De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Phantasm V: Ravager

  1. #1

    Standaard Phantasm V: Ravager

    Phantasm V: Ravager
    Don Coscarelli trakteert horror-liefhebbers op nieuwe trailer 'Phantasm V: Ravager'



    Filmmaker Don Coscarelli (John Dies at the End) heeft als traktatie voor de kerstdagen een nieuwe trailer van het langverwachte Phantasm: Ravager online gezet, die je hieronder kunt bekijken. Het eerste deel van de cult-horrorreeks stamt alweer uit 1979. Coscarelli regisseerde zelf de eerste vier delen uit de franchise, maar gaf het stokje nu door aan David Hartman.

    De hoofdrollen in Phantasm V: Ravager worden gespeeld door Reggie Bannister, A. Michael Baldwin, Kathy Lester, Bill Thornbury, Daniel Schweiger, Daniel Roebuck. Angus Scrimm keert daarbij terug als de angstaanjagende Tall Man.

    Het is nog onbekend wanneer Phantasm V precies zal verschijnen.



    Bron : Filmtotaal.nl

  2. #2

    Standaard

    Coscarelli is wel co-writter EN producer, ben ik wel blij om. Ook dat de belangrijkste van de cast uit de eerdere delen (Bannister, Michael Baldwin en Scrimm) weer terugkeren vind ik vet. Kijk heel erg uit naar dit deel weer.
    Op imdb staat ie voor 2015 maar gebeurd wel eens dat dat veranderd. Maar als die trailer nu gepublished wordt zal de titel toch echt ergens in 2015 uitkomen lijkt me....

  3. #3

    Standaard

    Angus Scrimm is ook alweer 88, dus ik geloof wel dat dit het allerlaatste deel zal zijn.

    Zijn ''Tall Man'' personage is ook een horror icoon, al is ie misschien niet zo top als Freddy, Jason of Michael.


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •