Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Texas Chainsaw Massacre - Special Edition

    http://www.playserver1.com/play247.a...=R2&title=5502


    Kan iemand me wat over deze film vertellen? ik ken namelijk alleen maar voren horen zeggen.

    Maar is het wat? deze editie zag er wel leuk uit.

    Gr.

    Tom

  2. #2

    Standaard

    De beste, meest zieke horrorfilm allertijden. Absoluut meesterwerk! Je moet er natuurlijk wel tegen kunnen. Niet bloederig, maar de suggestie werkt vaak veel beter. Plot in een notedop: Vijf tieners komen in aanraking met een familie van slagers. Who will survive and what will be left of them.

  3. #3

    Standaard

    Dus op zich wel een aanrader dus? :]

    iig bedankt voor de info :]

    Gr.

    Tom

  4. #4
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Koop hem ... bekijk hem ... en verkoop hem dan door aan mij!

  5. #5

    Standaard

    Beste, meest zieke? Mwah ... de tijd heeft sinds 1974 niet stilgestaan en we zijn inmiddels heel wat meer gewend ... als je deze film gaat zien moet je het ook echt wel weten te plaatsen naar de impact die de film destijds gehad heeft ...

    Het is ook een welhaast no-budget film, maar dat komt bij deze film redelijk goed uit ... wat ik maar wil zeggen: laat jezelf niet gekmaken door anderen over hoe goed deze film wel niet is, want dan kan ie nog weleens tegen gaan vallen ... overigens: ik vond de film ook zeker vermakelijk ...

    meer info over de film, kijk op www.imdb.com ... rechtstreekse link (met een beetje geluk) http://us.imdb.com/Title?0072271

  6. #6

    Standaard

    Bij Trivia is vermeldt ..dat een van de acteurs zicht zelf best wel erg heeft verwond door de bosjes ...en een scene kon het gewoon niet anders
    dan het echt uitvoeren ipv trucage.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PvdS
    Beste, meest zieke? Mwah ... de tijd heeft sinds 1974 niet stilgestaan en we zijn inmiddels heel wat meer gewend ... als je deze film gaat zien moet je het ook echt wel weten te plaatsen naar de impact die de film destijds gehad heeft ...
    Ik vind dat de film niets aan kracht heeft ingeboed en dat er ook nooit iets beters is gemaakt als het gaat om psychologische terreur
    Dit blijk ook uit het fiet dat er nog elke keer mensen mijn thuisbioscoop uitrennen tegen de tijd dat de vleeshaken er aan te pas komen.

  8. #8

    Standaard

    The Texas Chainsaw Massacre is een klassieker.
    1 van de beste horror films ooit gemaakt, naar mijn bescheiden mening.
    De hele atmosfeer in de film is behoorlijk ziek.

    Nu heb ik ergens gelezen op het net, dat die nieuwe Engelse versie gecensureerd is.
    Weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb en hoeveel erin geknipt is.

    Tom, de Nederlands versie (van Dutch Film Works) is uncut en bezit ook alles wat op die UK dvd staat.
    Behalve de 'The Shocking Truth' documentaire die op de Engelse dvd zit.
    Mischien dat ik later de UK dvd wel aanschaf voor die documentaire.

    Als ik jouw was, zou ik de Free Record Shop even binnenlopen.
    Als het goed is ligt de dvd wel in de goedkope bakken. :wink:

  9. #9

    Standaard

    Hmm, hoe ik erbij kom dat de film uncut is vraag ik me nu af.
    Wat dingen gezocht op het net en hij schijnt toch uncut te zijn.

    hier een recensie:
    http://www.dvdweb.co.uk/new/review.asp?mainID=299

  10. #10

    Standaard

    Kijk maar jij heet splatterhead :P dus van jou kan ik wel een beetje verwachten dat je deze film leuk vind :P

    Bedankt iedereen weeet genoeg, ga hem denk ik maar bestellen

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Kijk maar jij heet splatterhead :P dus van jou kan ik wel een beetje verwachten dat je deze film leuk vind :P

    Bedankt iedereen weeet genoeg, ga hem denk ik maar bestellen

    Ik voel me vereerd.
    Verwacht echter geen gorefest in deze film.
    Deze film moet het hebben van sfeer. Alle 'gore' is offscreen.
    Je ziet eigenlijk niks. De suggestie bij deze film is gruwelijk genoeg.

  12. #12

    Standaard

    Hmmm... Ik heb de film een tijdje geleden gezien en snap eerlijk gezegd niet waarom hij tegenwoordig nog steeds zo'n cultstatus heeft. Ik vond er werkelijk geen zak aan. En ja, ik ben een fan van het horrorgenre...

    Ik vond het gewoon een hele vervelende film, veel irritant gekrijs, geen verhaal, geen gore... En de sfeer deed mij ook niets. Maar waarschijnlijk had ik te hoge verwachtingen omdat ik er al zoveel over gelezen had...

  13. #13

    Standaard

    H.O.M. Vision brengt binnenkort een nieuwe release uit van deze klassieker.

    TEXAS CHAINSAW MASSACRE 1974 SE
    The original uncut version by Tobe Hooper

    Gebaseerd op ware gebeurtenissen van grafschennis en kannibalisme, vertelt deze film het bloedstollende verhaal van vijf teenagers. Wat een idyllisch ritje in de natuur had moeten worden, verandert dramatisch in een van de meest macabere, bizarre gruwelverhalen in de Amerikaanse geschiedenis.
    Horror is sinds deze originele verfilming uit 1974 niet meer geëvenaard.

    DVD Specs:
    Beeldformaat: 16:9
    Geluid : Dolby Digital 5.1
    80 minuten
    Leeftijd: 16
    Genre: horror

    Extra's Special Edition:
    • Also on DVD
    • Uncut version Texas Chainsaw Massacre
    • 72 minuten durende documentaire ‘The Shocking Truth’.
    • Behind The Scenes
    • Bloopers
    • Luxe verpakking

    Leuk om te weten:
    Deze klassieker en voorloper in het genre is tot op de dag een inspiratie voor de makers van horrorfilms.


    Bron: www.dvdinfo.be.

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Een afbeelding van de cover:



    Bron: www.dvd-home.nl.

  16. #16

    Standaard

    Erg cool! Wilde al een tijd de R2UK versie aanschaffen, maar wist niet welke subs erbij zaten. Deze is neem ik aan r2nlo??
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Erg cool! Wilde al een tijd de R2UK versie aanschaffen, maar wist niet welke subs erbij zaten. Deze is neem ik aan r2nlo??
    Bij de Engelse release zitten geen subs. De afbeelding is van de Nederlandse release.

    Als ik het persbericht mag geloven heeft de Nederlandse release minder extra's dan de Engelse release, maar daarentegen Dolby Digital 5.1-geluid en anamorf beeld (de Engelse release heeft Dolby Digital 2.0-geluid en niet anamorf beeld). De releasedatum voor de Nederlandse release is trouwens 25 mei.

  18. #18

    Standaard

    Ik heb vandaag de nieuwe NL 2-disc versie gezien, echter ik zag op de hoes dat het beeldformaat 4:3 is ipv 16:9.

    Kan iemand die deze dvd heeft gekocht mij bevestigen wat de formaat is van de dvd?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T
    Ik heb vandaag de nieuwe NL 2-disc versie gezien, echter ik zag op de hoes dat het beeldformaat 4:3 is ipv 16:9.

    Kan iemand die deze dvd heeft gekocht mij bevestigen wat de formaat is van de dvd?
    Ik had em dus geseald gekocht en schrok me inderdaad de pl..... toen ik de 4:3 zag staan.
    Maar gelukkig is het beeldformaat 1.85:1, maar niet anamorf dus (vandaar de 4:3).
    Helaas bevatten andere releases betere extra's, w.o. deleted scenes.

  20. #20

    Standaard

    van deze film is toch een remake gemaakt. zo, ja wanneer komt deze uit in nederland
    follow the white rabbit

  21. #21

    Standaard

    Hij zit nu in de 3 voor 33 actie bij Van Leest
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie sickness
    van deze film is toch een remake gemaakt. zo, ja wanneer komt deze uit in nederland
    De Nederlandse versie komt uit op 15 oktober, de Engelse versie is reeds te koop bij de Free Record Shop en VanLeest.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Helaas bevatten andere releases betere extra's, w.o. deleted scenes.
    Voor mij heeft het dus geen enkele zin om de Nederlandse versie aan te schaffen, ik ben reeds in het bezit van de Engelse Special Edition.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Een afbeelding van de cover:



    Bron: www.dvd-home.nl.

    Vandaag bij van Leest gekocht voor €13,50

    Als je de remake wil kun je het beste de regio1 special edition kopen.
    Die heb ik bij dvdsoon gekocht.Heel mooi hoesje.Leuke extra's
    http://www.dvdsoon.com/show-title-de...xml?uid=106330
    Als je de dvd openmaakt heeft hij de vorm van een kettingzaag.
    En een blikken voorkant van het hoesje.

    Een van de beste horror's van de afgelopen jaren.




    ps.heb net Street Trash gekocht.Kent iemand deze horror?
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  25. #25

    Standaard

    Kan eens iemand zeggen welke extras er precies nu op de 2 disc versie van HOM Vision staan? Want uit het persbericht lijken er minder extras op te staan dan op de UK versie terwijl dit maar 1 dvd is. Is dit weer zo'n 2x DVD-5 ripoff DFW style?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •