Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard pulp fiction se 2disc

    welke versie moet ik kopen de regio 2 uk of de regio 1 welke is het mooist verpakt? en zijn de extra's het zelfde?

    thanx :P
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  2. #2

    Standaard

    Extra''s en geluid zijn hetzelfde. Ik heb de Regio 1 versie, en ik las gisteren op DVD compare dat uit de regio 2 toch weer iets van 6 seconden geknipt is. Dus simpelweg de regio 1.

    De verpakking is erg mooi, dat geld voor beide overigens. Maar de r1 is iets dunner, de r2 is iets groter en dikker.

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Extra''s en geluid zijn hetzelfde. Ik heb de Regio 1 versie, en ik las gisteren op DVD compare dat uit de regio 2 toch weer iets van 6 seconden geknipt is. Dus simpelweg de regio 1.

    De verpakking is erg mooi, dat geld voor beide overigens. Maar de r1 is iets dunner, de r2 is iets groter en dikker.
    thx voor de info
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  4. #4

    Standaard

    De R1 versie is een versie die heel oke is

  5. #5

    Standaard

    Absoluut, net als met de andere versies overigens, zoals met Jackie Brown, Reservoir Dogs & True Romance, allemaal 2-disc, breedbeeld & DTS, we hebben erg lang moeten wachten maar het was het wachten wel waard.

    Nu maar uitkijken naar Kill Bill

  6. #6

    Standaard

    Heb deze week de regio 2 limited edition binnen gekregen...

    Valt toch wel vies tegen. Kwaliteit van de 'speciale' hoes is matig. De CD soundtrack is niet de officiele soundtrack en bevat maar 6 nummers. En het boekje stelt verder ook al niet veel voor...

    Beetje jammer...

  7. #7

    Standaard

    hee menno,ik heb die uk2disc ook!

    maarre,wat vind je van de senitype? ik heb er 70 euro voor betaald,echter zat er wel reservoir dogs en jackie brown r2nl bij,en 3 boekjes over tarantino,pulp en jackie brown.

    er zijn 3 hele secondes uitgeknipt,namelijk de adrenaline shot die marsellus wallace's wife krijgt als ze overdosis heeft genomen.

    niels
    T2: I'll Be Back!

  8. #8

    Standaard

    VERGETEN WIJ HIER NIET FROM DUSK TILL DAWN 2disc set!

    die hoort ook in de rij!

    niels
    T2: I'll Be Back!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    er zijn 3 hele secondes uitgeknipt,namelijk de adrenaline shot die marsellus wallace's wife krijgt als ze overdosis heeft genomen.
    Nog een minnetje erbij! of eigenlijk

  10. #10
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    ik las gisteren op DVD compare dat uit de regio 2 toch weer iets van 6 seconden geknipt is.
    Kan je ook vertellen waar, want in het vergelijk wordt er aangegeven dat er in geen enkele uitgave is geknipt.


  11. #11

    Standaard

    Op DVDcompare.com staat alleen het volgende : R2 - UK 2 disc - 0m 3s - Various edits. Dus ik denk haast dat het om de beruchte shot van die naald die in de huid gaat, gaat !!

    Des al niet te min, bind ik gewoon dat een film geen cuts moet bevatten en zeker niet een film als deze. De film is toch al boven de 18 gekwalificeerd voor het taalgebruik en het geweld, dan kan dit er ook nog wel bij. Als het er nou om hing, maar gezien de aard van de film kan ik me niet voorstellen dat het er om hing.

  12. #12

    Standaard

    Omdat anders de muziek niet meer zou "kloppen", is er niet in de film geknipt maar zijn er in de hero-injectiescene met Travolta wel een paar seconden ge-"reframed" (herkaderd), zodat je de feitelijke penetratie van de naald in de huid niet ziet.

  13. #13

    Standaard

    Ik ga binnenkort de R1 versie bestellen bij Play.com
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  14. #14

    Standaard

    Die gewone versie die hier bij FRS enzo ligt is dat gewoon de hele film of ook gecut?
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    Ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe is die ned versie in vergelijking met de 2 disc versies (op de extra's na). Meer de kwaliteit van beeld en geluid.

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    VERGETEN WIJ HIER NIET FROM DUSK TILL DAWN 2disc set!

    Heb je gelijk in. De 2-disc set op R1, met de documentary op disc 2 is een hele fraaie editie!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    VERGETEN WIJ HIER NIET FROM DUSK TILL DAWN 2disc set!

    Heb je gelijk in. De 2-disc set op R1, met de documentary op disc 2 is een hele fraaie editie!
    Is die qua geluid/beeld beter als de normale versie van RCV?
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Gewoon 5.1 gewoon. En dat is bij RCV soms nog maar de vraag. Kijk maar naar Fear & Loathing In Las Vegas. Ik heb de DVD wel, en hij is inderdaad prachtig. Ik heb de documantaire nog niet gezien, maar ik geloof dat ie iets van 97 min duurt niet. Dan kun je heel wat vertellen.

    Dus nu heb ik alle Tarantino medewerkingen. Erg grappig. Ik wil alleen Killing Zoe nog een keer & Four Rooms.

    Maar Mijn favorieten blijven toch wel Pulp Fuction & Natural Born Killers. Wat een film is dat zeg. Wel jammer dat Tarantino hier geen commentaar voor heeft gedaan. Het commentaar van Stone was wel erg goed en ik begreep de film stukken beter naderhand. Wel jammer dat PF & JB zowiezo geen commentaar hebben (ook al schijnt Tarantino (zoals bij True Romance nog al een ik ben zo goed syndroom te hebben) maar de facttrack schijnt nog leerzamer te zijn dat het commentaar.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Gewoon 5.1 gewoon. En dat is bij RCV soms nog maar de vraag. Kijk maar naar Fear & Loathing In Las Vegas. Ik heb de DVD wel, en hij is inderdaad prachtig. Ik heb de documantaire nog niet gezien, maar ik geloof dat ie iets van 97 min duurt niet. Dan kun je heel wat vertellen.
    De RCV versie die ik heb heeft 5.1. Maar als er verders niks anders is dan hoef ik niet mijn 'gewone' versie te vervangen.

    BTW iemand al antwoord op mijn vraag of er verschil zit tussen de DVD die bij FRS ligt en de Deluxe Editie (qua beeld/geluid)?
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  21. #21

    Standaard

    Ik heb net mijn UK 2disc van Pulp Fiction binnen gekregen...
    Hoort er geen Kartonnen Sleeve omheen te zitten, net als Bij de 2disc van Jackie Brown?
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  22. #22
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Ik heb net mijn UK 2disc van Pulp Fiction binnen gekregen...
    Hoort er geen Kartonnen Sleeve omheen te zitten, net als Bij de 2disc van Jackie Brown?
    Ja, die zit er bij wel om!


  23. #23
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Ik heb net mijn UK 2disc van Pulp Fiction binnen gekregen...
    Hoort er geen Kartonnen Sleeve omheen te zitten, net als Bij de 2disc van Jackie Brown?
    Zit er bij mij wel om, maar uit jouw beschrijving lijkt het erop dat-ie in een keepcase zit? Bij mij zit Pulp Fiction in een digipack met sleeve, Jackie Brown in een keepcase met sleeve...

  24. #24

    Standaard

    Hmmm helaas... bij mij zat er geen om, alleen een Amaray Case in seal...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Was het verder wel helemaal compleet, dus met boekje, leaflet (over de cd-soundtrack), 4 fotokaarten?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •