Pagina 157 van 487 EersteEerste ... 57107147153154155156157158159160161167207257 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.901 tot 3.925 van 12155 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ben in Destiny een Warlock-Awoken.
    Ik een Hunter - Awoken
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #3902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik een Hunter - Awoken
    Daar ga ik later nog eens mee spelen.

    De Titan is gewoon een tank en voor mij dus de minste class om meer te spelen.[Wel een goede class als je weinig shooter ervaring hebt]
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-09-2014 om 11:52

  3. #3903

  4. #3904

    Standaard

    Gisteren even een uurtje Destiny gedaan. Ik was te moe om het laat te maken en lag er om 22u al in. Het is op het moment erg druk op het werk en Quinty, ons dochtertje, heeft ook de nodige aandacht nodig. Anyway.... korte speelsessies zijn met deze game ook gewoon leuk en geven voldoening. Gauw even een of 2 story missies doen kan prima, want ze duren afzonderlijk niet al te lang. En anders kun je altijd gewoon wat rond lopen en wat knallen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #3905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik een Hunter - Awoken
    Ik ook

    Mij blijft hij boeien. Zit nu in level 4 en heb net die missie gespeeld waarbij je info moet hacken en daarna dat ding moet vernietigen.

    Moet wel zeggen dat ik die stukken online minder prettig vind. Ik heb altijd offline gegamed. En het automatisch saven had ook wel iets sneller gekund. Maar verder een heerlijke game.

  6. #3906

    Standaard

    Destiny:
    Wat een topper is dit toch zeg en wat is die belichting toch mooi gedaan.

    Zit nu net op planeet venus.

  7. #3907

    Standaard

    DriveClub [PS4]

    http://www.youtube.com/watch?v=jFWhuMsNQnM




    De game heeft lang op zich laten wachten maar hij komt er nu toch echt aan.[Re-Oktober]
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-09-2014 om 14:06

  8. #3908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik ook

    Mij blijft hij boeien. Zit nu in level 4 en heb net die missie gespeeld waarbij je info moet hacken en daarna dat ding moet vernietigen.

    Moet wel zeggen dat ik die stukken online minder prettig vind. Ik heb altijd offline gegamed. En het automatisch saven had ook wel iets sneller gekund. Maar verder een heerlijke game.
    Oh dan ben je nog niet zo ver. Ik zit nu op level 8 en ben druk bezig op de maan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #3909

    Standaard

    Review op Tweakers: http://tweakers.net/reviews/3711/des...-moeilijk.html

    Ben het gewoon met deze review eens. Het voelt soms repetitief, maar aan de andere kant hoeft dat niet altijd slecht te zijn. En zeker als je in het hele verhaal meeneemt, dat het een compleet nieuwe game is, die meteen al zo groots is en zo episch aanvoelt, dan hebben ze echt een toppertje afgeleverd!
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 12-09-2014 om 09:23
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #3910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Review op Tweakers: http://tweakers.net/reviews/3711/des...-moeilijk.html

    Ben het gewoon met deze review eens. Het voelt soms repetitief, maar aan de andere kant hoeft dat niet altijd slecht te zijn. En zeker als je in het hele verhaal meeneemt, dat het een compleet nieuwe game is, die meteen al zo groots is en zo episch aanvoelt, dan hebben ze echt een toppertje afgeleverd!
    Ben het met deze review ook wel eens.
    Ben het vaak wel eens met hun reviews.

    Ondanks dat ik de mindere kanten van de game ook wel zie is het voor mij toch een grote topper waar ik zeker geen spijt van heb.

  11. #3911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben het met deze review ook wel eens.
    Ben het vaak wel eens met hun reviews.

    Ondanks dat ik de mindere kanten van de game ook wel zie is het voor mij toch een grote topper waar ik zeker geen spijt van heb.
    Heb ik ook idd. Alhoewel ik er nog niet heel veel tijd in heb gestoken...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #3912

    Standaard

    Ik heb helaas nog geen enkele review gelezen die echt lovend is over de game. In elke review komt het woord 'repetitive' in terug en dat had ik wel verwacht. Zo zien de walkthroughs er op youtube ook uit. Constant hetzelfde, geen enkele afwisseling.

  13. #3913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik heb helaas nog geen enkele review gelezen die echt lovend is over de game. In elke review komt het woord 'repetitive' in terug en dat had ik wel verwacht. Zo zien de walkthroughs er op youtube ook uit. Constant hetzelfde, geen enkele afwisseling.
    Ik hoop ook niet dat dit tegen gaat staan. Aan de andere kant zijn de shootouts steeds moeilijker en uitdagender. Ook al is de opzet repetitief, het feit dat het uitdagend is kan er voor zorgen dat het niet verveelt. We zullen het zien. En anders weet ik Game Mania wel weer te vinden om hem in te ruilen haha.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #3914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik heb helaas nog geen enkele review gelezen die echt lovend is over de game. In elke review komt het woord 'repetitive' in terug en dat had ik wel verwacht. Zo zien de walkthroughs er op youtube ook uit. Constant hetzelfde, geen enkele afwisseling.
    Dat is in een GTA game toch ook zo en bij die game laat de besturing ook nog eens te wensen over.
    Bij Destiny ligt de productiewaarde gewoon toren hoog.

    Je moet kijken naar wat het is en niet naar wat het niet is.

    Gamersnet geeft trouwens een 9.

  15. #3915

  16. #3916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is in een GTA game toch ook zo en bij die game laat de besturing ook nog eens te wensen over.
    GTA 5 vind ik de beste game ooit gemaakt Geen enkele game komt daarbij in de buurt Ik weet dan ook niet welke besturings problemen je bedoelt. De game speelt perfect.

  17. #3917

  18. #3918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ja en die hype snap ik dus niet.

    Rockstar is goed in een enorme wereld neer te zetten met een leuk verhaal maar de gameplay vind ik gewoon 3xniets.
    Het schieten bv werkt in GTA5 al wel beter als in 4 maar nooit echt heel lekker.

  19. #3919

    Standaard

    Als GTA idd zou spelen als The Last of Us, dan zou het wat kunnen zijn, maar tot op heden heb ik van de 3D varianten geen enkele GTA uitgespeeld. GTA 5 heb ik zelfs niet eens gekocht, maar geleend en binnen een week teruggegeven... Frustrerende besturing maakt die game voor mij onspeelbaar. En dat terwijl Rockstar met Red Dead Redemption wél heeft laten zien hoe het moet.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #3920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Frustrerende besturing maakt die game voor mij onspeelbaar.
    Daar snap ik dus echt niets van Ik vind het echt heerlijk spelen.

  21. #3921

    Standaard

    Ieder zijn ding. Ik vind vooral de camera dramatisch in de GTA games. Misschien hebben ze die nu aangepakt... Ik sta in elk geval niet te springen om deze release...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #3922

    Standaard

    Zoals je al zegt ; ieder zijn ding

  23. #3923

  24. #3924

    Standaard

    Destiny:

    Heb net een 2de Strike van 45min achter de rug.

    Heb alles moeten geven dus ben even kapot.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-09-2014 om 15:57

  25. #3925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Eerste trailer is beschikbaar ; http://www.youtube.com/watch?v=rb1vOrm9SX4
    Een verkoop hit gaat het zeker wel weer worden Jeroen.

Pagina 157 van 487 EersteEerste ... 57107147153154155156157158159160161167207257 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •