De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: One hour photo

  1. #1

    Standaard One hour photo

    Wie heeft deze film gezien? En wat vond je ervan? Ik vond het een typische film maar toch wel goed. Alleen het einde snap ik dus niet, als hij (die gast gespeeld door Robin Williams) op het politiebureau zijn foto's gaat bekijken; hij had toch sexfoto's gemaakt?(mensen die de film gezien hebben snappen wel wat ik bedoel)
    Welcome..to the real world

  2. #2

    Standaard

    hmm... 'k heb deze film vorig jaar in de bioscoop gezien, maar het einde ben ik compleet vergeten. Ik vond het een verrassende film (vooral de rol van Robin Williams als 'oud en vunzig mannetje' was bijzonder), maar ik ergerde me een beetje aan het steeds weer terugkerende beeld van die discount market (waar iedereen zijn foto's laat ontwikkelen).

    Ik herinner me ook één heel erg korte scene (ergens in het midden) waar iedereen zich rot van schrok. Iedereen die de film gezien heeft, zal vast wel weten over welk fragment dat gaat.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quinten Quist
    Ik herinner me ook één heel erg korte scene (ergens in het midden) waar iedereen zich rot van schrok. Iedereen die de film gezien heeft, zal vast wel weten over welk fragment dat gaat.
    Jazeker, dat kwam zo onverwacht.. Ik vond het trouwens een erg overtuigende film, bij vlagen ontroerend en toch ook soms eventjes wat benauwder. Allemaal erg mooi geschoten trouwens. Deze komt zeker in mijn collectie.
    Ik denk dat touwens een heleboel mensen deze film helemaal niet kunnen waarderen. Het is echt zo'n film uit het "verhaalfilm" genre dat de laatste tijd erg in trek schijnt te zijn. Zoals "The Good Girl" daar ook een schitterend voorbeeld van is.

  4. #4

    Standaard

    Deze film viel mij erg tegen. Robin Williams zet (wederom) een zeer sterke rol neer, maar het verhaal had mijns inziens beter uitgewerkt moeten worden. Naarmate de film vordert, wordt ie steeds saaier. Alleen het einde vind ik wel weer leuk; je bent echt op het verkeerde been gezet........als ik het begrepen heb, tenminste.
    Arrivederci

  5. #5

    Standaard

    leg dan 's uit jokey wat ze met het einde bedoelde,want die snapte ik namelijk niet
    Welcome..to the real world

  6. #6
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door georgestobbart
    leg dan 's uit jokey wat ze met het einde bedoelde,want die snapte ik namelijk niet
    Volgens mij heeft hij juist expres die foto's niet gemaakt, misschien om (een deel van) zijn straf te ontlopen, maar gewoon wat andere dingen in de kamer gefotografeerd: een lamp, een hoek van een tafel, etc. Hij wilde ze natuurlijk ook gewoon laten schrikken, niet echt schade toebrengen. Feit blijft dat hij ziekelijk geobsedeerd is, natuurlijk

  7. #7
    skin
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quinten Quist
    (vooral de rol van Robin Williams als 'oud en vunzig mannetje' was bijzonder), maar ik ergerde me een beetje aan het steeds weer terugkerende beeld van die discount market (waar iedereen zijn foto's laat ontwikkelen)..
    voor mij was Sy toch meer zielig, wanhopig op zoek naar 'warmte" in een koude, steriele wereld waar de discount een prachtige cinematografische metafoor van was.

  8. #8

    Standaard

    lol
    gister gekeken..

    vage film....
    maar idd in 1 x helemaal kapot geschrokken (tijdens die droom met die ogen :))

    verder niet echt heel veel aan....

  9. #9

    Standaard

    Opmerkelijke prestatie van Williams maar het verhaal komt een beetje flauw en rechtlijnig over.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  10. #10

    Standaard

    Wat dacht je van de art direction.

    Het steriele van het warenhuis, de woning en zelfs de auto van The Photo Guy heeft dat akelige steriele.

    Echt goede feeling

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •