Pagina 25 van 31 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 764 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Heeft de 3D versie van Finding Nemo nog extra's die niet op de 2D staan.

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Heeft de 3D versie van Finding Nemo nog extra's die niet op de 2D staan.
    Op zowel de 2D- als 3D-versie staan virtuele aquariums. Op de 3D-versie zijn deze in 3D. Verder staan er als ik de recensies lees op internet geen andere extra's op de 3D-versie. De 2D-versie heeft een aantal extra's, maar de Cine Explore-optie en de tweede disc vol met extra's van de Amerikaanse versie ontbreken bij de Nederlandse en de andere Europese uitgaves.

  3. #603

    Standaard

    Dank je dan ga ik straks maar eens kijken of Blokker deze hier ook al wil verkopen.

  4. #604

    Standaard

    Net finding nemo 3d binnen. Een mooie shiny slipcover met effect. Teksten zijn niet in relief, maar art is glimmend en nog een soort effect met het water. Disk art van beide discs is in kleur en dus niet zoals het de laatste tijd was; saai blauw. Meer kwaliteit qua dat. Beekd en geluid zijn super.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Net finding nemo 3d binnen. Een mooie shiny slipcover met effect. Teksten zijn niet in relief, maar art is glimmend en nog een soort effect met het water. Disk art van beide discs is in kleur en dus niet zoals het de laatste tijd was; saai blauw. Meer kwaliteit qua dat. Beekd en geluid zijn super.
    Is de 3D versie nu een 1 disc versie of heeft de 3D nu 2 discs...??? want bij BOL.COM staat maar 1 disc...

  6. #606

    Standaard

    2 discs. 1 brd 3d en 1 brd 2d. Dus niet de bonusdisc, zoals de usa heeft.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  7. #607

    Standaard

    Bevat de Nederlandse uitgave de Cine Explore-optie?

  8. #608

    Standaard

    Niet gezien.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Dank je dan ga ik straks maar eens kijken of Blokker deze hier ook al wil verkopen.
    Hier in Helmond werd de Blu-ray en DVD al verkocht bij Blokker.

  10. #610

    Standaard

    Zijn er nog mensen die de blu ray al ergens gekocht hebben ipv van bij blokker ?

  11. #611

    Standaard

    Vraag aan Frank (want die weet dat wel ):

    Zijn de extra's van Finding Nemo van de US-uitgave identiek aan die van de 2-disc Special Edition DVD-uitgave (NL-versie) van enkele jaren geleden?
    Of is die vraag hier al voorbij gekomen?

  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vraag aan Frank (want die weet dat wel ):

    Zijn de extra's van Finding Nemo van de US-uitgave identiek aan die van de 2-disc Special Edition DVD-uitgave (NL-versie) van enkele jaren geleden?
    Of is die vraag hier al voorbij gekomen?
    Nee, de DVD-uitgave heeft extra's die niet op de Blu-ray staan en andersom. Weggelaten zijn bijvoorbeeld alle fotogalerijen, interview met de karakters en diverse filmpjes die deel uitmaken van het visueel commentaar. Misschien maken de filmpjes deel uit de Cine Explore-optie op de Blu-ray, maar een exacte vergelijking tussen de twee heb ik nog niet gedaan.

  13. #613

    Standaard

    Hier plofte hij vandaag op de deurmat (3D). Toch best wel mooie (shiny) slipcover! Ik hou het bij de N uitgave. Classics ga ik wel voor veel extra's, dus US. Maar dit boeit me niet zoveel

  14. #614

    Standaard

    Iemand die hem al ergens bij Media Markt ofzo heeft Gezien/gekocht vandaag ?

  15. #615
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik was toevallig bij de MM in Almere en daar was niks te vinden. Best uniek dat Bol hem bij mij zaterdag al geleverd heeft (samen met Life of PI). Meestal is het andersom. Toch is het bij elk filiaal van de MM weer anders.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #616

    Standaard

    Vandaag gekocht in Carrefour Planet Brugge...

    Vind de slipcover van de 3D echt tegenvallen. Dat effect met die glistering en die zeegolven lijkt wel mislukt! Vond de slipcover van de 2D een stuk beter met dat reliëf.

  17. #617

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    De slipcover van de 2D BR heeft reliëf? *duimpt*
    Jup. Heel mooi. De titel, de personages en er zit een glans overheen, dunne keepcase. Zoals het vroeger was. De 3D heeft geen reliëf en heeft geen lenticular effect! Er zit een soort glans over met een vreemd reliëf dat de golven van de zee vormen. Niet echt mooi zeker wanneer je ziet hoe mooi de kleuren van de cover zijn in de keepcase zelf. Gemiste kans. Maar het feit blijft dat er een slipcover omheen zit en dat is natuurlijk top!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 29-04-2013 om 18:18

  19. #619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Jup. Heel mooi. De titel, de personages en er zit een glans overheen, dunne keepcase. Zoals het vroeger was. De 3D heeft geen reliëf en heeft geen lenticular effect! Er zit een soort glans over met een vreemd reliëf dat de golven van de zee vormen. Niet echt mooi zeker wanneer je ziet hoe mooi de kleuren van de cover zijn in de keepcase zelf. Gemiste kans. Maar het feit blijft dat er een slipcover omheen zit en dat is natuurlijk top!
    Zit er bij Finding Nemo 3D ook nog een extra blu ray 2D versie...??? Of is dit maar een 1 disc versie...???

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Zit er bij Finding Nemo 3D ook nog een extra blu ray 2D versie...??? Of is dit maar een 1 disc versie...???
    2 discs... 3D Blu-ray + een extra 2D disc. Zie foto's hier wat terug in het topic. Iemand had hier al foto's van de 3D versie geplaatst. Beide discs hebben disc art.

  21. #621

    Standaard

    Ik snap niet waarom de 3D slipcovers bij Disney, inclusief Pixar, minder zijn dan de 2D. Zie Lion King, Beauty en nu weer Finding Nemo...

  22. #622

    Standaard

    Een tegenvaller voor Disney en hun 3D + sequeel uitmelking:

    But Pixar’s Monsters University has theater operators disagreeing due to the lackluster interest in the Monsters Inc 3D re-release last Christmas.

    http://www.deadline.com/2013/04/pred...mbs-cinemacon/

  23. #623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Ik snap niet waarom de 3D slipcovers bij Disney, inclusief Pixar, minder zijn dan de 2D. Zie Lion King, Beauty en nu weer Finding Nemo...
    Ik vind de 3D-slipcover van Finding Nemo wel fraai. Weliswaar geen lenticular cover of met reliëf, maar verder wel erg smaakvol gedaan met een mooie kleurstelling.


  24. #624

    Standaard

    Ik heb hem zelf liggen, dus ik weet het. Maar waar de 2D vaak wel relief etc. heeft, krijgt de 3D versie dit niet bij Disney. Je verwacht juist daar exclusiever.... Je betaalt ook meer.

  25. #625

    Standaard

    Is de Blu ray 3D versie nog 19,99 by media markt rotterdam?

    Thanks

Pagina 25 van 31 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •