Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 82 van 82 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lvdlee Bekijk bericht
    He hallo allemaal,

    Ik ben toch enekele jaren bezig met met mijn vrienden aan de pokertafel om bepaalde oude series van vroeger op te halen, en dan vooral de titels van die series.

    Er zijn ongetwijfeld een hoop luitjes van mijn leeftijd (32) die de serie wel kennen van de jongen met de gloeiende tijger op zijn shirt en daar kreeg hij krachten mee.

    Ik wil heel graag die titel van die serie weten!!!!!

    Help me alstublieft

    Was dat niet die Britse serie Sammy's super t-shirt uit 1978..???
    http://www.btinternet.com/~paulguyton/sst/index.html
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  2. #77

    Standaard

    Ja denk ook dat het die is die hij bedoelt alleen is het volgens mij wel een film.
    Ik heb die titel een tijd terug ook al gezeocht alleen te koop is ie helaas nergens zover ik weet.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isildur_be Bekijk bericht
    Prachtig...
    Er is wel nog een serie waar ik me vaag nog iets van herinner, maar ook geen info van weet:

    Een serie over kinderen die een geheime schuilplaats ergens bij een boom (?) hadden en daar soms zich moesten verbergen en plannen smeden om een plan te smeden tegen "de slechten" ??? Het speelt zich ergens af op een eiland of zoiets?

    Iemand enig idee?
    Ja, volgens mij is dat de schat van het kasteel zonder naam

  4. #79

  5. #80

    Standaard

    Kan iemand zich nog een Engelse serie herinneren waarbij een kleine jongen vriendschap sloot met een oude man. De serie duurde net zolang tot de jongen bijna een kop groter was. Wie weet dit nog?

  6. #81

    Standaard kinderserie over oude stoomlocomotief

    Ik ben op zoek naar een kinderserie die gaat over het redden van een oude stoomlocomotief die ze in vervallen staat ergens vinden

    het verhaal lijkt erg op de film uit 2000 "Old No. 587: The Great Train Robbery."

    de engelstalige serie is alleen ergens eind jaren 70 begin 80.
    Ik weet nog dan ze de oude machinist ook terug vinden die aan lager wal is geraakt
    en hem weer zover krijgen dat hij ze gaat helpen.
    ze werken hard om de machine weer rijdend te krijgen.
    er word vanalles gedaan door volwassenen om ze tegen te werken..en te saboteren..
    ik herinner me nog dat een stel wagons op hol slaat er een ramp dreigd..
    die natuurlijk door uiterste inspanning van de loc worden tegengehouden.

    uiteindelijk winnen ze natuurlijk..daar is t een kinderserie voor en blijft de locomotief behouden.

    iemand enig idee..?

    groet erwin

  7. #82

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •