Pagina 32 van 38 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 932 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Aha, de wedstrijd tussen de 2 clubs met de grootste schulden (of zit United er nu tussen?)......heerlijk toch, dat Financial Fair Play .
    En als ik dan lees dat Barcelona aan een nieuw stadion zit te denken, dan denk ik: hoe is het mogelijk......
    Maar wel fantastisch voetbal.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  2. #777
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inderdaad, genoten van die wedstrijd...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #778

    Standaard

    Lekker PSV, thuis verliezen van Groningen! Morgen winnen van GAE en woensdag van Heracles dan staan we 4 punten voor.

  4. #779

    Standaard

    Feyenoord - Go Ahead Eagles 5-0 (1-0)

    Ruime overwinning maar toch wel enkele grote kansen voor de Eagles. Immers en Janmaat waren de uitblinkers, Boetius (Assist en doelpunt) en Tevrede (Doelpunt) waren ook weer belangrijk. Ook leuk voor Nelom dat hij op aangeven van Vormer de 5-0 maakt. Hopelijk valt de blessure van Kongolo mee, die hebben we woensdag hard nodig!

  5. #780

    Standaard

    Ik vind Bayern nu toch beter spelen dan vorig seizoen. Natuurlijk was dat al goed, maar je merkt gewoon dat Bayern beter is geworden, daar waar Barca gek genoeg tekenen van vermindering vertoont. Nog steeds is Barca super, maar je ziet toch wel dat er daar iets veranderd is: het loopt niet meer zo als eerder. Toch wel frappant dat dat gebeurt in het seizoen nadat Guardiola weg is, terwijl de club waar hij naartoe vertrekt Barca-trekjes gaat vertonen van een paar seizoenen geleden, qua positiespel etc.etc.

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik vind Bayern nu toch beter spelen dan vorig seizoen. Natuurlijk was dat al goed, maar je merkt gewoon dat Bayern beter is geworden, daar waar Barca gek genoeg tekenen van vermindering vertoont. Nog steeds is Barca super, maar je ziet toch wel dat er daar iets veranderd is: het loopt niet meer zo als eerder. Toch wel frappant dat dat gebeurt in het seizoen nadat Guardiola weg is, terwijl de club waar hij naartoe vertrekt Barca-trekjes gaat vertonen van een paar seizoenen geleden, qua positiespel etc.etc.
    Guardiola is een topcoach, dat is wel duidelijk. Het zou wel interessant zijn om te zien wat hij er van maakt als hij minder goed materiaal heeft.
    Hij lijkt me namelijk een coach die topspelers nodig heeft, net als bijvoorbeeld Cruijff.

  7. #782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Feyenoord - Go Ahead Eagles 5-0 (1-0)

    Ruime overwinning maar toch wel enkele grote kansen voor de Eagles. Immers en Janmaat waren de uitblinkers, Boetius (Assist en doelpunt) en Tevrede (Doelpunt) waren ook weer belangrijk. Ook leuk voor Nelom dat hij op aangeven van Vormer de 5-0 maakt. Hopelijk valt de blessure van Kongolo mee, die hebben we woensdag hard nodig!
    De Vrij mag je ook wel bij de uitblinkers zetten, speelde weer een prima pot vanmiddag, Boetius zoekt nog steeds naar zijn vorm al valt op z'n werklust niets aan te merken, maar het lukt allemaal nog net niet allemaal.
    Te Vrede komt gigantisch tekort ondanks dat simpele intikkertje en Nelom is en blijft een zwakke back

  8. #783

    Standaard

    Ik krijg het idee dat Feyenoord beter draait zonder Pelle dan mét...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #784

    Standaard

    Wat? Heeft Frank de Boer zijn ontslag gekregen bij Ajax? Uitleg via een persconferentie om 11 uur...

  10. #785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Wat? Heeft Frank de Boer zijn ontslag gekregen bij Ajax? Uitleg via een persconferentie om 11 uur...
    Goh, en de datum van vandaag heeft er zeker niks mee te maken....

  11. #786

  12. #787

    Standaard

    Ze willen Cocu aanstellen, heb ik gehoord. En eigenlijk wilden ze Rutten, maar die was al bezet.

  13. #788

  14. #789

    Standaard

    Ja het rommelt weer flink hier in Arnhem bij FC Hollywood...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja het rommelt weer flink hier in Arnhem bij FC Hollywood...
    Wederom weer een zaak die het bestuur laat ontsporen. In plaats van een SV te geven hadden ze als heren het uit moeten praten eventueel via bemiddeling. Nu tasten ze Jordania's eer aan en reageert (net zo overdreven).

  16. #791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Wederom weer een zaak die het bestuur laat ontsporen. In plaats van een SV te geven hadden ze als heren het uit moeten praten eventueel via bemiddeling. Nu tasten ze Jordania's eer aan en reageert (net zo overdreven).
    Ik heb begrepen dat hij met nogal wat dreigementen heeft lopen strooien. Pure maffiapraktijken als je het mij vraagt.

  17. #792

    Standaard

    Heracles Almelo - Feyenoord 1-2 (1-2)

    Matige wedstrijd van Feyenoord maar gelukkig wel drie belangrijke punten! Door het gelijkspel bij Twente is europees voetbal al bijna binnen met een riante uitzicht op plek 2. Thuis winnen van RKC en Cambuur en dan is een gelijkspel uit bij PSV of AZ al voldoende.

    Gelukkig eindigt de periode Koeman in Rotterdam zeer geslaagd, heeft hij wel verdiend na alle tegenslagen dit seizoen en alle arbitrale dwalingen vanuit Zeist. Alvast bedankt Ronald voor drie fantastische jaren!

  18. #793

    Standaard

    En dan te bedenken dat je begon met 3 nederlagen en toch langzaam omhoog klom en je met vaak zeer aantrekkelijk voetbal weer een kampioenskandidaat werd. En toen trok Zeist aan de noodrem en werden er 4 punten gestolen. En staat de ploeg die heel vaak zeer matig speelde en maar weinig goed voetbal liet zien toch 8 punten voor. Heeft Frank de Boer toch een team met een betere mentaliteit dan wij hier bij Feyenoord, en misschien een beetje meer kwaliteit. Gelukkig heeft Feyenoord dit seizoen toch het mooiste voetbal laten zien. En met wat meer afrondingskunde waren er veel grote uitslagen geweest. Misschien onder Rutte?

    Fc Twente werd gisteren ook best genaaid door de grensrechter die de 2-0 van Luc afkeurde. Toen hij scoorde stond hij zeker niet buitenspel, of werd zijn eerdere buitenspel in die aanval hem fataal?

  19. #794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    En dan te bedenken dat je begon met 3 nederlagen en toch langzaam omhoog klom en je met vaak zeer aantrekkelijk voetbal weer een kampioenskandidaat werd. En toen trok Zeist aan de noodrem en werden er 4 punten gestolen. En staat de ploeg die heel vaak zeer matig speelde en maar weinig goed voetbal liet zien toch 8 punten voor. Heeft Frank de Boer toch een team met een betere mentaliteit dan wij hier bij Feyenoord, en misschien een beetje meer kwaliteit. Gelukkig heeft Feyenoord dit seizoen toch het mooiste voetbal laten zien. En met wat meer afrondingskunde waren er veel grote uitslagen geweest. Misschien onder Rutte?

    Fc Twente werd gisteren ook best genaaid door de grensrechter die de 2-0 van Luc afkeurde. Toen hij scoorde stond hij zeker niet buitenspel, of werd zijn eerdere buitenspel in die aanval hem fataal?
    Als je puur naar de basis kijkt vind ik dat Ajax en Feyenoord evenveel kwaliteit hebben. De bank van Ajax is echter veel beter, alleen Vormer kan iets toevoegen en Te Vrede is een aardige stand-in voor Pelle, bij Ajax heb je echter spelers als Schone, Poulsen en Duarte die moeiteloos meedraaien als ze er in komen. Ajax heeft ook een groter budget dus zo raar is dat allemaal niet.

    Volgend seizoen krijgen andere spelers de kans (Achahbar, Manu) die ze hopelijk ook echt pakken en een aankoop als Ziyech zou ik zeker toejuichen. Zaak wordt om de wedstrijden eerder te beslissen dan worden er veel minder punten gemorst en kunnen we echt meedoen om de titel.

  20. #795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Zaak wordt om de wedstrijden eerder te beslissen dan worden er veel minder punten gemorst en kunnen we echt meedoen om de titel.
    Absoluut waar. Een versterking in de verdediging zou ik alleen maar toejuigen, want zo goed vind ik onze jongens achterin niet als team. Misschien dat Mulder een assertiviteitscursus kan krijgen, of zou Warner Hahn voor een verrassing kunnen zorgen?

    Zondag kunnen we de tweede plaats veiligstellen in de Kuip tegen RKC. Ook al vechten zij tegen de nacompetitie, maar met vanavond Heerenveen - PSV en morgen NAC - Twente en Vitesse - Ajax kan dit weekend echt beslissend zijn.

  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Zondag kunnen we de tweede plaats veiligstellen in de Kuip tegen RKC. Ook al vechten zij tegen de nacompetitie, maar met vanavond Heerenveen - PSV en morgen NAC - Twente en Vitesse - Ajax kan dit weekend echt beslissend zijn.
    Is natuurlijk "onzin" dat we vanmiddag de 2e plaats al veilig kunnen stellen tegen RKC, want Twente won gisteren namelijk van NAC.
    Winnen van RKC en volgende week van PSV (wat al moeilijk genoeg wordt) dan moet het wel heel raar lopen wil Feyenoord geen 2e worden.

  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Is natuurlijk "onzin" dat we vanmiddag de 2e plaats al veilig kunnen stellen tegen RKC, want Twente won gisteren namelijk van NAC.
    Winnen van RKC en volgende week van PSV (wat al moeilijk genoeg wordt) dan moet het wel heel raar lopen wil Feyenoord geen 2e worden.
    Zijn bericht was van voor Twente- Nac hè. Als Twente gister ook had verloren was je er nog niet, maar dan waren we wel een heel eind op weg geweest. Maar goed, zin in de wedstrijden straks. Nog even uitvogelen hoe we dat gaan doen vanmiddag aangezien we met twee Ajaxieden en twee Feyenoorders zitten en beide ploegen gelijktijdig moeten spelen. Feyenoord maar op de iPad vrees ik.

  23. #798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zijn bericht was van voor Twente- Nac hè. Als Twente gister ook had verloren was je er nog niet, maar dan waren we wel een heel eind op weg geweest. Maar goed, zin in de wedstrijden straks. Nog even uitvogelen hoe we dat gaan doen vanmiddag aangezien we met twee Ajaxieden en twee Feyenoorders zitten en beide ploegen gelijktijdig moeten spelen. Feyenoord maar op de iPad vrees ik.
    Er staat toch duidelijk vanavond Heerenveen - PSV en MORGEN NAC - Twente en Vitesse - Ajax dat is dus vandaag zondag, maar Twente speelde ook gisteravond net zoals PSV.

    Maar vanmiddag in de Kuip was het niet echt genieten, een flink aantal spelers speelde onder zijn kunnen, Janmaat echt zwak, keeper Mulder weer dramatisch, maar speelde Kongolo ijzersterk en was daar de terugkeer van Pelle die direct weer 2 maal scoorde,
    maar voor de rest was het wedstrijd om gauw te vergeten en is eigenlijk een overwinning op PSV nodig om echt 2e te eindigen, worden er volgende week punten verspeeld dan moet Feyenoord sowieso 2 keer winnen mits Twente de wedstrijden ook blijft winnen natuurlijk.

  24. #799

    Standaard

    Jammer dat RKC niet voor een stuntje kon zorgen, voor de neutrale kijker (zoals ik) was de wedstrijd echt een martelgang, hoe saai zeg. Ajax wist knap terug te komen tegen een geweldig spelende Vitesse die helaas niet de eerste helft kon vasthouden. Ben benieuwd naar de laatste wedstrijden...

  25. #800

    Standaard

    Feyenoord - RKC Waalwijk 2-0 (1-0)

    Zwakke wedstrijd tegen een zeer matig RKC. Wat die in Rotterdam kwamen doen is echt een raadsel! Pelle maakte het verschil met twee doelpunten, voor de rest was het niet echt bijzonder.

    Nog drie keer winnen en dan zijn we minimaal tweede. Als Ajax blijft morsen is er misschien meer mogelijk al ga ik daar niet van uit. Het zou wel de grootste stunt van de laatste jaren zijn!

Pagina 32 van 38 EersteEerste ... 22282930313233343536 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •