Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    dus het upgraden waardig
    Zoals ik de reacties lees zeker. Let wel dat de nieuwe versie geen extra's heeft en je dus best je oude versie daarvoor kan bewaren. Omdat ik nog geen enkele versie had (behalve de HD DVD) heb ik de NL BD en DVD gekocht om de perfecte combi te hebben.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zoals ik de reacties lees zeker. Let wel dat de nieuwe versie geen extra's heeft en je dus best je oude versie daarvoor kan bewaren. Omdat ik nog geen enkele versie had (behalve de HD DVD) heb ik de NL BD en DVD gekocht om de perfecte combi te hebben.
    Toevallig de DVD onlangs nog even opgezet. Beeld zag er niet onaardig uit, maar die ondertitels! Niet om aan te zien, zo groot, rafelig en bitmapperig. Alleen daarom zou je al de Blu-ray willen hebben.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Toevallig de DVD onlangs nog even opgezet. Beeld zag er niet onaardig uit, maar die ondertitels! Niet om aan te zien, zo groot, rafelig en bitmapperig. Alleen daarom zou je al de Blu-ray willen hebben.
    Als dat zo is, dan gaat meneer binnenkort deze ook aanschaffen. Ik zie dat hij nergens echt duur ligt (hoewel ik 13 euro veel geld vind voor een blu zonder extra's).
    Wellicht zal ik hem dit weekend halen in de FRS in Nieuwpoort (als ze hem überhaupt hebben), verblijf daar het verlengde weekend nu toch.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •