De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [TKA] Twilight Time's "Christine" [Nieuw]

    Hallo Mensen,

    Hier een van de 3000 opgaven van "Christine", nieuw in het plastic. Mijn prijs is $150 (USD) en $15 (USD) verzendkosten van de USA naar Nederland. De Blu-ray word ingepakt in een 14mm plastic sleeve en "bubble wrap", en in een bubble envelope verzonden. Betaling is uitsluitend mogelijk via PayPal. Mijn "Trader Score" spreekt voor zichzelf, en mijn betrouwbaarheid is niet veranderd sinds ik in December 2007 naar Amerika vertrokken ben. Vandaar dat deze Blu-ray van de USA naar NL komt

    Tijdelijke Prijs Verlaging, etc
    .

    Komende maand, 14 Juli, krijg ik visite uit Nederland. Het is nu dus mogelijk om deze Blu-ray met hun mee te geven, zodat ze deze vanuit NL naar je toe kunnen sturen. Dit bespaart iedereen een hoop kosten.

    Let wel op: ze komen op 10 augustus terug naar NL, dus qua verzending kan het pas op Maandag de 11e Augustus gedaan worden.

    Indien je hier intresse in hebt, is de prijs 100 Euro inc. verzendkosten, maar de koper betaalt wel de PayPal fees. Ik heb inmiddels mijn oude Rabobank rekening terug, zo indien je geen PayPal hebt, kun je het via de bank doen.
    Pictures
    Laatst aangepast door SirOdin28 : 05-06-2013 om 00:48
    Live from Texas, USA!

  2. #2

    Standaard

    Topic opgeschoond, prijsaanvallen of andere discussie moet via PM mensen!

  3. #3

    Standaard

    Up
    Live from Texas, USA!

  4. #4

    Standaard

    Up...
    Live from Texas, USA!

  5. #5

    Standaard

    UP

    Komende maand, 14 Juli, krijg ik visite uit Nederland. Het is nu dus mogelijk om deze Blu-ray met hun mee te geven, zodat ze deze vanuit NL naar je toe kunnen sturen. Dit bespaart iedereen een hoop kosten.

    Let wel op: ze komen op 10 augustus terug naar NL, dus qua verzending kan het pas op Maandag de 11e Augustus gedaan worden.

    Indien je hier intresse in hebt, is de prijs 100 Euro inc. verzendkosten, maar de koper betaalt wel de PayPal fees. Ik heb inmiddels mijn oude Rabobank rekening terug, zo indien je geen PayPal hebt, kun je het via de bank doen.
    Live from Texas, USA!

  6. #6

    Standaard

    Is deze film regio vrij of is het een regio a?

  7. #7

    Standaard

    Region Free
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Onnes Bekijk bericht
    Is deze film regio vrij of is het een regio a?
    Live from Texas, USA!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •