Pagina 118 van 139 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.926 tot 2.950 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #2926

    Standaard

    Alles leuk

    Vind het fijn dat een aantal mensen hun baan heeft mogen behouden, zeker in deze tijd, hoop dat dat dan ook de wat slimmere zijn, want begrijp me goed, de FRS heeft echt geen goede naam meer, zij zal deze opnieuw moeten verdienen en eerder verliezen dan goed kunnen maken.

    Hier ligt een zware taak voor het personeel dat de "eer" heeft gekregen om FRS weer in beeld te brengen, geloof me, de negatieve uitlatingen over FRS waren helaas maar al te vaak realiteit, inderdaad domme "vagina's***jes" die met hun vette jatjes aan jouw uitgehoesde schijfje kwamen en er altijd nog wel een paar krasjes aan wisten toe te geven

    Het imago van FRS zal moeten veranderen, de concurrentie is groot en in mijn geval zijn alle winkels van FRS waar ik wel eens wat kocht gesloten

    Toch zit er nog 1 een beetje in de buurt, helaas voor dat winkeltje...... helemaal niet in een uitnodigende plaats en je moet er echt naar toe willen rijden om er te willen komen....... helaas heeft FRS dat imago niet meer dat men er echt naar toe wil rijden, en al helemaal niet als dat is in een uit de route liggend vissersdorp dat zichzelf uit de markt aan het prijzen is.

    Juich niet te vroeg, was/ben een FRS klant, maar er moet toch wel heel wat veranderen wil de FRS binnenkort nog betalende klanten in zijn vestigen willen zien.

    Toch hoop ik dat de FRS de gevestigde order die prikkels kan blijven geven dat zij daar rekening mee blijven houden in hun prijs, al zie ik zo om mij heen dat er
    steeds minder kopers overblijven........

    FRS, ik meen jullie een welgemeende goede herstart, maar waarschuw jullie tevens dat je heel hard zult moeten vechten om weer serieus genomen wilt worden,
    voorlopig rijd ik zeker geen 10km voor jullie om.

    1 vingerafdruk....... en het is jullie einde, geef hier op het forum eerlijke verkopers met een krasje nog wel een 2e kans.......
    FRS, houd je collega's scherp, doe je best en met de juiste prijs....... wie weet rijd ik ook die 10km nog om.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #2927

    Standaard

    Hoop trouwens ook dat ze weer leuke acties krijgen, en dat de prijzen van de Blu ray's wat aantrekkelijker wordt voor nieuwe releases bv.

  3. #2928

    Standaard

    Ik ben wel nieuwsgierig naar het nieuwe format.

    Als ik de plannen zo hoor dan zullen muziek en films minder breed worden vertegenwoordigd in de winkels. Al denk ik eerlijk gezegd niet dat de prijzen er op vooruit zullen gaan.

  4. #2929

    Standaard

    Hoe lang duurt een terugboeking ( op een CC ) over het algemeen van de FRS? Had een artikel besteld en betaald, maar die kon toch niet geleverd worden dus ze hebben hem geannuleerd met de mededeling dat ik mijn geld terug zou krijgen. Nu, 4 dagen later nog niets binnen op mijn CC. Zal wel wat langer moeten wachten, maar het is raar dat het amazon ( dat in het buitenland zit ) het binnen 1 dag lukt en de FRS veel langer nodig heeft.

  5. #2930

    Standaard

    Ik zou zeggen kijk ook eens in de voorwaarden van FRS, daar staat precies in hoe lang dat duurt, maar bij sommige ondernemers KAN dat 30 dagen duren.

  6. #2931

    Standaard

    Van Goes wisten we het al, maar het filiaal in Leidschendam blijft ook open.

    Twee nieuwe winkels mee in Free Record Shop-doorstart

    Er gaan twee extra winkels mee in de doorstart van Free Record Shop: in Leidschendam en Goes. Eerder liet het bedrijf weten door te gaan met 47 winkels. Dat worden er nu 49.

    Naast de doorstart van 47 eerder aangekondigde Free Record Shops, gaan er nog twee winkels mee. Het winkelcentrum waar Free Record Shop Leidschenhage (DenHaag / Leidschendam) is gehuisvest, wordt eind volgend jaar gerenoveerd. Tot die tijd blijft het filiaal open.

    Verder heropent de winkel in Goes deze week. Deze voormalige VanLeest-winkel wordt omgebouwd naar een Free Record Shop-filiaal.

    Ceo Roland van Geest meldt dat het voorlopig blijft bij 49 winkelvloeren.

    www.entertainmentbusiness.nl

  7. #2932

    Standaard

    Het is duidelijk dat Free Record Shop de grotere plaatsen links laat liggen en zich op de kleinere gemeenten stort. Lijkt me een niet geheel logische zet gezien het veel kleinere afzetgebied. Maar ja, daar zal wel een gedachte achter zitten die bij mij nog niet echt overkomt.

  8. #2933

    Standaard

    Ben afgelopen vrijdag in Purmerend even naar binnengelopen, maar de ellende is nog steeds te merken vind ik. De nieuwe titels staan er, maar voorderest staat er alleen wat oude voorraad in de bakken... Daarnaast vind ik de winkel ook veel te groot voor de spullen die ze hebben, dus je ziet her en der van die legtafels waar wat aanbiedingen op liggen om de ruimte maar te vullen. Toch wel een beetje vergane glorie hoor...

  9. #2934

    Standaard

    Van het weekend in Tilburg geweest. Daar was de frs goed gevuld. Wel duidelijk veel voorraad van andere vestigingen. In Wageningen krijgen ze maar 4 kratten per week binnen, waardoor die winkel nog steeds erg leeg aan doet.

    Ook nog geen nieuws rond de cadeaucards. Beslissing was uitgesteld en kon nog wel eens 2 weken duren.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #2935

    Standaard

    Ook in Vlaanderen is de ellende in de FRS'en nog troef, maar er zijn al lichtpuntjes. Er lag bijvoorbeeld een hele stapel Jungle Book Blu-rays, wat opmerkelijk is aangezien één van de vorige Disneys, Finding Nemo, gewoon niet meer aangeleverd werd wegens een cash flow probleem. Ook lag Spartacus Vengeance er al, een paar dagen vóór de officiële releasedatum.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #2936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ook in Vlaanderen is de ellende in de FRS'en nog troef, maar er zijn al lichtpuntjes. Er lag bijvoorbeeld een hele stapel Jungle Book Blu-rays, wat opmerkelijk is aangezien één van de vorige Disneys, Finding Nemo, gewoon niet meer aangeleverd werd wegens een cash flow probleem. Ook lag Spartacus Vengeance er al, een paar dagen vóór de officiële releasedatum.
    Die liggen altijd vanaf maandag in de rekken...

  12. #2937

    Standaard

    De winkel in Utrecht is nog steeds gesloten.

  13. #2938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De winkel in Utrecht is nog steeds gesloten.
    Die gaat ook niet meer open.

  14. #2939

    Standaard

    Weet iemand of de winkel in Roosendaal op dit moment nog open is.
    Zit mee in de doorstart maar zou de graag de huidige situatie willen weten.

  15. #2940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het is duidelijk dat Free Record Shop de grotere plaatsen links laat liggen en zich op de kleinere gemeenten stort. Lijkt me een niet geheel logische zet gezien het veel kleinere afzetgebied. Maar ja, daar zal wel een gedachte achter zitten die bij mij nog niet echt overkomt.
    - Lagere huur
    - Minder of geen concurrentie van grotere ketens als Saturn, Mediamarkt

    Wellicht kleiner afzetgebied en minder verkoop, maar in verhouding meer winst

  16. #2941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Weet iemand of de winkel in Roosendaal op dit moment nog open is.
    Zit mee in de doorstart maar zou de graag de huidige situatie willen weten.
    Roosendaal is nog open.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #2942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Die gaat ook niet meer open.
    De winkel op Hoog Catherijne zou toch open blijven? Die stond in ieder geval wel op de lijst van winkels die verder zouden gaan.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 27-08-2013 om 18:20

  18. #2943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De winkel op Hoog Catherijne zou toch open blijven? Die stond in ieder geval wel op de lijst van winkels die verder zouden gaan.
    Volgens http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/a...ten-door-.html zijn de beprekingen voor HC mislukt. Utrecht staat zodoende niet meer in de lijst. Wel apart dat Schiedam open blijft terwijl je met de metro zo in Rotterdam bent zeker aangezien het centrum van Schiedam nog maar weinig voorstelt. De laatste keer dat ik er was, was er enorm veel leegstand. De huur in Schiedam is zeker erg laag.

    Vanuit mijn eigen woonplaats heb ik alleen Gorinchem, Tiel en Den Bosch. Tiel vind ik erg klein dus als ik naar de FRS zou gaan, wordt het DB.
    Laatst aangepast door martwout : 28-08-2013 om 06:30

  19. #2944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Volgens http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/a...ten-door-.html zijn de beprekingen voor HC mislukt. Utrecht staat zodoende niet meer in de lijst. Wel apart dat Schiedam open blijft terwijl je met de metro zo in Rotterdam bent zeker aangezien het centrum van Schiedam nog maar weinig voorstelt. De laatste keer dat ik er was, was er enorm veel leegstand. De huur in Schiedam is zeker erg laag.

    Vanuit mijn eigen woonplaats heb ik alleen Gorinchem, Tiel en Den Bosch. Tiel vind ik erg klein dus als ik naar de FRS zou gaan, wordt het DB.
    Misschien heeft het ermee te maken dat de Free Record shop in Schiedam begonnen is???

  20. #2945

    Standaard

    iemand opgevallen dat de webshop van FRS zijn prijzen met gem. 1-4 eu heeft verhoogt?

  21. #2946

    Standaard

    Die doorstart, die een hoop centjes heeft gekocht, verhalen ze natuurlijk op de klant he?

  22. #2947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Die doorstart, die een hoop centjes heeft gekocht, verhalen ze natuurlijk op de klant he?

    Straks ga je nog beweren dat ze nog winst willen gaan maken ook.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  23. #2948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Straks ga je nog beweren dat ze nog winst willen gaan maken ook.
    Niets mis met winst maken, maar je zelf uit de markt prijzen....

    Bij de FRS bij ons in het dorp nog steeds de enkele overgebleven exemplaren van oude collectie met (veel) hogere prijzen dan de concurrentie en enkele nieuwe producten.

    Niet dat de prijzen bij MM/Saturn en V&D beter zijn, maar het verschil met de UK en DE wordt steeds groter.
    Als het zo doorgaat is de markt voor optisch dragers in NL met 1 jaar voorbij. En dat vindt ik verschrikkelijk balen

  24. #2949

    Standaard

    Het was eigenlijk ook wel te verwachten dat de FRS niets heeft opgestoken van waarom ze failliet zijn gegaan. Ik geef het een jaar, hoogstens twee.

  25. #2950

Pagina 118 van 139 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •