Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 59 van 59 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Zo, in een 2 maand tijd alles gekeken van deze serie tot aan de aflevering die gister in Amerika is verschenen. Absoluut een geniaal grappige serie. Barney Stinson, 1 van de allerleukste personages ooit in een sit com. Zijn pakken-verslaving, zijn geniale manieren en tactieken om te scoren..briljant!
    Hopelijk gaan de makers nog een paar seizoenen door. Ik ben nog helemaal niet HIMYM moe.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  2. #52

    Wink

    Ik vind em echt hilarisch.
    Nooit gedacht dat die acteur die Barney speelt gay was.

    XP XD

  3. #53

    Standaard

    How i met your mother seizoen 1 is verkrijgbaar bij de FRS.

  4. #54

    Standaard

    Heb hem gekocht en geloof me; Daar wordt ik niet vrolijk van.

    Bijna alles is perfect aan deze DVD-release. Bitrate is prima, ondertiteling is fijn (Al had ik die niet persé nodig bij mijn gedownloadde afleveringen dus nu ook niet meer zo), en zelfs de special features. Een klein nadeel daaraan; De audio-commentaar is niet in NL ondertiteld, maar weer wel in het Frans. Kom op denk ik dan

    Er is helaas 1 veel groter probleem, iets wat ook de US-DVD had; Seizoen 1 is GECROPPED NAAR 4:3. Origineel was het eerste seizoen 16:9, op de box zag ik staan 1:33:1 (Inclusief tekentje met 2 zwarte balken boven en onder dus ik dacht aan letterbox (Ik ben heel erg slecht in DVD-verhoudingen onthouden) wat me deed denken dat deze uitgave WEL gewoon 16:9 is... Ik kom thuis, zet de DVD aan... 4:3. En dit heeft me nog 20 euro gekost ook, terwijl ik de Divxfiles al gewoon op mijn computer had staan, direct van CBS HD dus in 16:9!

    Voor iedereen: Als je echt wilt genieten van dit eerste seizoen zonder dat 1/3e deel van het beeld weggehakt is en zonder ondertitelingen kan leven, laat je seizoen 1 op DVD lekker zitten en download je dat seizoen via Pirate Bay of wat dan ook, de andere seizoenen op DVD in de US zijn wel gewoon 16:9, dus die kan je met een gerust hart kopen wanneer die uitkomen.

    Als je met het weggehakte beeld kan leven kan je hem ook gewoon kopen, staat sowieso mooi in je collectie.

  5. #55

    Standaard

    Ik loop achter, maar heb deze serie nu pas ontdekt. Echt heel grappig, beetje Friends-achtig. Barney is geweldig, heerlijk zo'n foute gast! (hate the game, not the player )
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #56

    Standaard

    Net de allerlaatste dubbele aflevering gekeken; voor mij persoonlijk een behoorlijke tegenvaller en ben er niet erg rouwig om dat het nu stop na negen jaar. De laatste 12 afleveringen rondom de bruiloft vond ik behoorlijk tegenvallen. Daarnaast snap ik ook niet dat je er 10 afleveringen over maakt om het vervolgens in een scene van twee minuten weer ongedaan te maken... . Maar goed, overall vond ik het een prima serie, leuk tussendoortje. Een serie die in mijn ogen een beter einde verdiende.

  7. #57

    Standaard

    Toch leuk hoe smaken kunnen verschillen, vond zelf ook de laatste 12 wat minder, maar vond de allerlaatste geweldig. ik vond het een mooi einde

  8. #58

    Standaard

    De serie krijgt een alternate einde op dvd..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Net de allerlaatste dubbele aflevering gekeken; voor mij persoonlijk een behoorlijke tegenvaller en ben er niet erg rouwig om dat het nu stop na negen jaar. De laatste 12 afleveringen rondom de bruiloft vond ik behoorlijk tegenvallen. Daarnaast snap ik ook niet dat je er 10 afleveringen over maakt om het vervolgens in een scene van twee minuten weer ongedaan te maken... . Maar goed, overall vond ik het een prima serie, leuk tussendoortje. Een serie die in mijn ogen een beter einde verdiende.
    10? 22 bedoel je, alsof het nog niet dramatisch genoeg was xD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Toch leuk hoe smaken kunnen verschillen, vond zelf ook de laatste 12 wat minder, maar vond de allerlaatste geweldig. ik vond het een mooi einde
    Mwah... Het eerste deel had z'n flaws Barney en Robin die 15 minuten na een seizoen van 22 afleveringen rond hun nu overbodige huwelijksweekend even leuk laten weten dat ze gescheiden zijn waardoor dat hele seizoen 1 toppunt van filler was maar was over het algemeen inderdaad een erg mooie slotaflevering. En zo vond ik ook het laatste deel. Tot aan het moment dat de meest voor de hand liggende foute theorie waar bleek en de moeder dus dood was. Een mooie plottwist en een zeer touching einde voor de serie geweest... Maar toen verklootten ze dat helemaal door Ted aan het allereinde alsnog naar Robin terug te laten gaan wat het gewoon zo'n smerig nasmaakje gaf en niet alleen het afgelopen seizoen, maar de afgelopen 9 seizoenen als 1 grote bak filler gezien kon worden. Zonde van je tijd. Na alle karakterontwikkeling in 9 seizoenen tijd was dat einde zo niet kloppend meer, maar Craig Thomas en Carter Bays hadden nou eenmaal die beelden van de kinderen die ze in 2006 hadden geschoten. En hee, was de serie geëindigd in seizoen 3 of 4 was ik er helemaal voor geweest. Maar toen werd de serie zo'n hit en bleef het maar uitdijen...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    De serie krijgt een alternate einde op dvd..
    Ik heb gemerkt dat een zeer mooi door een fan bewerkte versie van het einde, met bijna 1 miljoen views, van YouTube is gehaald. Ik verwacht dan ook dat dit 'alternatieve einde' (wat door de makers al op Twitter is duidelijk gemaakt géén nieuwe beelden te bevatten maar gewoon een ietwat veranderde montage) zowat precies dat einde zal zijn en dus als niets meer dan dikke uitmelkkoe is voor alle fans die willen dat Robin en Barney bij elkaar blijven (wat ik helaas niet ga verwachten) en Tracy blijft leven, wat wel zal gebeuren in dat alternatieve einde .

    Om zonder spoilertag te eindigen: de serie had gewoon moeten aflopen met de ontmoeting op het treinstation.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 12-04-2014 om 03:40

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •