Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 164 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Hoe ziet de achterkant van de Steelbook eruit?
    Gewoon een grijze texture van bekrast metaal met credits en leeftijdslogo. Niks bijzonders.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben toch wel benieuwd hoe dat dan gaat.
    Bij Watchmen en Sucker Punch is het zo dat de MMM zich tijdens de film afspeelt, waarbij Snyder dan de film stopt en wat laat zien. Dus je kijkt de film gewoon als BD (met bijbehorende kwaliteit). Het lijkt me dat de digitale kopie gewoon DVD kwaliteit is dan en geen BD?
    Ik ga er vanuit dat bovenstaande klopt? Ik heb weinig trek in de MMM in de film met SD kwaliteit, dus dan wordt het toch de USA versie.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ga er vanuit dat bovenstaande klopt? Ik heb weinig trek in de MMM in de film met SD kwaliteit, dus dan wordt het toch de USA versie.
    Ja verwacht geen topkwaliteit... Je zou het ruwweg zo kunnen zien : koop je blu-ray met een kopie is die kopie dvd kwaliteit. Koop je dvd met kopie is die kopie eigenlijk nog lager... Zelf ondervonden met de digitale kopie van 42. Enkel op dvd uitgebracht hier...

  4. #129

    Standaard

    Ben nog aan twijfelen of ik deze nu al ga aanschaffen. Volgend jaar mag je er plat op gaan dat er een extended version komt met nog meer extra's.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ben nog aan twijfelen of ik deze nu al ga aanschaffen. Volgend jaar mag je er plat op gaan dat er een extended version komt met nog meer extra's.
    ik heb de steelbook al gekocht, maar als ik dit nu zo zie, word dit ook wel een trilogy als Christopher Nolans BATMAN TRILOGY....dus niet al volgend jaar, maar toch wel een X aantal jaartjes verder.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ja verwacht geen topkwaliteit... Je zou het ruwweg zo kunnen zien : koop je blu-ray met een kopie is die kopie dvd kwaliteit. Koop je dvd met kopie is die kopie eigenlijk nog lager... Zelf ondervonden met de digitale kopie van 42. Enkel op dvd uitgebracht hier...
    Bedankt WD ! Dan wordt het toch de USA versie.

  7. #132

    Standaard

    Mijn duitse collector's edition met statue is onderweg! Komt mooi naat Reeve en Routh te staan zal foto maken als ie binnen is! Heb ook nog de us collectors edition besteld.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt WD ! Dan wordt het toch de USA versie.
    Niets zo veranderlijk als een mens. ...toch de NL 3D gekocht, dan haal ik wel op een latere datum de US versie als de prijs wat gedaald is.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    In die zin, ja. Dialogen zijn zeer stil, actie is dan weer zeer luid.
    Klopt ja.
    Wel goede specialeffects. Maar daarmee heb je ook alles gezegd.
    Film viel zelf tegen. Veel van de hak op de tak. En een nogal langdradige film, te veel spektakel, weinig diepgang in de personages.
    Veel flashbacks (waar ik al niet van hou) en een flinterdun verhaal. Je ziet geen gewonde of doden vallen, (De gevechten veroorzaken zo’n ravage, dan zou je dit wel mogen verwachten).
    Dit wordt dus niet voor herhaling vatbaar, om nog eens te kijken.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-10-2013 om 17:13

  10. #135

    Standaard

    Ik vind het geluid prima gestemd, kwaliteit is ook gewoon scherp..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik vind het geluid prima gestemd, kwaliteit is ook gewoon scherp..
    Ja, het geluid was zeker prima verdeeld over de ruimte, en het beeld was goed scherp, althans geen klagen...

    kon alles prima volgen...

  12. #137

    Standaard

    Ik moet Werner toch wel een beetje gelijk geven; ik vond de dialogen ook wel redelijk zacht t.o.v. de orkaan van geweld bij de actiescènes. Verder was de 3D niet slecht, maar ook niet nodig.

  13. #138

    Standaard

    Het was voor mij een gok om Man of Steel steelbook te kopen omdat ik een 3DTV heb. Maar ik heb hier zeker geen spijt van omdat de actie in deze film zo veel is, en dan nog eens 3D versie, dan word dat toch veel te veel van het goede. Ben er erg blij mee, met deze 2D steelbook versie, en gelijk ook de goedkoopste versie....!!!

  14. #139
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb al de 3D versie, maar had vandaag de steelbook in mijn handen en vond hem eigenlijk helemaal niet zo bijzonder, dus heb geen spijt. Daarnaast is 3D bij deze film meer dan de moeite waard.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb al de 3D versie, maar had vandaag de steelbook in mijn handen en vond hem eigenlijk helemaal niet zo bijzonder, dus heb geen spijt. Daarnaast is 3D bij deze film meer dan de moeite waard.
    Volgens diverse recensies is dit niet echt een verrijking van de film, helaas. Trouwens, The Man of Steel hoort nu eenmaal in een steelbook verpakking.

  16. #141
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik luister nooit naar wat anderen er over schrijven c/q zeggen en vorm mijn eigen mening. Ik vond het zelf juist een hele mooie 3D versie en een perfecte film voor 3D, maar het is gewoon ook zeer persoonlijk.

    Betreft het steelbook principe ben ik het eens, maar vind het ook een gemiste kans. Zoveel mooie posters om uit te kiezen en dan doen ze dit. Daarnaast vind ik het belachelijk dat de tendens is dat alleen 2D versies nog in steel uitgebracht worden. Dan moet hij wel heel mooi zijn en dat vind ik geheel niet bij deze versie. Maar zoals gezegd: het is persoonlijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #142

    Standaard

    Ik vind het nogal prijsverschillen in 3D versies: 24,99 bij MM en bij BOL.COM kost deze MAN OF STEEL bijna 35,00 euro, wat ik erg duur vind. En het slaat nergens op...!!!

  18. #143
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helemaal mee eens, alleen is dat voor mij geen reden ervan af te zien. Of ik koop iets goed of dan maar niet. Ik heb de luxe dat ik alle denial overboord kan gooien. Over het algemeen heb ik voor al mijn VHS, laserdiscs, dvd's en Blu-ray's, door de jaren heen, veels te veel betaald, waarvan de eerste van de opsomming veel duurder waren dan wat ik nu voor MOS 3D heb betaald.

    Alles is relatief...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik vind het nogal prijsverschillen in 3D versies: 24,99 bij MM en bij BOL.COM kost deze MAN OF STEEL bijna 35,00 euro, wat ik erg duur vind. En het slaat nergens op...!!!
    Ben daarom extra blij met mijn 3D versie met 3D plaatje op de sleeve voor welgeteld €17,-- hier van het forum, hoef geen blikken doos, doe mij maar 3D
    Have fun and enjoy your collection

  20. #145

    Standaard

    Volgens mij zijn er toch leveringsproblemen bij de standaard versie bij bepaalde shops.

    Donderdag besteld bij bol. Stond toen 5-7 werkdagen ofzo. Zelfde avond werd het ''morgen in huis'', maar nu nog niets binnen. Bestelstatus blijft ook 02-11-13 aangeven.

  21. #146
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zou kunnen de MM in Amsterdam had de 3D, de steelbook en de dvd. De reguliere bd zag ik niet, maar dat kan ook met de steelbook te maken hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zou kunnen de MM in Amsterdam had de 3D, de steelbook en de dvd. De reguliere bd zag ik niet, maar dat kan ook met de steelbook te maken hebben.
    Of omdat de 2D schijfjes op zijn omdat ze bij de 3D uitgaves in de doos zitten
    Have fun and enjoy your collection

  23. #148

    Standaard

    Gekocht in 2d en vanavond gekeken.
    Zolang op gewacht en wat een teleurstelling is deze verfilming van superman.
    Geen emotie en een flinterdun verhaal wat het moet hebben van al het geweld wat er in voort komt.
    Tevens ook nog rauw gefilmd.
    Beeldkwaliteit vond ik ook maar middelmatig tot goed.
    Geluidskwaliteit was zeker wel demomateriaal.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #149

    Standaard

    Ook lopen de subs regelmatig wat achter (300 tot 800 ms). kwamen ze te laat in beeld. de ondertitel begon bv bij het 2e woord dat gesproken werd.
    De zinnen waren ook regelmatig niet goed verdeeld. Afgekapt en nieuwe zin weer verder. Soms was een ondertitel te kort in beeld. Sommige losse zinnen konden beter bij elkaar gevoegd worden.
    Je komt ook bijna geen 2 zinnen tegelijk in het beeld tegen, de meeste zijn 1 zin en dan nog heel kort. Vermoeiend lezen is het. Alsof een beginneling hiermee gewerkt heeft. Dit kon echt beter.



    voorbeeld

    Wat doe je, Zod? Dit is waanzin.
    - Wat ik eerder had...

    19
    00:03:26,247 --> 00:03:26,914
    moeten doen.

    20
    00:03:27,165 --> 00:03:28,207
    Deze wetgevers...

    21
    00:03:28,458 --> 00:03:29,541
    hebben met hun eindeloze debatten

    22
    00:03:29,792 --> 00:03:30,918
    Krypton kapotgemaakt.

    23
    00:03:34,297 --> 00:03:35,964
    En als jij zo doorgaat...

    24
    00:03:36,216 --> 00:03:38,842
    word je de leider van niets.
    - Doe dan mee.




    zoals
    Laatst aangepast door De_Hollander : 27-10-2013 om 23:25

  25. #150

    Standaard

    Lol, ik hoor het alweer, er is dus niets goeds aan deze release.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •