tot het doen van een aanbod door de potentiële Koper geldt als een aanbod en leidt slechts tot een totstandkoming van een overeenkomst als aan het overige bepaalde in dit artikel is voldaan.

    2.3 Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging aan de Koper per e-mail is verzonden naar het door Koper opgegeven e-mailadres.

    unquote

    Echter in artikel 3.3. staat weer dat FRS het recht heeft om kennelijke fouten te corrigeren:

    3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Free Internet Shop N.V. in haar bevestiging conform artikel 2.3 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Free Internet Shop N.V. worden gecorrigeerd.

    Het leuke ervan is dat we FRS flink aan het werk hebben gezet en dat hun image (mochten ze die al hebben) een nog grotere deuk heeft opgelopen.

    Grtz.

  6. #131

    Standaard

    Ik laat em bezorgen, maar heb geen emailtje gehad, dat het niet doorgaat....maar ook nog geen mailtje dat ie wordt opgestuurd.
    betaald met credit card.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    Nog 1 vraagje cq oproepje!
    De mensen die nu een mailtje hebben gehad, zijn dat de mensen die gingen ophalen in een filiaal?
    Groetjes

    Ik heb gekozen om 'm op te halen bij de FRS en heb een mailtje gekregen.

  8. #133

    Standaard

    En kijk hier eens... zullen ze dat woensdag gaan veranderen voordat ze een nieuwe disney in verkoop doen voor 4,99?
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...oductID=337048

    Als ze het niet veranderen, lekker bestellen, krijgen ze weer meer werk.....
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ripper
    Ik laat em bezorgen, maar heb geen emailtje gehad, dat het niet doorgaat....maar ook nog geen mailtje dat ie wordt opgestuurd.
    betaald met credit card.
    Als ik kijk naar m'n order-overzicht, staat ie nog steeds open..... dus het kan nog eventueel doorgaan.....

  10. #135

    Standaard

    ja bij mij staan ze allebei nog open....maar ik heb wel 1 mailtje gehad..waarschijnlijk voor die van ophalen dus...
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Temptation
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Hmm.. ik heb nog geen afwijzingsmailtje gekregen..
    Kan FRS t [wettelijk gezien] eigenlijk maken om de box niet voor 6.99 te leveren, aangezien iedereen m al meteen betaald heeft?!?
    Waarschijnlijk (hopelijk) ben jij dan 1 van de gelukkigen omdat je volgens mij wel een bevestigingsmail hebt ontvangen. Ik ben geen jurist, maar als je hun voorwaarden doorleest dan komen ze er bij jou vervolgens ook wel onderuit:

    quote:
    2.1 Alle aanbiedingen van Free Internet Shop N.V. zijn vrijblijvend. Aanbiedingen of prijsopgaven dienen te worden aangemerkt als een uitnodiging aan de potentiële Kopers tot het doen van een aanbod. Free Internet Shop N.V. is op geen enkele wijze hieraan gebonden, tenzij dit schriftelijk en ondubbelzinnig is vastgelegd. De aanvaarding van de uitnodiging tot het doen van een aanbod door de potentiële Koper geldt als een aanbod en leidt slechts tot een totstandkoming van een overeenkomst als aan het overige bepaalde in dit artikel is voldaan.

    2.3 Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging aan de Koper per e-mail is verzonden naar het door Koper opgegeven e-mailadres.

    unquote

    Echter in artikel 3.3. staat weer dat FRS het recht heeft om kennelijke fouten te corrigeren:

    3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Free Internet Shop N.V. in haar bevestiging conform artikel 2.3 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Free Internet Shop N.V. worden gecorrigeerd.

    Het leuke ervan is dat we FRS flink aan het werk hebben gezet en dat hun image (mochten ze die al hebben) een nog grotere deuk heeft opgelopen.

    Grtz.

    Ok.... dus in 3.3 zeggen ze dat als ze toch vinden dat ze niet aan hun eigen overeenkomst hoeven te houden, ze het ook niet zullen doen....

    Wat heb je dan aan een overeenkomst ???
    Slappe za(a)k, als je je niet aan je eigen overeenkomst houd....

  12. #137

    Standaard

    we kunnen natuurlijk met zijn allen naar het hoofkantoor van FRS gaan...
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    we kunnen natuurlijk met zijn allen naar het hoofkantoor van FRS gaan...
    dan wordt het wel heel druk denk ik.... LOL :P

  14. #139

    Standaard

    Iemand anders ook dit mailtje gekregen?!? Het gaat dus niet door

    Beste klant,

    Naar aanleiding van je bestelling op onze site voor de DVD 'Friends box + serie 1' hebben wij een teleurstellende mededeling.

    Gebleken is namelijk dat de prijs van deze box tijdelijk onjuist in onze systemen heeft gestaan, namelijk voor € 6,99 in plaats van € 19,99.

    Omdat wij er niet vanuit willen gaan dat jij dit artikel voor € 19,99 wilt afrekenen bij één van onze filialen, hebben wij besloten alle orders met

    deze onjuiste prijs te laten vervallen.

    Als je alsnog in het bezit wilt komen van deze Friends box, dan nodigen wij je uit om alsnog naar www.freerecordshop.nl te surfen.

    Hierbij de link: http://www.freerecordshop.nl/pages/P...oductID=329988

    P.S. Gezien het grote aantal orders, waren wij helaas niet in staat je hierover een persoonlijk bericht te sturen.

    Met vriendelijke groet,

    FREE RECORD SHOP

  15. #140

    Standaard

    Uh, als je even de thread door had gekeken...ja dus...

    Maareh had jij gekozen voor versturen of afhalen van de box?

    Want tot nu toe alleen mensen die wilde afhalen hebben een mail gekregen...
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  16. #141

    Standaard

    No offense trouwens!!! :wink:
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    Uh, als je even de thread door had gekeken...ja dus...

    Maareh had jij gekozen voor versturen of afhalen van de box?

    Want tot nu toe alleen mensen die wilde afhalen hebben een mail gekregen...
    Oeps, sorry... iets te snel. Maar ik had 'm dus ook willen afhalen.

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    No offense trouwens!!! :wink:
    None taken...

  19. #144

    Standaard

    Hey,

    Tegen mij zeiden ze dat vanaf nu elke maand een volgend seizoen (box) aan die prijs komt, deze maand reeks 1, volgende maand reeks 2, en zo verder.
    Ik vroeg hen of dit dan iedere keer met de grote doos was en daar wisten ze niet goed op te antwoorden, de éne zei ja en da andere wist het niet.
    Verder is er in deze doos inderdaad plaats t.e.m. 10 en er gaat inderdaad nog een 10 seizoen komen, wederom zou dit het allerlaatste zijn. Sommigen van de actrices willen aan hun gezin beginnen. Maar reeks 10 zou er moeten aankomen volgens de laatste berichten. Zelf weet ik er niet alles van maar mijn vriendin des te meer

    groetjes,
    marc

  20. #145

    Standaard

    Heb ook al een cancel-mailtje gekregen (zou hem ophalen), maar hij staat nog steeds in mn account....

  21. #146

    Standaard

    Zou het dan misschien zo zijn, dat als je hem laat bezorgen, dat het iets meer geautomatiseerd is dan afhalen in de winkel, en dat ze niet naar de prijs kijken ?

    Ik hoop van wel.

  22. #147

    Standaard

    Ik zou hem ook ophalen, heb een cancel-bericht gehad...
    Lijkt erop dat de mensen die hem met de CC betaald hebben toch meer geluk hebben... Had ik dat nou toch maar gedaan

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ripper
    Zou het dan misschien zo zijn, dat als je hem laat bezorgen, dat het iets meer geautomatiseerd is dan afhalen in de winkel, en dat ze niet naar de prijs kijken ?

    Ik hoop van wel.
    Als dat zo is hebben ze ruzie

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ripper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Temptation
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Hmm.. ik heb nog geen afwijzingsmailtje gekregen..
    Kan FRS t [wettelijk gezien] eigenlijk maken om de box niet voor 6.99 te leveren, aangezien iedereen m al meteen betaald heeft?!?
    Waarschijnlijk (hopelijk) ben jij dan 1 van de gelukkigen omdat je volgens mij wel een bevestigingsmail hebt ontvangen. Ik ben geen jurist, maar als je hun voorwaarden doorleest dan komen ze er bij jou vervolgens ook wel onderuit:

    quote:
    2.1 Alle aanbiedingen van Free Internet Shop N.V. zijn vrijblijvend. Aanbiedingen of prijsopgaven dienen te worden aangemerkt als een uitnodiging aan de potentiële Kopers tot het doen van een aanbod. Free Internet Shop N.V. is op geen enkele wijze hieraan gebonden, tenzij dit schriftelijk en ondubbelzinnig is vastgelegd. De aanvaarding van de uitnodiging tot het doen van een aanbod door de potentiële Koper geldt als een aanbod en leidt slechts tot een totstandkoming van een overeenkomst als aan het overige bepaalde in dit artikel is voldaan.

    2.3 Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging aan de Koper per e-mail is verzonden naar het door Koper opgegeven e-mailadres.

    unquote

    Echter in artikel 3.3. staat weer dat FRS het recht heeft om kennelijke fouten te corrigeren:

    3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Free Internet Shop N.V. in haar bevestiging conform artikel 2.3 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Free Internet Shop N.V. worden gecorrigeerd.

    Het leuke ervan is dat we FRS flink aan het werk hebben gezet en dat hun image (mochten ze die al hebben) een nog grotere deuk heeft opgelopen.

    Grtz.

    Ok.... dus in 3.3 zeggen ze dat als ze toch vinden dat ze niet aan hun eigen overeenkomst hoeven te houden, ze het ook niet zullen doen....

    Wat heb je dan aan een overeenkomst ???
    Slappe za(a)k, als je je niet aan je eigen overeenkomst houd....

    3.3 is geldig behalve:

    had je als koper kunnen weten/ veronderstellen/ met gezond verstand kunnen denken dat de prijs aangeboden bij het product nooit de juist had kunnen zijn. voorbeeld: een dvdboxset van 3 dvds voor € 2,99 ipv 32,99*
    of een huis voor € 22500 ipv 225000. Van een evidente onjuistheid is geen sprake, op de dvdmarkt wordt ook gestunt, maar zeker in medialand (beeld- en geluidsdragers, en daar doet FRS graag aan mee, en zijn ze nota bene groot door geworden) zeker. dus mijns inziens is geen beroep mogelijk op dit artikel.

    *) dvd-nerds als ons weten dat wel, maar we worden nog steeds als gemiddelde consument gezien
    two-star trader

    Mea fallus non olet

  25. #150

    Standaard

    Ik heb 'm thuis laten bezorgen en met CC betaald, heb nog geen cancel mailtje gehad!
    Ik weet niet of er voor FRS kosten aan verbonden zitten om bijvoorbeeld geld terug te laten boeken ofzo, dat ze denken van: stuur maar op verdienen ze misschien nog wel een klein beetje aan!

    Ooh, krijg zojuist dit binnen:
    In dit mailtje vind je de status van de bestelling die je op onze site hebt geplaatst:

    article number artist title items ordered order status
    139068 DVD Friends Friends: serie 1 - boxset 1 in bestelling, wordt nog geleverd

    Dus het ziet er naar uit dat ik 'm gewoon krijg,!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •