De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Inferno (Ron Howard, 2015)

    Sony Dates Dan Brown’s ‘Inferno’ For December 18, 2015


    The huge slate of franchises skedded for 2015 continues to grow as Sony has now dated “Inferno,” the adaptation of Dan Brown’s latest Robert Langdon book for Dec. 18, 2015. The book was released in May, and like the previous books featuring the character, “Da Vinci Code” and “Angels & Demons,” will follow symbologist Langdon as he tries to solve a mystery behind a famous piece of art or literature — in this case, “Dante’s Inferno.”

    David Koepp is penning the script and Tom Hanks is expected to return as Langdon. Ron Howard is also attached to return as director. It appears that Brown’s last Langdon book “The Lost Symbol” will not be the next to be adapted into a movie.The previous installments have grossed more than $1.2 billion at the worldwide box office.
    Bron: http://variety.com/2013/film/news/so...15-1200563592/

    Ik was wel een fan van The Da Vinci Code en vond Angels & Demons al een verbetering tegenover de eerste, dus ben benieuwd wat ze hier van maken...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #2

    Standaard

    Laat maar komen. Angels & Demons vond ik zeer vermakelijk (op dat stukje met die helikopter na dan.....dat was echt heel belachelijk).

  3. #3

    Standaard

    Dat viel te verwachten. Ron Howard staat goed op de foto trouwens...

  4. #4

    Standaard

    Hey, ze slaan een boekje over. Wellicht voor een andere keer.
    Ach ja, de films waren niet bijster hoogstaand maar wel vermakelijk voor een keertje.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Hey, ze slaan een boekje over. Wellicht voor een andere keer.
    Ik hoor van verschillende bronnen dat ze nogal moeite hadden met het script voor The Lost Symbol. Die film sleept al aan sinds 2010 en bleef ook maar steeds uitgesteld worden. Dat ze nu voor Inferno gaan is misschien wel de beste keuze. En is dat weer een succes, dan liggen de opties voor The Lost Symbol natuurlijk ook weer open.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #6

    Standaard

    De teaser trailer is uit:


  7. #7

    Standaard

    Vind het er wel weer fijn uitzien hoor, ik hou wel van dit soort films.

  8. #8

    Standaard

    Ik ben er ook wel benieuwd naar. Ik heb wel genoten van zowel The Da Vinci Code als van Angels & Demons.

  9. #9

    Standaard

    Geen hoogstaande cinema deze reeks, maar wel erg vermakelijk, net als de boeken zelf overigens. Hoog tempo en kijkt lekker weg. Heb dit boek in Toscane gelezen, best leuk om dan direct in de straten rond te lopen waar het boek (deels) afspeelt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •