Pagina 5 van 38 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 932 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Dat wordt een vreemde Ajax - Feyenoord volgende week.
    De kermis van de Nederlandse competitie is inmiddels weer begonnen. Tjonge jonge, wat een uitslagen.

    Zelf had ik een goed weekend met een overwinning van FC Eindhoven in de derby tegen Helmond Sport. Ik ga niet meer zo vaak, maar de derby probeer ik als het enigszins gaat mee te pikken.

  2. #102

    Standaard

    Feyenoord - FC Twente 1-4 (1-1)

    Eerste half uur was redelijk goed van Feyenoord met een aantal kansen voor Pelle en Immers en een mooie goal van Pelle. Daarna viel het helaas weer helemaal weg en kon Twente verdiend gelijkmaken.

    De tweede helft was een cursus "hoe vermoord ik een wedstrijd" gegeven door de heer Liesveld met twee belachelijke penalties en rode kaarten! Ook zijn arrogante, betweterige houding en het niet optreden bij het overdreven vieren van de goals door Twente-spelers hielp niet echt mee om begrip te kweken bij het publiek. Hopelijk is de KNVB verstandig en laten ze deze man nooit meer een wedstrijd van Feyenoord fluiten!!

  3. #103

    Standaard

    Het gaat een loodzwaar seizoen worden voor Feyenoord, volgende week tegen Ajax zal ook geen wedstrijd zijn waar gewerkt kan worden aan het zelfvertrouwen

    Twente zat vanmiddag sowieso beter in de wedstrijd en ja dat het dan 1-4 wordt na 2 rode kaarten van Feyenoord kan je op wachten natuurlijk, Tadic is een geweldige voetballer maar dat enge provoceren moet die niet doen.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Feyenoord - FC Twente 1-4 (1-1)

    Eerste half uur was redelijk goed van Feyenoord met een aantal kansen voor Pelle en Immers en een mooie goal van Pelle. Daarna viel het helaas weer helemaal weg en kon Twente verdiend gelijkmaken.

    De tweede helft was een cursus "hoe vermoord ik een wedstrijd" gegeven door de heer Liesveld met twee belachelijke penalties en rode kaarten! Ook zijn arrogante, betweterige houding en het niet optreden bij het overdreven vieren van de goals door Twente-spelers hielp niet echt mee om begrip te kweken bij het publiek. Hopelijk is de KNVB verstandig en laten ze deze man nooit meer een wedstrijd van Feyenoord fluiten!!
    Serieus: de 2 pingels waren schoolvoorbeelden. Hoe je die in twijfel kunt trekken????
    Rode kaart de Vrij was imo ook terecht; die van die andere (naam speler weet ik even niet) niet perse; geel was imo prima geweest.

    En overdreven vieren....viel wel mee toch? (of heb ik wat gemist?) Ik vind dan zo'n reactie van Lexie Immers nogal een hoog 'slechte verliezer' gehalte hebben.

    (en nee: dit is geen sneer, slechts een objectieve waarneming)

  5. #105

    Standaard

    Van Rhijn toonde vanmiddag aan waarom Van Gaal hem terecht niet selecteerde. De penalty was misschien wel makkelijk gegeven, rood wel erg zwaar, maar waarom ga je in hemelsnaam een speler aan het shirt trekken terwijl er amper gevaar dreigt? Van Rhijn maakt wel vaker dit soort onhandige overtredingen en het wordt eens tijd dat hij er van leert. Na die rode kaart heeft AZ verdiend gewonnen.

    Overigens was de eerste penalty bij Feyenoord zo'n zelfde geval. Lichte overtreding, maar volgens het boekje is het gewoon een rode kaart en een penalty.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Serieus: de 2 pingels waren schoolvoorbeelden. Hoe je die in twijfel kunt trekken????
    Rode kaart de Vrij was imo ook terecht; die van die andere (naam speler weet ik even niet) niet perse; geel was imo prima geweest.

    En overdreven vieren....viel wel mee toch? (of heb ik wat gemist?) Ik vind dan zo'n reactie van Lexie Immers nogal een hoog 'slechte verliezer' gehalte hebben.

    (en nee: dit is geen sneer, slechts een objectieve waarneming)
    1e penalty: Duel om de bal, Van Deelen ging het duel ook met zijn schouders aan, op het middenveld fluit men hier niet eens voor.
    2e penalty: Been van Mathijsen ging een beetje omhoog, nog geen reden voor Koppers om als stervende zwaan te vallen.

    1e rode kaart: In het uiterste geval obstructie, gele kaart maximaal!
    2e rode kaart: 1e gele kaart terecht, 2e geel belachelijk, geen enkele intentie om iemamnd te raken bij De Vrij.

    Wat Immers deed heb ik niet gezien, Twente had wel eerder door Liesveld aangepakt kunnen worden ivm het duikelen en provoceren van het publiek. Het duurde bijna 5 minuten voordat ze weer op eigen helft stonden, ze liepen nog net niet naar de bank om daar de high-fives in ontvangst te nemen, zwaar irritant!

  7. #107

    Standaard

    Een beetje objectiviteit zou geen kwaad kunnen, Wim.

    Over de eerste strafschop kan gediscussieerd worden, ik had het gevoel dat er sprake was van een overtreding, maar helemaal zeker ben ik niet. De rode kaart lijkt me hoe dan ook overdreven (net als die voor Van Rhijn bij Ajax). De tweede strafschop was een schoolvoorbeeld, daar kan geen discussie over bestaan. Beide gele kaarten voor De Vrij waren verdedigbaar, het was twee keer veel te wild inkomen, wat hij dan precies raakt is niet belangrijk. Ik geloof dat hij het zelf ook wel begreep.

    Voor Mathijsen lijkt mij topvoetbal nu toch echt verleden tijd. Ik geef Feyenoord volgende week weinig kans, en nul punten op negen zal waarschijnlijk betekenen: zware crisis (en mogelijk het einde voor Koeman)

    Over het gedrag van Tadic ben ik het wel eens, dat was provocerend.

  8. #108
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Typische (deels leuke en deels minder leuke) Nederlandse competitie dag!!!

    Ik vraag me alleen af, waarom twee pingels rood zijn en die bij Vitesse - RKC slechts geel? Was toch min of meer hetzelfde! Over het algemeen sta ik wel achter "soms krijg je ze mee en soms tegen", maar dit is dan toch best vreemd! Strikt willekeur...

    PS: Het was een retorische vraag, ik weet het antwoord al!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Typische (deels leuke en deels minder leuke) Nederlandse competitie dag!!!

    Ik vraag me alleen af, waarom twee pingels rood zijn en die bij Vitesse - RKC slechts geel? Was toch min of meer hetzelfde! Over het algemeen sta ik wel achter "soms krijg je ze mee en soms tegen", maar dit is dan toch best vreemd! Strikt willekeur...

    PS: Het was een retorische vraag, ik weet het antwoord al!
    Ik weet niet precies hoe de regel luidt. Wordt bij een penaltyfout de zwaarte van de overtreding meegerekend of kijkt men zuiver of er een directe scoringskans wordt ontnomen? In het laatste geval zouden (indien de penalty's terecht zijn tenminste) de rode kaarten voor Van Rhijn en Van Deelen terecht zijn, er werd een vrije scoringskans ontnomen. De overtredingen waren in beide gevallen vrij licht, als zodanig niet rijp voor rood.

  10. #110

    Standaard

    Beide spelers waren doorgebroken, stond verder geen speler meer tussen bal en doelman.

  11. #111

    Standaard

    Beide penalties tegen Feyenoord waren terecht. Van Deelen was te laat en loste het onprofessioneel op. Mathijssen had beter moeten weten. Tav. de rode kaart van De Vrij: Fout van Koeman om hem gedurende de week zo op te naaien, dat die jongen niet hard genoeg is. Krijg je dit van.

    Penalty Ajax: Op eerste oog vond ik het veel te zwaar. Camera-oogpunt wat ik later zag, toonde vasthouden van Van Rhijn. Onprofessioneel, net als bij Van Deelen, dus dan kan ie op de stip.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    1e penalty: Duel om de bal, Van Deelen ging het duel ook met zijn schouders aan, op het middenveld fluit men hier niet eens voor.
    2e penalty: Been van Mathijsen ging een beetje omhoog, nog geen reden voor Koppers om als stervende zwaan te vallen.

    1e rode kaart: In het uiterste geval obstructie, gele kaart maximaal!
    2e rode kaart: 1e gele kaart terecht, 2e geel belachelijk, geen enkele intentie om iemamnd te raken bij De Vrij.

    Wat Immers deed heb ik niet gezien, Twente had wel eerder door Liesveld aangepakt kunnen worden ivm het duikelen en provoceren van het publiek. Het duurde bijna 5 minuten voordat ze weer op eigen helft stonden, ze liepen nog net niet naar de bank om daar de high-fives in ontvangst te nemen, zwaar irritant!
    Eerste rood en penalty: schouder tegen schouder tussen handvol spelers, dus rood slaat al nergens op. En penalty? Ik heb mijn twijfels.
    Eerste geel De Vrij: laat me niet lachen! Sliding 100% op de bal, dus onterecht. Zijn tweede geel: ongelukkige en domme actie actie. Terecht. Maar na de eerste onterechte kaart was een waarschuwing meer op zijn plaats geweest, want de wedstrijd verliep fair.
    Tweede penalty: terecht en uit het boekje, ongeacht hoe iemand valt. Zo heeft Feyenoord ze ook wel eens zelf verdiend.

    Ondanks deze naaistreek hadden de spelers van Feyenoord ook een instelling alsof ze liever nog op hun vakantieadres hadden willen zijn.

    En de rode kaart van Van Rhijn: alleen op de keeper af en overduidelijk aan het shirt trekken en dan valt zijn tegenstander. Terecht, net als de penalty.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik geef Feyenoord volgende week weinig kans, en nul punten op negen zal waarschijnlijk betekenen: zware crisis (en mogelijk het einde voor Koeman)
    Het wegsturen van een trainer heb zelden wat goeds opgeleverd en een trainer is zo goed als het materiaal wat hij tot z'n beschikking hebt, als je het moet doen met B-garnituur of nog erger zoals Immers, Schaken,Vormer,Verhoek, Cisse, Te Vrede, Singh, Goosens zegt dat wat mij betreft meer dan voldoende, Feyenoord heeft geen cent te makken dus blijft het roeien met de riemen die je hebt en is het hopen op een speler die gehuurd kan worden.

    Iedereen verwacht een nederlaag voor Feyenoord ook ik, ook al doen van Rhijn en de Jong niet mee dus de kans is groot dat de teller nog steeds op 0 staat voor Feyenoord aanstaande zondag.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Het wegsturen van een trainer heb zelden wat goeds opgeleverd en een trainer is zo goed als het materiaal wat hij tot z'n beschikking hebt, als je het moet doen met B-garnituur of nog erger zoals Immers, Schaken,Vormer,Verhoek, Cisse, Te Vrede, Singh, Goosens zegt dat wat mij betreft meer dan voldoende, Feyenoord heeft geen cent te makken dus blijft het roeien met de riemen die je hebt en is het hopen op een speler die gehuurd kan worden.

    Iedereen verwacht een nederlaag voor Feyenoord ook ik, ook al doen van Rhijn en de Jong niet mee dus de kans is groot dat de teller nog steeds op 0 staat voor Feyenoord aanstaande zondag.
    Sorry hoor, maar het wegsturen van Koeman zou ik wel erg snel vinden. Hij heeft de afgelopen jaren vakwerk geleverd met matig materiaal. Mag die man dan nog iets van krediet hebben?

  15. #115

    Standaard

    Voor mij hoeft Koeman niet weg hoor, maar scherpschutter gaf deze eventuele mogelijkheid aan

  16. #116

    Standaard

    Koeman kennende zal hij zelf wel op een trein ergens heen springen.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Koeman kennende zal hij zelf wel op een trein ergens heen springen.
    Moet zeggen dat ik hem gezien heb in een interview afgelopen vrijdag (dacht ik) en dat ik gewoonweg schrok van zijn houding. Het ging over het AD etc. Het leek wel of hij er helemaal geen zin meer in had. Pas had ik het er ook met een vriend over. En wat hij zij klopt gewoon. Als Koeman ergens wat langer zit komt er altijd een tijd dat hij zich gaat irriteren. Dan gaat hij afgeven (in publiek) op zn spelers, kan hij niet verbergen dat de dingen niet gaan zoals hij wil. En altijd komt er dan het moment dat hij zeg maar het station opzoekt. Het lijkt wel of Koeman als trainer een heel korte houdbaarheidsdatum heeft (zoals Co Adriaanse altijd zo mooi zegt).
    Een typisch voorbeeld vind ik De Vrij. Die krijgt kritiek van Koeman dat ie meedogenlozer moet zijn. Die jongen wil dat oppikken, maar wordt vervolgens niet verteld waar en WAT ie dan moet doen om het te verbeteren. Maakt ie overtredingen waar het niet moet om maar te tonen dat ie medogenlozer kan zijn. Met alle gevolgen van dien. Bovendien kan ie het niet omdat dat gewoon niet erin zit.
    Ik heb zo'n idee dat Koeman niet om kan gaan met de frictie tussen de hoge verwachtingen van het Legioen en het feit dat de spelers onder hem gewoonweg niet beter spelen dan ze nu doen (OF: ze kunnen niet beter OF Koeman weet zn spelers niet meer te 'raken'.) Het is gewoon typisch dat tegelijkertijd Clasie, De Vrij en Martins Indi stil blijven staan qua ontwikkeling.

  18. #118

    Standaard

    Koeman laat zich wel erg kennen met zijn uitspraak over Liesveld: "Ja, als je dan zo veel blessuretijd bijtelt dan heb je volgens mij nooit gevoetbald. Dan begrijp je de pijn van de club niet."
    En ook deze: ""Mijn gevoel zegt dat deze man niet pro-Feyenoord is. Dat is mijn ervaring na twee jaar als trainer van Feyenoord."
    Volgens mij dient een scheids nooit pro welke club dan ook te zijn, maar juist onpartijdig?
    En dan laatst nog het geklaag over de prullenbakken op zijn kantoor.

    Los van feyenoord is dit imo een trainer die zeer slecht tegen zijn verlies kan, uitblinkt in rare uitspraken zoals hierboven en onbegrijpelijke (vaak dure) aankopen (daar weet men bij Vitesse (Bob Peeters € 6,8m!!!) Ajax (Sonck, Soetaers, Sikora, Charisteas, Boukhari) en PSV (Zonneveld, vdLeegte, Kromkamp) alles van. Zijn aankopen bij feyenoord zijn over het algemeen imo ook middelmaat (Vormer, Goossens, Immers, Mathijsen). Janmaat was dan wel weer een nuttige aankoop.

    In zijn eerste seizoen bij een club gaat het meestal wel goed (vaak omdat zijn voorganger een goed ingespeelde topselectie achterliet (Hiddink bij PSV bv) maar daarna zakt het finaal in. Gebeurde bij Ajax (na een titel in het eerste jaar geen prijzen meer (muv een JC schaal), bij PSV (na een prima start zakte het helemaal in en door een mirakel op de laatste speeldag alsnog kampioen).

    Als voetballer absoluut een topper, als trainer imo niet.

    edit:
    Volgens Feyenoord watcher Martijn Krabbendam ergeren diverse spelers in de Feyenoord-selectie zich aan de wijze waarop Ronald Koeman zich in de media presenteert de laatste weken. Koeman uit met regelmaat kritiek op zijn selectie, soms heel specifiek gericht op individuele spelers. Dat zou slecht vallen binnen de groep, zo laat Krabbendam weten in het tv-programma Voetbal International.

    Ook binnen de club zouden uitlatingen van Koeman, onder andere over de organisatie van de club, slecht zijn gevallen.
    Ook feyenoord is er achter.

    http://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 12-08-2013 om 20:10

  19. #119

    Standaard

    Voor alle duidelijkheid: Voor mij hoeft Koeman niet weg, ik gaf enkel aan dat het mogelijk zou kunnen gebeuren. Het kan daarbij zo zijn dat hij zelf opstapt, of een vertrek forceert. Hij heeft de afgelopen twee jaar goed gepresteerd bij feyenoord, maar hij lijkt er nu niet veel heil meer in te zien (om wat voor reden dan ook). Het zit volgens mij ook niet goed tussen de spelers en Koeman.

    Ik blijf verder bij mijn mening over de penalty's: over de eerste hou ik (net als Franklin) mijn twijfels, de tweede was er een uit het boekje.
    De kaarten voor De Vrij blijf ik terecht vinden (of althans verdedigbaar), ik vind wel dat Koeman hier mede schuldig is met zijn uitlatingen in de pers over deze speler. Het was twee keer wild inkomen, maar er was geen sprake van gemeen spel of een poging om een tegenstander te blesseren. Al te zwaar hoeven we het DeVrij dus niet aan te rekenen.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Gebeurde bij Ajax (na een titel in het eerste jaar geen prijzen meer (muv een JC schaal),
    Daar moet ik je toch even op corrigeren, hij nam het stokje van Adriaanse over halverwege seizoen 2001/2002, won toen de dubbel. In seizoen 2003/2004 werd Ajax onder zijn leiding echter weer kampioen .

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Koeman laat zich wel erg kennen met zijn uitspraak over Liesveld: "Ja, als je dan zo veel blessuretijd bijtelt dan heb je volgens mij nooit gevoetbald. Dan begrijp je de pijn van de club niet."
    En ook deze: ""Mijn gevoel zegt dat deze man niet pro-Feyenoord is. Dat is mijn ervaring na twee jaar als trainer van Feyenoord."
    Volgens mij dient een scheids nooit pro welke club dan ook te zijn, maar juist onpartijdig?
    En dan laatst nog het geklaag over de prullenbakken op zijn kantoor.

    Los van feyenoord is dit imo een trainer die zeer slecht tegen zijn verlies kan, uitblinkt in rare uitspraken zoals hierboven en onbegrijpelijke (vaak dure) aankopen (daar weet men bij Vitesse (Bob Peeters € 6,8m!!!) Ajax (Sonck, Soetaers, Sikora, Charisteas, Boukhari) en PSV (Zonneveld, vdLeegte, Kromkamp) alles van. Zijn aankopen bij feyenoord zijn over het algemeen imo ook middelmaat (Vormer, Goossens, Immers, Mathijsen). Janmaat was dan wel weer een nuttige aankoop.

    In zijn eerste seizoen bij een club gaat het meestal wel goed (vaak omdat zijn voorganger een goed ingespeelde topselectie achterliet (Hiddink bij PSV bv) maar daarna zakt het finaal in. Gebeurde bij Ajax (na een titel in het eerste jaar geen prijzen meer (muv een JC schaal), bij PSV (na een prima start zakte het helemaal in en door een mirakel op de laatste speeldag alsnog kampioen).

    Als voetballer absoluut een topper, als trainer imo niet.

    edit:

    Ook feyenoord is er achter.

    http://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/
    Een scheidsrechter hoort niet pro-Feyenoord te zijn, dat ben ik met je eens. Koeman gaf met deze uitspraak gewoon aan dat Liesveld altijd tegen Feyenoord fluit! Castaignos geen geel geven voor doorgaan op Mulder maar wel 5 seconden later De vrij geel geven terwijl hij gewoon de bal speelt is gewoon belachelijk!

    Verder doet Koeman de aankopen niet, die worden door Van Geel gedaan. Immers en Singh kostten bij elkaar een miljoen, de rest was gewoon transfervrij. Dat je dan geen Messi of Cristiano Ronaldo binnenhaalt is logisch, Janmaat is onbetwiste basisspeler en beste rechtsback van Nederland, Goossens en Vormer hebben ook echt wel kwaliteiten die wat aan Feyenoord toe kunnen voegen.

    Gewoon op top-4 richten dit seizoen. Met Boetius, Manu en een eventuele aanwinst komt er genoeg kwaliteit voorin bij om de punten binnen te gaan halen. Zeker gezien het programma na Ajax-uit kan je geleidelijk omhoog kruipen.

    Ook weer onnodig provoceren en triest van je om dat trein-verhaal erbij te halen! Alsof Cocu 10 jaar bij PSV blijft, die is over 2, 3 jaar ook gewoon weg.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ook weer onnodig provoceren en triest van je om dat trein-verhaal erbij te halen! Alsof Cocu 10 jaar bij PSV blijft, die is over 2, 3 jaar ook gewoon weg.
    1-Wat heeft de duur van het aanblijven van Cocu hiermee te maken?
    2-Koeman zelf kan er mee lachen; toen hij vlak voordat hij bij feyenoord trainer een bekend Eindhovens horecapand binnenstapte en hem daar (door iemand van het personeel die ik erg goed ken) werd gevraagd of hij met de trein was gekomen kon hij er wel om lachen en antwoordde dat hij die dag met de auto was. (serieus, ik verzin het niet)

  23. #123

    Standaard

    Feyenoord huurt dus Armenteros van Anderlecht, mijn eerste reactie is wat armoedig weer, maar misschien moet ik mijn mening herzien in een later stadium, bij Ajax zullen ze geen slapeloze nachten met het aantrekken van Armenteros denk ik

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Feyenoord huurt dus Armenteros van Anderlecht, mijn eerste reactie is wat armoedig weer, maar misschien moet ik mijn mening herzien in een later stadium, bij Ajax zullen ze geen slapeloze nachten met het aantrekken van Armenteros denk ik
    Tsja, je kunt toch ook niets anders verwachten met een lege portemonnee (of zo goed als leeg).

  25. #125
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo slecht vind ik Armenteros ook weer niet. Best een lekker voetballertje.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 5 van 38 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •