Pagina 17 van 34 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 846 worden weergegeven.
  1. #401
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Héél even dan
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dat houdt dus in dat je gewoon niet kijkt Ik zie wel zombies!
    Ik zag in seizoen 2 laatste aflevering wel zombies, maar in seizoen 3 heb ik ze nog niet gezien.
    Zijn ze in seizoen 3 wel langs komen fietsen dan?

  3. #403

    Standaard

    Ja, in een vrij belangrijke scène in de meest recente aflevering. 'k Moet trouwens toegeven dat het enorm goed gedaan was, heel angstaanjagend in beeld gebracht!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ja, in een vrij belangrijke scène in de meest recente aflevering. 'k Moet trouwens toegeven dat het enorm goed gedaan was, heel angstaanjagend in beeld gebracht!
    Ow dan ga ik toch nog even de 2 laatste recente aflevering bekijken.
    EDIT: net even bekeken, maar ik dacht dat zombies wel tegen een stootje konden, deze was een watje in aflevering 8.
    Overigens deze aflevering was wel leuk.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 22-05-2013 om 14:27

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    EDIT: net even bekeken, maar ik dacht dat zombies wel tegen een stootje konden, deze was een watje in aflevering 8.
    Deze uitspraak bewijst dat je compleet niets kent van het verhaal van Game Of Thrones.

    Obsidiaan is het enige waar de zombies niet tegen kunnen. In een vorige aflevering heeft Samwel een scherf van het materiaal gevonden, en nu krijgt hij, uitgerekend de grootste sukkel van de Nachtwacht, eindelijk het respect van zijn medebroeders omdat hij een White Walker gedood heeft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Deze uitspraak bewijst dat je compleet niets kent van het verhaal van Game Of Thrones.

    Obsidiaan is het enige waar de zombies niet tegen kunnen. In een vorige aflevering heeft Samwel een scherf van het materiaal gevonden, en nu krijgt hij, uitgerekend de grootste sukkel van de Nachtwacht, eindelijk het respect van zijn medebroeders omdat hij een White Walker gedood heeft.
    Nee de boeken zelf heb ik nooit gelezen. Maar nee ik wist niet dat de zombies niet tegen Obsidiaan kunnen.Dat Samwel een scherf van dat spul had gevonden, kan ik me niet herinneren.
    Waarschijnlijk dat ik toen niet zo meer geintresserd was, en dat ik met mijn gedachte afdwaalde.

  7. #407

    Standaard

    Wel stom van hem om die scherf/speer niet weer op te pakken...
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #408
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook mijn eerste gedacht. Maar lijkt me eerder logisch voor dat karakter
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #409

    Standaard

    Dit artikel kan toch niet over Emilia Clarke gaan.....of heeft de schrijver het laatste deel niet gezien .

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dit artikel kan toch niet over Emilia Clarke gaan.....of heeft de schrijver het laatste deel niet gezien .

    Ik kan me vergissen, maar volgens mij was Khaleesi in het eerste seizoen scenes met haar broer ook al eens uit de kleren gegaan. Dus wat dat betreft kon het sowieso niet over haar gaan.

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dit artikel kan toch niet over Emilia Clarke gaan.....of heeft de schrijver het laatste deel niet gezien .
    Aan de layout van de krant te zien is het het equivalent van het persvod Het Laatste Nieuws in België. Daarmee is alles al gezegd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #412

    Standaard

    Denk eerlijk gezegd ook niet dat het klopt, want Emilia gaat in de laatste aflevering (s03e08) ook weer vrolijk in haar nakie lopen.

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht

    Ik kan me vergissen, maar volgens mij was Khaleesi in het eerste seizoen scenes met haar broer ook al eens uit de kleren gegaan. Dus wat dat betreft kon het sowieso niet over haar gaan.
    Dan heb je het artikel niet goed gelezen, wat je zegt klopt, maar dan zou het juist wel om haar kunnen gaan .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Denk eerlijk gezegd ook niet dat het klopt, want Emilia gaat in de laatste aflevering (s03e08) ook weer vrolijk in haar nakie lopen.
    Dat gaf ik inderdaad ook al aan .

    Deze wek helaas geen aflevering, we zullen weer tot volgende week moeten wachten (2 juni komt deel 9, en dan 9 juni de finale)......

  14. #414

    Standaard

    Opgelet, als je de recorder hebt geprogrammeerd. Morgen is Games of Thrones pas om 00.27 uur (maandag op dinsdag). Heel vreemd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Opgelet, als je de recorder hebt geprogrammeerd. Morgen is Games of Thrones pas om 00.27 uur (maandag op dinsdag). Heel vreemd.
    Aflevering is morgen gewoon om half negen hoor (op HBO 1) de herhaling is om 0.27 uur op HBO 3, doen ze altijd (bron itshbo.nl).

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Denk eerlijk gezegd ook niet dat het klopt, want Emilia gaat in de laatste aflevering (s03e08) ook weer vrolijk in haar nakie lopen.
    De afleveringen van dit seizoen zijn dan ook al een tijd geleden opgenomen. Als er iets klopt van het bericht, dan lijkt het me betrekking te hebben op de afleveringen die voor aanstaande seizoenen worden opgenomen.

    Overigens gaat de aanstaande aflevering een knaller worden: Volgens de recenties die her en der op blogs opduiken krijgen we eindelijk de beruchte Red Wedding te zien(!)
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #417

    Standaard

    Ik ben benieuwd; hij staat voor vanavond op het programma!

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    De afleveringen van dit seizoen zijn dan ook al een tijd geleden opgenomen. Als er iets klopt van het bericht, dan lijkt het me betrekking te hebben op de afleveringen die voor aanstaande seizoenen worden opgenomen.

    Overigens gaat de aanstaande aflevering een knaller worden: Volgens de recenties die her en der op blogs opduiken krijgen we eindelijk de beruchte Red Wedding te zien(!)
    Net gezien. En pardon my French, maar HOLY FUCK. Wat een aflevering.

  19. #419

    Standaard

    Tering zeg, ben er stil van. Dat is dan toch het voordeel dat je de boeken niet hebt gelezen en dit niet ziet aankomen.

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Tering zeg, ben er stil van. Dat is dan toch het voordeel dat je de boeken niet hebt gelezen en dit niet ziet aankomen.
    Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb de alevering nog niet gezien, maar ik weet dondersgoed waar jullie het over hebben. Geloof mij, toen ik dat hoofdstuk las was ik net zo overdonderd, verbaasd, geschrokken en pisnijdig als jullie na het zien van de aflevering. Tuurlijk, als je de boeken gelezen hebt is de impact van de serie minder. Dat betekent niet dat het lezen van de boeken een mindere ervaring is.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Net gezien. En pardon my French, maar HOLY FUCK. Wat een aflevering.
    +1

    Mijn vriendin zat WTF NEEEEE!!! Met daar opvolgend ja nu vind ik het niet meer leuk ze gaan allemaal dood..haha

  22. #422

    Standaard

    Jeetje. Ik had al wat fluisteringen opgevangen maar het kwam toch nog vrij hard aan. Ik weet dat het in de boeken ook zo is, maar wel een beetje spijtig dat de bad guys altijd triomferen en de good guys zelden of nooit een slag thuishalen, wat ik als kijker toch vrij deprimerend vind om iedere keer weer te zien.

    In ieder geval ben ik benieuwd naar de season finale volgende week!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    +1

    Mijn vriendin zat WTF NEEEEE!!! Met daar opvolgend ja nu vind ik het niet meer leuk ze gaan allemaal dood..haha
    Grappig, mijn vrouw zei hetzelfde. .....
    Wat een seizoen zeg.

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat is dan toch het voordeel dat je de boeken niet hebt gelezen en dit niet ziet aankomen.
    Ik heb de boeken ook nooit gelezen en had nooit gedacht dat ze de laatste twee volwassen Starks nu al uit de serie zouden schrijven. Zat er met open mond te kijken, en ook naar wat er met Talisa gebeurde uiteraard.

    Check ook de met spoilers gevulde reactievideo's op youtube van mensen die hun vriendin filmen tijdens het kijken https://www.youtube.com/watch?v=BSKZkmJFH3g
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  25. #425

    Standaard

    Zelfs bij de NRC is hier een artikel aan gewijd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 17 van 34 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •